Yleiset > RT-jutut

Jatkoista...

<< < (2/32) > >>

Cat:
Mut en kyllä oo yhtään pahoillani, vaikka pääsisin isännän kylkeen nyhjäämään jo lokakuussa ;)

minttukoo:
Meilläkään ei tule jatkoja marraskuulle  ;D ;D ;D ;D Mies eilen totes, että tulee kotia jo lokakuussa!! Jipii!

zatu:

--- Lainaus ---Meilläkään ei tule jatkoja marraskuulle  ;D ;D ;D ;D Mies eilen totes, että tulee kotia jo lokakuussa!! Jipii!
--- Lainaus päättyy ---


Onnea vaan!

No mun mies tulee kyllä vasta marraskuussa, vaikkei jatkoja olekaan. (No, tuli siihen jotain kahdeksan päivää, mutt sen mä kestän.  ;))

taituu:
Meillähän miehellä oli aluks puolen vuoden sopimus mutta olin varautunu jo alunperin vuoteen kun tiesin että jos se jatkot saa niin se ne ottaa..
Mutta sitten kun meinas käydä niin hassusti että olis tullu 18kk kun olis vielä saanu puolen vuoden jatkot... Mutta sitten oli pakko sanoo miun pari painavaa sanaa ja niin se jätti sen viimosen lappusen allekirjottamatta.. Oli jo paikka ja tehtävä määrätty ja palkkauskin olis noussu mutta ei hel.... en miekää täällä loputtomiin käy oottelee ;D
Joten onneks tuli nyt jo kotii.... Tarpeeks vaikeeta tää sopeutuminen nytkin  ::)

Karlis:

--- Lainaus --- ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
arvaatte varmaan.... juuu jatkot tuli  ;)
*avaa pullon siideriä sen kunniaksi*

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
--- Lainaus päättyy ---



Onnea onnea ja kippis  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta