Yleiset > Asian vierestä

Parasta kesässä...

(1/25) > >>

zatu:
Onhan täällä jo näitä kesäaiheita, mutta lisää vain...8)

Eli: mitkä asiat kuuluvat onnistuneeseen kesänviettoon? Onko ehdottomia kesäjuttuja, joita ilman kesä ei ota millään tullakseen?

minttukoo:
Uudet potut ja silli! Ne on niitä ensimmäisiä kesän merkkejä. No nythän niitä on tietty kerenny syödä jo monta kertaa.
Ja sitte tietty jäätelö  :P ja terassilla kylmän siiderin juominen  8)

Sukeltamaanki pitäs päästä. Vielä en oo kerenny tälle kaudelle käymään. Ehkäpä miehen seuraavilla lomilla.

Ja sitte kun vielä uskaltais uimassa käydä niin sitte ois kesä oikeesti tullu  ;) :D

zatu:
Ihan ensimmäisenä tulee mun mielestä lämpö ja auringonpaiste. 8) (Nyt on koleaa ja sataa kaatamalla.:() Olen kova palelemaan, olisi kiva, ettei kesällä tarvitsisi.

Perinteiset (tai jopa kliseiset) kesänautinnot on korkealla. Rantasaunalla, ilta-aurinko paistaa vielä, kiireetöntä istuskelua kylmän siiderin kera, löylyjen välillä voi uida tyynelle lahdelle...  8) Oijoi, kuinka mukavaa!

Cat:
ulkosauna ja vasta, tuoksuvat kukat, metsä, lintujen äänet, kimmeltävä järvenselkä... :)  en kuitenkaan oo varsinainen kesä-ihminen.. vaikka kuin tykkää auringosta ja lämmöstä niin en sitten rusketu en millään. Joskus se oikeen vaivasi, mut nykyään jo pysyttelen varjossa ja rasvaan ihoa mahdollisimman isoilla suojakertoimilla ettei vaan pala ees vahingossa :(
..No, tää oli suorastaan pikkumainen juttu jo ::)
Kesässä ootan sitä kun pääsee melomaan ja yksin ongelle.

IceQueen:
Juhannus Kerimäellä!! Ja Pori Jazzit!! Missä, by the way, oon taas tänä vuonna töissä!! 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta