Aivotoiminta ja sen puute > Ylläpidon ilmoitukset

Liitteet

<< < (3/3)

Tara:

--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 08/07/2005, 15:59:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tara - 04/07/2005, 14:08:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Marge - 04/07/2005, 14:03:31 ---Meil on vaan kaikki kuvat jostain syystä ihan jättiläiskokoisia, ei niitä saa tänne edes sellaisenaan laitettua. Oonkin muutaman kerran käyttänyt hyväks Taraa, kun on ollut pienennystarvetta kuville  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ja saa käyttää hyväksi edelleen  :)
Ainakin viikolla arkipäivinä oon joka päivä koneella, joten vastauskin toimii melko nopeasti :)

--- Lainaus päättyy ---
Taran kuvanmuokkauspalvelu  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Mut ajattele nyt kuinka ihana ja kohtelias mä olen... Yhtä hyvin voisin sanoa kaikille, että laittakaa IQ:lle menemään vaan kaikki, se ylläpitäjänä hoitaa  ;D

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: Tara - 08/07/2005, 16:34:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 08/07/2005, 15:59:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tara - 04/07/2005, 14:08:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Marge - 04/07/2005, 14:03:31 ---Meil on vaan kaikki kuvat jostain syystä ihan jättiläiskokoisia, ei niitä saa tänne edes sellaisenaan laitettua. Oonkin muutaman kerran käyttänyt hyväks Taraa, kun on ollut pienennystarvetta kuville  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ja saa käyttää hyväksi edelleen  :)
Ainakin viikolla arkipäivinä oon joka päivä koneella, joten vastauskin toimii melko nopeasti :)

--- Lainaus päättyy ---
Taran kuvanmuokkauspalvelu  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Mut ajattele nyt kuinka ihana ja kohtelias mä olen... Yhtä hyvin voisin sanoa kaikille, että laittakaa IQ:lle menemään vaan kaikki, se ylläpitäjänä hoitaa  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Juu! Ja kukaan ei sais kuviaan ikinä, kun en kerkee koneella istumaan kuin pienen haisevan sekunnin päivässä! ;D Ja mä sit ohjaisin ne kuvat takas sulle! ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta