Aivotoiminta ja sen puute > APUA!!

Yksityisviestit ei toimi!

<< < (2/4) > >>

Tara:
Lähettäkää joku mulle privaviesti mahdollisimman pian, niin testaan.

Onko jollain muulla ilmennyt tuota ongelmaa, että profiilin muistutusasetuksesta huolimatta yksityisviestistä ei tule ilmoitusta sähköpostiin?

Tara:
Ei taida tulla mullekaan (ainakaan siinä ajassa kuin pitäisi) tietoa sähköpostiin uudesta yksityisviestistä.

Selvitellään asiaa.


Muoks. Myy, tarkoitit kuitenkin kai sitä sähköpostiin tulevaa ilmoitusta?

myy79:
Juu, just sitä. :) eli jos joku laittaa mulle yksärin, niin ei tule viestiä saapuneesta yksäristä. normaalisti näkyy tietysti foorumin ylälaidassa, mutta hotmailiin ei tuu viestiä..

myy79:
ei tule vieläkään ilmotusta sähköpostiin yksäristä..

ja toinen. huomasin tuossa jo eilen. että sillon tällön kun tulee johonkin ketjuun uusi viesti, niin se näkyy normaalisti etusivulla, mut ku menee kattoo ketjua nii se ketju ei olekkaan tummennettu yms. että olis uus viesti vaan iha tavallisen näkönen. kuitenki sinne se uus viesti on tullu..  ::) iha ku joku kävis lukeen viestejä minuna yhtä aikaa ja olis nopeempi ku minä..  :P

Ulpu:

--- Lainaus käyttäjältä: myy79 - 09/01/2009, 18:33:48 ---...ja toinen. huomasin tuossa jo eilen. että sillon tällön kun tulee johonkin ketjuun uusi viesti, niin se näkyy normaalisti etusivulla, mut ku menee kattoo ketjua nii se ketju ei olekkaan tummennettu yms. että olis uus viesti vaan iha tavallisen näkönen. kuitenki sinne se uus viesti on tullu..  ::) iha ku joku kävis lukeen viestejä minuna yhtä aikaa ja olis nopeempi ku minä..  :P

--- Lainaus päättyy ---

Saman oon mä huomannut kans joskus...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta