Yleiset > RT-jutut

Tämäkö totuus Kosovosta?

<< < (3/19) > >>

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: soila - 09/11/2005, 18:39:02 ---edit. kävin lukaisemassa kys. topicin kun muutenkin olen ht.netissä silloin tällöin pyörinyt, ja oli kyllä lähinnä melkoista sontaa... ::)

--- Lainaus päättyy ---
No, mä kävin pistämässä ylläpidolle viestiä, jos vaikka vaivautuisivat koko viestin poistamaan...  ::) Turhaa mielipahaa aiheuttaa siellä olevien leskien keskuudessa.  >:(

Jartsa:
Lisätäänpäs miehinen kommentti:

Ainoat 2 tietämääni foorumia, joita voi lukea ilman tiheetä kampaa seulana käyttäen on Hölkkäri ja RT-lesket. Molemmissa on sen verran porukkaa jolla on asiasta kokemusta, että tommoset höpö-höpö-jutut karsiutuu heti pois aiheuttamatta suurempaa paniikkia. Kaikki Suom*24 ja muut pikkupenskojen kansoittamat foorumit on just otollisia tommoselle provoomiselle. Täällä niitä ei uskota, joten ei niitä kukaan täällä levitäkään... Naurettais päin naamaa. Ja mä olin vuoden kai sitten ihan eri Kosovossa, kun ei ihan sattunu nuo kuvaukset tuntumaan tutuilta..  :P

Hevostalli.net????? :o  Taitaa olla niitä kuuluisia hevosmiesten juttuja..  ;D

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 09/11/2005, 19:48:44 ---Hevostalli.net????? :o  Taitaa olla niitä kuuluisia hevosmiesten juttuja..  ;D

--- Lainaus päättyy ---
:laughing9:

zatu:

--- Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 09/11/2005, 19:48:44 ---
Hevostalli.net????? :o  Taitaa olla niitä kuuluisia hevosmiesten juttuja..  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Juurikin niitä. ;D

Siellä käydään asiallista ja kypsää keskustelua aiheesta kuin aiheesta. ;) (Välillä jopa niistä hevosista, ja silloinkin loanheitto sekä suoranainen tappelu ovat suosittuja tyylilajeja. OT, mutta menköön.)


--- Lainaus käyttäjältä: Mirka - 09/11/2005, 18:12:05 ---Hyvänen aika naiset!!! Älkää nyt ihan tosissaan uskoko ihan kaikkea sontaa, mitä eteen tuodaan!

--- Lainaus päättyy ---

Ja älkää hyvät naiset myöskään uskoko, että jotkut uskovat mitä tahansa. ;)

BB:
Hih hih....  ;D "Homostelua eri kansallisuuksien välillä"

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta