Yleiset > RT-jutut

Parhaat missiosta mieleen jääneet asiat

<< < (30/30)

tanja:
Nyt kun reissuista on jo vuosia, niin ehdottomasti parasta on vanhojen muistelu  ;D Aika on kullannut muistot hyvin pitkälti ja ne vaikeat asiatkin on "pehmenneet". Oon ylpeä itestäni, että oon tarjonnu puolisolle mahdollisuuden toteuttaa haaveensa. Reissujen aikaan opin olemaan itsenäisempi (tää ei oo itsestäänselvyys 14- vuotiaasta parisuhteessa eläneelle) , pyörittämään lapsiperhearkea yksin, kantamaan vastuuta yksin, tiedän mitä on huolehtia omakotitalosta yksin. Tiedän miltä tuntuu kantaa puita umpihangesta, kolata tai ajaa ruohoa neljä tuntia putkeen.  :P
Silti kaikesta huolimatta, ihan huippukokemuksia! Onneks Niksulan ja Säkylän onnenpyörästä tuli tämmöset voitot.

zatu:

--- Lainaus käyttäjältä: tanja - 04/12/2015, 06:26:04 ---Reissujen aikaan opin olemaan itsenäisempi---

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on hyvä pointti. Etenkin juuri pitkässä parisuhteessa oleville. :)

-lot:
Mieleen jäänyt turha stressaaminen, omien voimavarojen löytäminen ja miehen muutos. Omia voimavaroja löyty välillä enemmän ku osas ees oottaa ja se, että niitä löysi omasta itsestään eikä aina turvautunut muihin oli suuri yllätys. Mies muuttu huomattavasti reissulla, toki ei sitä itse myönnä. Mut siis mies muuttu sellaseks hassuksi urpoksi, joka osottaa hellyyttään paljon enemmän kuin ennen  ;D Ootan vaan, millon lakkais puhumasta uudesta reissusta ja tekis asian eteen jotain... ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta