Yleiset > RT-jutut

Tämäkö totuus Kosovosta?

<< < (2/19) > >>

Mirka:
Ihan hyvältä romaanin alulta kuulostaa :rotf: :rotf:

Hyvänen aika naiset!!! Älkää nyt ihan tosissaan uskoko ihan kaikkea sontaa, mitä eteen tuodaan!
Pahaltahan se tuntuu, kun juuri mies on lähtenyt (kenties) kotiinjäävälle tuntemattomaan maahan, mutta järki päässä kuitenkin :)
Luinhan minäkin sen Natashat -seksibisneksen uhrit -kirjan, mutta en minäkään siitä ihan kaikkea uskonut... Vaikka paljon tarinaa Kosovosta olikin ;)
Miettiä saa, muttei saa provosoitua liikaa...

Mirka:

--- Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 09/11/2005, 17:33:57 ---Tuohon juttuun kandee luottaa ihan yhtä paljon kun Matin ja Mervin ikuiseen raittiiseen avioliittoon jne...

--- Lainaus päättyy ---

Siis mä olen ainoa joka uskoo siihen :rotf:

IceQueen:
Ei helv...  :rotf: Jopas oli taas paskaa kirjotettu.  ;D
Joo... Mitäpä tähän ees kommentoimaan sen paremmin!  ;D Taas on joku, joka asiasta ei hevonpeetä tiedä, päässyt näppiksen ääreen... ::)

soila:
 :rotf: Joo, on se rankka paikka.
Omakin mies meinas kuolla niihin paikan aiheuttamiin henkisiin oongelmiin. Ai niin, siis tarkemmin sanottuna tylsyyteen.  ;)


edit. kävin lukaisemassa kys. topicin kun muutenkin olen ht.netissä silloin tällöin pyörinyt, ja oli kyllä lähinnä melkoista sontaa... ::)

Mirka:

--- Lainaus käyttäjältä: soila - 09/11/2005, 18:39:02 --- :rotf: Joo, on se rankka paikka.
Omakin mies meinas kuolla niihin paikan aiheuttamiin henkisiin oongelmiin. Ai niin, siis tarkemmin sanottuna tylsyyteen.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Hih, jaa oli siellä joku muukin, jonka Kosovo aikoi tylsyyteen tappaa ;D ;D Papalle kasvoi kyllä elin otsaan, kun ei tekemistä löytynyt :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta