Yleiset > RT-jutut

Läheisten päivä

<< < (2/7) > >>

Sini:
Kyllä mä olin läheisten päivänä Emilin kanssa Säkylässä. Ja mun äiti oli myös mukana. Siis tää omaisten päivä oli silloin, kun mies oli koulutuksessa Säkylässä. Ja kutsu tuli muistaakseni suullisesti samalla viikolla miehen kutsumana ja tää tais olla ihan ensimmäisiä mitä oli järjestetty. Mulle ei tullut mitään ihmeelistä uutta, kun oli jo toiselle A-maa keikalle menossa. Toinen omaisten päivä jäi väliin, tais olla silloin järjestetty Tampereella ja mies sattui olemaan lomalla juuri sillä hetkellä.

Sisältö on varmasti myös muuttunut parin vuoden takaisesta.

Taria:

--- Lainaus käyttäjältä: pumpkin - 12/10/2012, 09:58:25 ---Ja sitten kehittämistä olisi myös siinä, että ei sen pitäisi olla välttämättä mikään lapseton päivä, joku voi jäädä pois senkin vuoksi. Sen pitäisi olla jotain kivaa ja rentouttavaa, jossa saa infoa aiheista, joista haluaa ja matskua tai yhteystietoja, joista voi saada lisää tietoa. Sitten voisi olla myös jotain pienimuotoisia ympäri Suomea ainakin isoimmissa kaupungeissa, jotta voisi saada ihan konkreettista vertaistukea jne.

--- Lainaus päättyy ---

En mä usko, että sen on PV mitenkää määritelly lapsettomaksi tilaisuudeksi...luulen, että lapset on tervetulleita siinä missä aikusetkin. Vai tietääkö joku, että ei ois?
Mulle tuli varmaan siitä mieleen toi lastenvahti osio kun Johanna mainitsi tulevansa ilman lapsia kun viestiteltiin asiasta :)
Meillä se Säkylän kurssi oli siis kaiken kaikkiaan 3 (tai 4, en muista) päivää ja se koski vain puolisoja se kutsu.

zatu:
Tämä on siis tänään Tampereella. Toivottavasti saamme jossain vaiheessa lukea paikalla olleiden kokemuksia. :)

Taria:
Päivä vietetty ja nyt kun meidän pitkänmatkalaiset on saatettu takasin kotimatkalle niin kerkeää kirjottamaankin siitä :)
Mukava päivä oli. Osallistujat pääsosin Afganistanin operaatiosta ja suurin osa vanhempia.

Uskoisin, että he saivat sitä tietoa jota kaipasivatkin, toivon niin. Puheenvuoron käyttivät rauhanturvaajan isä (itsekkin kokenut turvaaja), rauhanturvaajan vaimo, rauhanturvaaja itse sekä rauhanturvaajan poika jonka puheenvuoro oli erityisen koskettava kun hän nyt aikuisena kertoi omista ajatuksistaan sillon kun isä oli ollut keikalla.
Mun mielestä keskustelu on hyvää, samoin ruoka ;) ja tilaisuus ehdottomasti tarpeellinen. Varsinkin näille vanhemmille kellä on alhaalla suhteellisen nuoria turvaaja-lapsia.
Keskustelu oli ajoittain vapaata, eikä aikatauluista pidetty niin tiukasti kiinni, että sitä olis jouduttu niiden takia rajoittamaan.
Kyllä itse koen, että päivä on ehdottomasti osallistumisen arvoinen jos se keikan ajalle osuu....siinä sitä puolison osuutta kuunnellessa oli kaikki hänen kokemansa taas kerran niin tuttua tekstiä :)

Ville:
Mitenkäs tuo tilaisuus uuden yhdistyksen kannalta meni? Tuliko lisää jäseniä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta