Yleiset > RT-jutut

Parhaat missiosta mieleen jääneet asiat

<< < (2/30) > >>

Tara:
Uskallan ehkä mäkin jo kirjuutella, kun pari viikkoa on enää missiota jäljellä..

Ehdottomasti paras asia mullakin on uudet ystävät. Ystävyydet, jotka alkoivat vaan siitä syystä, että oli joku yksi asia elämässä, joka yhdisti.
Ystävyydet, joista tuli jotain isoa ja suurta. Läpi elämän kestäviä tärkeitä ihmissuhteita. Ainakin mä uskon niin.

Sellaisia tiettyjä asioita mitä on jäänyt mieleen. Sekin liittyy tuohon uusiin ystäviin. Eli tieto siitä, että aina on joku, joka kuuntelee murheita ja iloja. Aina saa jonkun kiinni, joka ymmärtää ja haluaa kuunnella. Ymmärtää oikeasti, koska on elänyt itse samaa.

Ja tietenkin tuo juuri hetki sitten tehty Kreikan kiertely reissu jää varmasti mieleen pitkäksi aikaa.

Ja voisin veikata, että varmasti se kotimatkakin :)

zatu:
Itselläni ei viimeksi (98/99) ollut mitään tällaisia kanavia käytössä, eikä edes sähköpostia...  :(  Ajattelinkin nyt kokeilla, olisiko vuodatuksesta esim. tälle foorumille mitään apua. Mies lähti eilen Kosovoon. Syynä varmaankin se, että niitä hyviä asioita, ainakin näin jälkeenpäin katsottuna, löytyi siitä edellisestä missiosta. Aika tietysti kultaa muistot ja nyt huolettaakin, mitä tästä oikein tulee...

Kaikkein hienointa oli se, että opin/opittiin arvostamaan (ainakin joksikin aikaa joka tapauksessa  ;D) sitä yhteistä arkea. Vaikka ongelmiakin oli, kaikki lomat olivat yhtä juhlaa. Puhumattakaan siitä, että pääsi vähän matkustamaan (matkailu on mielestäni yksi parhaita tapoja käyttää rahaa) eikä muutenkaan täytynyt vyötä kiristää.

Nyt olen vähän kasvanut ja käsitys parisuhteesta on hieman muuttunut (saa sitä omaakin elämää olla ;)) ja lähtöpäätöskin oli yhteinen, toivon, että tästä missiosta jää sitten voittopuolisesti niitä hyviä muistoa. Kaikkeahan voi toivoa.

zatu:
Ja muuten, yksi hieno asia nousi mieleen tässä kun lasken päiviä ja viikkoja lomaan. ;) Sitä odottaa toista niin paljon, ett on ihan kuin oltaisiin vastarakastuneita! ;D Saa pitkään suhteeseen jotain tuoreuden tuntua... ;) ;D (Jos se nyt tuoreutta tarvitsee.. ::))

zatu:
No hei, eikö muilla ole mukavia asioita jäänyt missioista mieleen?  :D Tai vaikka ihan meneillään olevienkin hyviä puolia?

Cat:
Meil ainaki nää ekat kaks kuukautta on tuonu sen, että kaikenlaisista asioista puhutaan nykyään paljon enemmän. Puhuttiin ennen isännän reissuakin, mut tänä aikana hirvittävän moni asia on selkeytyny ihan eri tavalla, positiivisessa mielessä. Yhtään hetkeä lomien aikana ei oo tarvinnu käyttää mököttämiseen tai muuhun vastaavaan (mie oon sellaseen HYVIN taipuvainen), ne on hoideltu jo muilla keinoin. Siis posti kulkee kiivaasti puolin ja toisin. Isäntä on myös opetellu kirjottamaan kirjeitä!! Ihanaa...  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta