Yleiset > RT-jutut

ulkomaalaiset rauhanturvaajat

<< < (2/4) > >>

Janica:

--- Lainaus käyttäjältä: rumin - 24/03/2008, 23:29:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: nyyhky - 24/03/2008, 13:04:01 ---Löytyykö täältä leskeä, joka olisi tutustunut ja rakastunut muunmaalaiseen kuin suomalaiseen rauhanturvaajaan? Ja myöhemmin ottanut riskin ja nainut tämän ;)

Itselleni on käymässä näin - Libanonissa tavattiin, yhteyttä pidetty netin ja puhelimen välityksellä. Ja nyt olisi tarkoitus huhtikuun alussa tavata hänen kotimaassaan Ranskassa.

Olisi mukavaa ennen matkaa tietää, mahdollisten muiden vastaavaa kokeneiden kokemuksia.

--- Lainaus päättyy ---
hoh hoijaa

--- Lainaus päättyy ---

Nukkumaan vaan jos noin haukotuttaa.  ;)

nyyhky:
rumin - *älä poika minulle ala...* olen havaisevani pientä ylimielisyyttä kommentissasi...

Miehiä löytyy muualtakin kuin Suomesta - rauhanturvaajiakin. 8)

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: nyyhky - 25/03/2008, 09:06:55 ---rumin - *älä poika minulle ala...* olen havaisevani pientä ylimielisyyttä kommentissasi...

Miehiä löytyy muualtakin kuin Suomesta - rauhanturvaajiakin. 8)

--- Lainaus päättyy ---
Hahahaa!! Hyvä nyyhky! :D

Meinasin ruminille laittaa, et lakkaa nyt pelottamasta uusia jäseniä pois kommenteillas, mut hyvinhän täällä näytään puolensa pitävän. ;)

Rautaisia naisia, foorumi täynnä! ;D

Lua:

--- Lainaus käyttäjältä: nyyhky - 25/03/2008, 09:06:55 ---rumin - *älä poika minulle ala...* olen havaisevani pientä ylimielisyyttä kommentissasi...

Miehiä löytyy muualtakin kuin Suomesta - rauhanturvaajiakin. 8)

--- Lainaus päättyy ---
Ja hyviä miehiä  8)!

nyyhky:
Mutku niitä suomipoikia ei enään Libanonista löytynyt :'( - piti tyytyä seuraavaks parhaaseen 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta