Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 19:46:59

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..  (Luettu 26234 kertaa)

Minna

  • Vieras
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #60 : 10/05/2010, 19:53:57 »
Mulla tuli Chromella 922 pistettä. Tosin mulla oli viis ikkunaa auki + meili... onko sillä merkitystä? Ja mitä tuo pistemäärä kertoo?  ;D 8)

Poissa tupu

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4828
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #61 : 10/05/2010, 20:02:13 »
^ Ei varsinaisesti vielä mitään. :) Kokeile muillakin selaimilla, ja tiedät, pystyvätkö ne sun koneessa parempaan. Kopioi se linkki, jota Peacekeeper tarjoaa.


Kuvittelisin, että se pläräily sivuikkunoissa syö hieman resursseja, joita testi ei sitten saa käyttöönsä. Pysyy vertailukelposena, kun klikkailet toisiakin selaimia testatessa just samalla lailla. ;)
He who is not every day conquering some fear has not learned the secret of life.   - Ralph Waldo Emerson

Minna

  • Vieras
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #62 : 10/05/2010, 20:03:11 »
Tein se uudestaan niin että muut ikkunat oli kiinni, tässä tulos: 1372 Points
Pitää vielä kokeilla explorerillakin...

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #63 : 10/05/2010, 20:40:36 »
Niin kuin ehkä olet huomannut, multa pukkaa mielipiteitä asiasta kuin asiasta, kysymällä ja kysymättä. Ne voi halutessaan vapaasti jättää hiipumaan jonnekin arvoiselleen paikalle arkistojen bittivarastoihin. Ei hölösuun mielipiteitä tarvi noudattaa vain siksi, että niitä riittää pohjattomasti. ;D[/color]

Olen huomannut ja hyviä olevat yleensä olleet.   :D

Hei, mä jo hetken äsken selailin Chromella, ja Firefoxilla kans...  ;)

Tein ton testin IE:lla ja tuli 591 pistettä. Firefoxilla se jäi juntturaan, enkä jaksanut odotella.

Poissa farrah

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3866
  • MINURCAT II 06/09-06/10
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #64 : 10/05/2010, 21:22:26 »
Firefoxia kun on joskus pakosti oppinut käyttämään, niin Explorer tuntuu tönköltä, hankalalta ja tyhmältä. Mä en tiedä johtuuko lisäohjelmista vai mistä mutta ei tule niin paljoa kaiken maailman mainoksiakaan näkyviin Firefoxilla. Ja niille jotka tykkää IE:n "lookista", mä voisin kuvitella että Firefoxiin on varmasti saatavilla teema, joka tekee siitä IE:n näköisen  ;)

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #65 : 10/05/2010, 21:46:13 »
^Ei tää FF kyl paljon eroa ulkonäöllisestikään IEstä, mä olen ihan hyvin jo sopeutunut tätä käyttämään  ;)
Fear never fixed anything.

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #66 : 10/05/2010, 23:18:35 »
No niin, nyt on Chromea muokkailtu mieleiseksi, on teemat ja kaikki.  :) Ja J:kin sai hienon, hempeän teeman Firefoxiin, kun meinasin ensin alkaa sitä käyttää, mut selkeämpi näin, että meillä on omat selaimet. Kun on omat suosikit ja kirjnmerkit sun muut. Katsotaan, enköhän mä totu. Tämä näyttää jo aika samalta kuin IE, kun sain tuon googlen normietusivun vaihdettua.  :)

Poissa tupu

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4828
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #67 : 11/05/2010, 01:36:22 »
^ Hyvä hyvä. :)

FF:n junttura saattoi johtua siitä, että ohjelma oli juuri lataamassa itselleen päivitystä. Se kehveli tykkää sellaistakin tehdä ihan ennalta varoittamatta ;) etenkin, jos sitä ei ole aikoihin käynnistetty. Help-valikossa (mikähän lienee käännös suomenkielisessä. ::)) näkyy latauksen aikana teksti "Lataa päivitystä" tms. ja normitilassa "Tarkista päivitykset". Lataamisen voi myös keskeyttää, jos on jotain tärkeämpää meneillään.

Farrah: todennäköisesti sulla on käytössä AdBlock-lisäosa. :) Pystyt tarkistamaan sen ja selaamaan muutakin lisäosavalikoimaa Työkalut -> Lisäosat.
He who is not every day conquering some fear has not learned the secret of life.   - Ralph Waldo Emerson

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #68 : 11/05/2010, 11:11:09 »
Onhan tämä nyt huomattavasti nopeampaa tämä selailu.  :) Ja kun sain tämän mieleisen näköiseksi (löysin mm. toiminnon, jolla sain suosikit tuohon suosikit-palkkiin) niin avot!

Osaako joku sanoa mistä tuon oikoluvun saisi kokonaan pois käytöstä. Muistelen, kun aiemmin oon kokeillut tätä Chromea niin en tykännyt, kun se oikolukee (vetää punaista viivaa alle) näitä tekstejä, nyt on joutunut aina tänne tullessani ottamaan sen pois käytöstä...

Tää on lähtenyt kyl käsistä tää ketju, pitäisköhän tästä erottaa nämä selain-jutut omaksi ketjukseen....

Minna

  • Vieras
Vs: Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..
« Vastaus #69 : 11/05/2010, 11:24:05 »
^ Elikkäs: Asetukset -> tarkat säädöt -> kieliasetukset -> kieli... ja sieltä täppä pois oikeinkirjoituksen kohdalta :)