Yleiset > RT-jutut

Nyt se sitten lähtee

<< < (2/165) > >>

tiitu:
Nyt siis enää vajaa viikko lähtöpäivään :( Ens ke aamuna pitäisi saattaa mies sinne lentokoneelle. Eilen illasta tuli ekan kerran epätoivoinen olo, se ei ole ens ke mun vieressä tuhisemassa. Mies onneksi sanoi, että ymmärtää, ja et aina tulee takas. Tuli sellainen herkkisliikkisolo ( joltain täältä sen olen kuullut, ja kuvaa hyvin olotilaa ;)). Viikko nautitaan vielä. Ens viikko on mullakin lomaa. Saas nähdä kuinka ens ke käy :-/

miipe:
Muistan hyvin saman tilanteen tunteen!
Tulin palstoille noin viikko ennen lähtöä ja kirjoitin muistaakseni vielä samanlaisen paniikki viestin, mutta täällä palstalla jo kauemmin olleet ja sitä kotileskeyttä kokeneet naiset kertoivat omista tuntemuksistaan ja rohkaisivat ja kannustivat, (vaikka siltikin suru  :'(oli puserossa lähdön hetkillä) Se ensimmäinen kentälle vienti on jäänyt parhaiten muistiin, samalla niin surullinen kokemus mutta enne kaikkea kaunis ja haikea kokemus. ;) :D :)

Mutta sanon näin nyt sinulle miten minullekin sanottiin:

Puoli vuotta oon selvinnyt heingissä, puoli vuotta johon on kuulunut niin surun kyyneleitä mutta enne kaikkea kauniita koskettavia kaipaus tunteita omaa kultaa kohtaan ja kun niitä on saanut kosovon suunnaltakin, niin yhteenkuuluvuuden tunne on kasvanut, voimistunut.
Helppoa tämä ei ole, mutta asian kanssa oppii elämään ja löytämään ne hyvät puolet, (oma aika, omat jutut, rakastuminen aina ja aina uudelleen lomilla =))

Tsemppiä tsemppiä tsemppiä!!!!!!!!
Olet voittaja jo nyt!  ;) :) ;)

myy79:
toisen lähtö on tosi rankkaa! muistan itkeneeni koko päivän ku mies lähti.. (etenki, ku mies lähti mun luota jo ed. aamuna, koska asuttiin eri paikkakunnilla ja mies joutu sit viel lähtee helsinkiin kainuusta) se oli kyl tosi tuskaa, mahto miehelläki olla vaikeeta, ku olis tehny mieli takertua lahkeeseen ja vaatia, että ei jätä..  :( sillon olo oli tosiaan tollanen..
ja vielä nyttenki, ku toinen lähtee lomilta, nii on tosi vaikeeta, etenki ed. kerralla ku lähti, ku lomaväli on tää 9vk, josta on muute viel 3vk jäljellä) musta ei ollu lentokentälle lähtijäks.. en halunnu miehen oloa vielä pahentaa omalla surkeudellani..
mutta, tämän puolen vuoden aikana on havainnu, että se toinenki rakastaa ja lomat on tosiaan kuin kuherruskuukausia. sitä odottaa innolla toisen lomaa ja  yrittää kaikkensa että kaikki menis hyvin.
luulen, että seur loman lopussa minustaki on taas lentokentälle saattajaksi.. puoli vuotta on jo pulkassa ja alkaa jo tuntua siltä, että hengissä tästä selviää..
minä en päässyt palstalle sillon ku mies lähti, olen  vasta tänne tullu, mutta olen tänäkin lyhyenä aikana saanut paljon lohtua ja apua, kun potuttaa, itkettää tai on mukavia asioita jaettavana, kiitos siitä!

suuren suuri voimahalaus sinulle!!

En sano, että kyllä sen kestää, sillä tällä hetkellä ei varmasti siltä tunnu.. mutta ajan myötä helpottaa..

zatu:

--- Lainaus ---Nyt siis enää vajaa viikko lähtöpäivään :( Ens ke aamuna pitäisi saattaa mies sinne lentokoneelle.

--- Lainaus päättyy ---


Viettäkää oikein mukava viikko! :) Onhan se toisen lähtö aika kova paikka, vaikka kuinka itse olisi juonessa mukana.

Matkaan saattaminen on ainakin itselle ollut hankalaa. (Lomillakaan en ole halunnut lähteä saattamaan.. :P) Vähän  helpommalla pääsin tämän reissun alussa, vein vain miehen Niinisaloon, jossa oli muutaman päivän koulutus ja lähtö sieltä suoraan. Takaisin ajaessa ei sopinut kamalasti itkeä, ettei törmännyt mihinkään.  ;)

Tsemppiä koitokseen! Muutama ensimmäinen päivä on mielestäni hankalin, ennen kuin ehtii tottua... Mutta viimeistään ensimmäisen loman aikaan helpottaa, silloin huomaa, että tulee se sieltä takaisinkin. Omalla kohdalla on puoli vuotta mennyt jopa odotettua nopeammin.  :D

tiitu:
Saattaminen on mullekin ollut aina se vaikein juttu, mut mies haluaa, että lähden mukaan. Varoitin kyllä, että kyynel saattaa, eikä vaan saata, vaan varmasti silmäkulmaan ilmestyy. :'( Ei osaa ainakaan vielä kamalan positiivisesti ajatella tota erossa olo aikaa, mut jollain tavalla on luottavainen mieli, vaikka epäilys välillä hiipiikin mieleen :-/ Pitäisi vaan uskaltaa heittäytyä, ja luottaa siihen, että rakkaus kestää ja kantaa :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta