Yleiset > Asian vierestä

Tatuoinnit

<< < (114/116) > >>

Maya:

--- Lainaus käyttäjältä: HepHep - 26/11/2013, 11:57:29 ---Mulla ensimmäisen kuvan aika ois varattuna huhtikuulle  ;D On hieman suosittu artisti, kun 9 kk jonotusajat. itseasiassa näyttää olevan Sannalla kalenteri kiinnikin, kun varauksia tulee kokoaika vain enemmän.

Pitkän aikaa katselin eri tatuoitsijoiden töitä monta vuotta ja sitten löysin Sannan ja hänen töihin ihastuin totaalisesti. Ja värikuva tulossa nilkkaan  :)

--- Lainaus päättyy ---
Tuolla minun tatuoijalla on myös nyt kalenteri kiinni ja puoli vuotta sai odottaa tuota edellistäkin aikaa. Mutta aivan oli sen arvoinen odotus  :-* tuo on niin ihana ja taidolla tehty kuva! Yksityiskohdat on avian mahtavan tarkasti piirretty.

Eli hyvää kannattaa odottaa :)

tanja:
Täällä suosituimmalla kuvan tekijällä oli jonoa pahimmillaan 1, 5 vuotta!  8)

s^n^:
Mä kaipaan aihetta kuvalle. Yläselkään tulee vielä toiset tassut, sit olis tassut oikeella ja vasemmalla ja susi keskellä.. Mut kun polttais jotain vähän tyttömäisempääkin saada, tai sit läväytän fiftarityylin mikin olkavarteen, höystettynä jollain fiftariyksityiskohdalla.

veeruska:
Nyt on aika käyty varaamassa. Pääsenkin melko nopeasti, kun olivat meinanneet pitää lomaa jouluna, mutta eivät pidäkään. 28.pvä tulee tatska ranteeseen. Mieskin sopivasti lomalla.

Maya:
Wautsi :) minkälainen?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta