Yleiset > RT-jutut

Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?

<< < (6/7) > >>

Taria:

--- Lainaus käyttäjältä: zatu - 31/08/2012, 17:16:37 ---Eriasteinen epätietoisuus (huoleksi ja välillä jopa peloksi yltyvä) milloin mistäkin asiasta. Ikävä. Kommunikaatio-ongelmat (johtuen joko kommunikoijista itsestään tai välineistä ;)).

--- Lainaus päättyy ---

Missio ei ole edes puolessa välissä vielä, mutta veit niin sanat suustani jo nyt.

Omppis:
Mulla ei mitään ihmeellistä negatiivista itse keikasta jäänyt mieleen, mutta johtunee siitä että mies oli Kosovon "lintukodossa". Lasten ikävä oman ikävän rinnalla ja pohjaton tyhjyys kun erottiin  lomien jälkeen olivat ehkä pahimpia. Nyt tulevan Afgakeikan aikana ja jälkeen on varmaan eri mietteet, mutta en halua/uskalla sitä vielä miettiä :-\ ...

KouTa:
Mun mielessä on lumi.
Se on jäänyt päällimmäisenä mieleen . ;D Se et musta tuntui et mitään muuta en sinä vuonna tehnyt kun kolasin lunta.

IceQueen:
Yksinäisyys. Se helvetin yksinäisyys. :'( Ja se, kun jää kahden pienen lapsen kanssa kotiin, ja tuntuu että voimat arjen pyörittämiseen ei vaan riitä...

Lilian:
^tosta en voi olla kuin samaa mieltä :( Mulla oli tunne että mä olen kotini vanki, kadotin itseni jonnekin tosi kauas, elin vain muille, päivät palvelin asiakkaita, illat lapsia...minä en saanut mitään.

Mutta KouTan miehen reissusta on kyllä jäänyt mieleen itsellekin lumi :D Sitä tuli ja tuli ja tuli ja tuli..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta