Yleiset > Asian vierestä

Tatuoinnit

<< < (113/116) > >>

Maya:
Nyt on aika kalenterissa!  ;D

susakaro:
^mitäs sitä on suunnitteilla??

Maya:

--- Lainaus käyttäjältä: susakaro - 26/07/2013, 14:38:24 ---^mitäs sitä on suunnitteilla??

--- Lainaus päättyy ---
Uusi tatuointi  ;) aika meni vaan tooooooosi kauas, kun se heppu käy Lontoossakin jollain messuilla pyörähtään (on erikseen kutsuttu sinne  :o )

Kuvaa mulla ei vielä ole kun se piirretään sitten mulle viikkoa ennen aikaa   :-* suunnitelma on :)

Maya:

--- Lainaus käyttäjältä: Maya - 26/07/2013, 17:12:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: susakaro - 26/07/2013, 14:38:24 ---^mitäs sitä on suunnitteilla??

--- Lainaus päättyy ---
Uusi tatuointi  ;) aika meni vaan tooooooosi kauas, kun se heppu käy Lontoossakin jollain messuilla pyörähtään (on erikseen kutsuttu sinne  :o )

Kuvaa mulla ei vielä ole kun se piirretään sitten mulle viikkoa ennen aikaa   :-* suunnitelma on :)

--- Lainaus päättyy ---
No niin nyt se on sitten iholla ja uusikin aika kalenterissa seuraavaa varten ;)

HepHep:
Mulla ensimmäisen kuvan aika ois varattuna huhtikuulle  ;D On hieman suosittu artisti, kun 9 kk jonotusajat. itseasiassa näyttää olevan Sannalla kalenteri kiinnikin, kun varauksia tulee kokoaika vain enemmän.

Pitkän aikaa katselin eri tatuoitsijoiden töitä monta vuotta ja sitten löysin Sannan ja hänen töihin ihastuin totaalisesti. Ja värikuva tulossa nilkkaan  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta