Yleiset > RT-jutut

ulkomaalaiset rauhanturvaajat

<< < (4/4)

Paso:

--- Lainaus käyttäjältä: nyyhky - 29/03/2008, 02:28:53 ---No, minun tielleni eivät osuneet....ehkä eivät "pidä itsestään meteliä", vaan hoitavat tunnollisesti omat hommansa, suomalaiseen tapaan.

Käsittääkseni lukumääräisesti suomalaisia ei kovinkaan montaa niiltä nurkilta kuitenkaan löydy - Paso tai joku muu korjatkoon käsitykseni, jos olen väärässä.

--- Lainaus päättyy ---

No eihän niitä toki joka kulmassa vastaan kävele mutta tammikuussa kun minä poistuin alueelta niin sinne jäi puolenkymmentä maastopukuista ja kolme siviilipukuista (joo, kyllä virallisesti siviilitkin lasketaan firman kirjoissa otsikon Peacekeepers alle)  ;)


--- Lainaus käyttäjältä: nyyhky - 29/03/2008, 02:28:53 ---Jos olen jotenkin antanut sen kuvan, että pitäisin muunmaalaisia turvaajia parempina kuin suomalaisia, niin se ei pidä paikkaansa.
Satuin nyt vaan törmäämään ranskalaiseen peacekeeper´iin, joka henkilönä miellytti minua...

--- Lainaus päättyy ---

Vierestä seuranneena voisin sanoa että monenkinmaalaiset peacekeeper'it tekivät alhaalla ollessaan kaikkensa miellyttääkseen ympärillään olevaa naisverkostoa. Operaation päätyttyä moni joutui kyllä katkerasti pettymään kun suhde ei jatkunutkaan ja selvisi herran kotona odottavat kotijoukot jne. Sinun tapauksessa ei liene käymässä näin eli onnea tulevaisuuteen, toivottavasti toimii jatkossakin ...


--- Lainaus käyttäjältä: nyyhky - 29/03/2008, 02:28:53 ---Paso, allekirjoituksestasi....mikäli tuosta jotain ymmärsin, niin olet turvannut miltei koko maailman rauhan.... :D

--- Lainaus päättyy ---

Suurinpiirtein kyllä mutta sitten huomasin että muillekin pitää jättää edes jotain  ;D

BB:
Hehee.. tästäkin on tullut Paso-aihe!  ;D

Omani on Lapista, mutta useimmiten kyllä tuntuu, että voisi yhtä hyvin olla vaikka Marsista...  :alien:

Paso:

--- Lainaus käyttäjältä: BB - 29/03/2008, 10:17:44 ---Hehee.. tästäkin on tullut Paso-aihe!  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Mitäs tuo nyt tarkoittaa? Onko niitä enemmänkin ja miten niitä tulee?  :-[

BB:

--- Lainaus käyttäjältä: Paso - 29/03/2008, 10:23:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: BB - 29/03/2008, 10:17:44 ---Hehee.. tästäkin on tullut Paso-aihe!  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Mitäs tuo nyt tarkoittaa? Onko niitä enemmänkin ja miten niitä tulee?  :-[

--- Lainaus päättyy ---

Paso-aiheet on kivoja, joten ihan suotta punastelet. :)

Paso:

--- Lainaus käyttäjältä: BB - 29/03/2008, 10:25:57 ---Paso-aiheet on kivoja, joten ihan suotta punastelet. :)

--- Lainaus päättyy ---

Kiva.... kai?  :jipii:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta