Yleiset > RT-jutut

Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?

<< < (2/7) > >>

Lilian:
Minä itseasiassa laitoin äsken tolle naiselle spostia, enhän minä kyllä tiedä kelpaanko edes kun olen ex-leski, mutta voihan sitä kokeilla.

Itte:
Joo, toi Meidän Perhe kaipaa paljon leskien, nykyisten ja entisten mielipiteitä. Sinne vain viestiä toimittajalle.
Tulee parempi juttu, kun toimittaja saa mahdollisimman monipuolisen kuvan asiasta.
Se on kuitenkin Suomen luetuimpia lehtiä ja hyvä tilaisuus antaa tietoa kaikille näitä rt-leskiasioita pohtiville.

s^n^:

--- Lainaus käyttäjältä: Lilian - 06/02/2009, 12:46:09 ---Minä itseasiassa laitoin äsken tolle naiselle spostia, enhän minä kyllä tiedä kelpaanko edes kun olen ex-leski, mutta voihan sitä kokeilla.

--- Lainaus päättyy ---

Olis se kumma jos ex-leski ei kelpaa.. Kyllä ne asiat varmasti vielä muistissa on, ei ne niin äkkiä haihdu tai kultaannu. ;D
Ihan hauskaa et näitä lehtijuttuja tulee. :)

Lua:

--- Lainaus käyttäjältä: pumpkin - 06/02/2009, 12:44:41 ---Minen varmaan voi suostua, ku tää on mulle ollut nyt vähä liian helppo reissu, viime reissu ois ollu paljo parempi, ku olin niin rikki, niin ois saanu vähä selkeemmän kuvan.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
En mäkään voi, kun oon valmis pakkaamaan ukon tavarat vaikka omin käsin jos on tarvis. Meidän Perhe- lehti ei ehkä julkaisis sellaista haastattelua minkä multa sais.

Lua:

--- Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 07/02/2009, 14:10:09 ---Pitäisikös noissa lehtijutuissa sitten olla kielteinen näkemys asiaan ja pelkkää valittamista? ei sunkaan..kun sehän on vaan osan mielipide asiasta.. näkisin että realistisin ote asiaan olisi silloin kun siinä olisi haastateltu useampaa kun yhtä.. :)

--- Lainaus päättyy ---
Joo, ei tietenkään. Mutta tuskin ne mun "pakkaisin ukon kamat vaikka omin käsin"- kommentteja kuitenkaan julkaisis. Muutoin olen kyllä sitä mieltä että rauhanturvaamisesta kannattaa tuoda esiin myös sitä positiivista puolta, ettei se aika ole vaan sitä itkua ja ikävää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta