Yleiset > Asian vierestä

Museot, taidenäyttelyt yms.

<< < (2/9) > >>

Ulpu:
Mä tykkään käydä museoissa ja linnoissa ja kaikissa vanhoissa paikoissa. Taidenäyttelyissäkin on tullut nuorempana porukoiden kanssa käytyä, nykyään ei niinkään, kun J:tä ei oikein kiinnosta. Mutta kyllä me reissuissa yhdessä käydään vanhoja paikkoja katsomassa ja muutenkin mielenkiintoisissa paikoissa. Kotimaassa ei tule käytyä juuri missään, mikä on harmi. Kovasti haluaisin alkaa harrastaa kotimaan matkailua, siinä samalla tulisi sitten helposti katseltua taidetta ja kaikken muutakin esteettistä.  :)

Äidin kans yritetään käydä kerran kesässä "kesäretkellä" Nuutajärvellä, joskus myös Iittalassa. Vaikkei se ole sen kummoisempi, on kuitenkin mukava kuljeskella siellä näyttelyssä, katsella lasinpuhallusta ja korun tekoa ja käydä vielä tehtaanmyymälässä hatuiksi.

Hansu:
Mä tykkään käydä museiossa, kirkoissa, linnoissa.
Lapsena kierrettiin matkoilla sekä Suomessa että ulkomailla aina kaikenlaiset yllämainitut.
Viime vuosina on jäänyt tosin aikas vähän.

Sini:
Kyllä lomamatkoilla tulee usein koluttua kaikki menneeseen aikaan liittyvä. Myös vanhassa kaupungissa eli Uudessakaupungissa tulee käytyä museossa. Siellä kun käy kirjastossa tai leffassa voi sanoa käyneensä museossa. ;) Kerran kesässä pitää käydä vanhas raumas ja tänä kesänä olis tarkoitus käydä luostarinmäel Turkuses. Niitä ennen käydään kuitenkin Virroilla jossa näyttäis olevan vaikka minkälaista entisajan elämää kuvaavaa paikkaa.
Kai se museoissa käyminen on jotain menneen ajan kaipuuta.

Heidi82:
Mä kans tykkään käydä matkoilla museoissa ja linnoissa :).Nyt vaan ei ole hetkeen tullut käytyä misään.Turun linnasta tykkäsin kovasti kun siellä monta vuotta sitten oon käynyt,sinne olisi tarkoitus uudestaankin mennä.

Pipsa:
Täytyy myöntää ettei yleensä ole hinkua kierrellä museoita..  :-X

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta