Yleiset > RT-jutut

Mitä pakata mukaan?

<< < (17/17)

Marika:
Ylläriäkin olen jo miettinyt, ett mitä mie sinne kassiin piilottaisin. Saattaapi vaan olla, ett kun tuo minun mies tahtoo olla semmonen touho, ett ei se varmaan ees löydä sieltä kassista ylläriä, vaikka kuin näkösille laittasin  ;D

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: Marika - 03/11/2008, 13:43:26 ---Ylläriäkin olen jo miettinyt, ett mitä mie sinne kassiin piilottaisin. Saattaapi vaan olla, ett kun tuo minun mies tahtoo olla semmonen touho, ett ei se varmaan ees löydä sieltä kassista ylläriä, vaikka kuin näkösille laittasin  ;D

--- Lainaus päättyy ---
No, ainahan niitä voi sit lähettää pakettina perästä päin. ;)

Lilian:
Mä laiton kuvan musta ja tytöistä kehystettynä vaatteiden väliin. Oli tosi otettu siitä, oli nimittäin itse ajatellut juuri samaa kuvaa että tulostaa sen siellä alhaalla huoneen seinälle. Ei sitten tarvinnut ;D

Anna:
Me tehtiin hänen perheen kanssa sellainen "valokuva-albumi", johon jokainen laittoi kuvia mitä halusi ja terveiset kanssa. Se tuli takaisin, aika repaleisena :)

yama:
Meillä oli poika piilottanut isännän kamoihin sellaisen huumoripläjäys jutun. Isäntä oli nauranut kippurassa, kun oli löytänyt sen sitten. Koristi kämppänsä seinää loppuun asti.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta