Yleiset > Asian vierestä

Pimeässä

<< < (2/25) > >>

Pipsa:
Minulla on heijastimia tai sit sellanen heijastin liivi. Koirille sit heijastin valjaat. Enimmäkseen sitä kuitenkin liikkuu tuolla pimeällä korpi taipaleella, niin oltava hyvät heijastimet ettei ainakaan sen takia tule yliajetuksi.

Ulpu:
Täytyisi petrata tän asian suhteen. Koiralla on kyl pannassa/valjaissa heijastinnauhaa, samoin suojapuvussa. Sit mulla roikkuu hihnassa heijastin. Tarttis omiin vaatteisiinkin laitella enemmän heijastimia roikkumaan.

Nyt ois tarkoitus hankkia myös ratsastukseen kunnon heijastimet, aattelin ostaa heijastinliivin ja laittaa hihaan tai kypärään heijastinnauhan. Ja hepalle hankin varmaan heijastinrintaremmin. Otsalamppu tarttis hankkia myös, siis itselle.  :)

IceQueen:
Mä myönnän. Mulla ei KOSKAAN oo heijastinta, jollei vaatteessa oo neulottuna kiinni. :-X :-[

Tosin, mä en pimeellä juurikaan koskaan ulkona liiku...

Katja:

--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 15/10/2006, 22:03:23 ---Mä myönnän. Mulla ei KOSKAAN oo heijastinta, jollei vaatteessa oo neulottuna kiinni. :-X :-[

Tosin, mä en pimeellä juurikaan koskaan ulkona liiku...

--- Lainaus päättyy ---

Myönnän myös..  :-[

myy79:

--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 15/10/2006, 22:03:23 ---Mä myönnän. Mulla ei KOSKAAN oo heijastinta, jollei vaatteessa oo neulottuna kiinni. :-X :-[

Tosin, mä en pimeellä juurikaan koskaan ulkona liiku...

--- Lainaus päättyy ---

joo, eipä oo mullakaan.. koiralla on heijastinpanta, ja hankinnassa ihan heijastinliivikin kenties..
meillä ei takeissa tms ole muuten heijastinta, ellei sitä ole tehtaassa siihen ommeltu.. meillä kun ei heijastimet pysy ehjinä, jos ne jostain roikkuu, koira syö ne...  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta