Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/04/2024, 23:31:53

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Elämä yhtä odottamista?  (Luettu 63547 kertaa)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #40 : 06/07/2005, 21:23:16 »
Nostellaanpa, kun on uuttakin porukkaa taas... :)

Eli ikävästä ja muusta huolimatta, osaatteko nauttia kesästä ja tehdä omia juttuja, vai kuluuko kaikki aika ja energia sitä seuraavaa lomaa ja kotiutumista odottaessa?
-memento vivere-

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #41 : 06/07/2005, 21:40:58 »
Eli ikävästä ja muusta huolimatta, osaatteko nauttia kesästä ja tehdä omia juttuja, vai kuluuko kaikki aika ja energia sitä seuraavaa lomaa ja kotiutumista odottaessa?

Olipas osuvasti kysytty ja sopivaan aikaan. :)
Nimittäin juuri menneen viikonlopun aikana tunsin saavani tästä kesästä kiinni ensimmäistä kertaa kunnolla. :) Ja voi että tuntuu hyvältä!!  :D Tosiaan saa tehtyä omia mukavia juttuja, on oikeasti hyvä, rento, mukava olo, ja vaikka toki se ikävä on mukana koko ajan, ei se ainakaan taas tällä hetkellä ole sellaista raastavaa, vaan lähinnä mukava tunne siitä, että on joku jota rakastaa niin kovasti että ikävöi paljon. :) Toki on varmasti taas joskus lanaakin tiedossa, mutta juuri nyt tämä tyttö nauttii kesästä täysin rinnoin - miehen kanssa tai ilman!  ;)

Voin vastata uudestaan seuraavan lanailukohtauksen aikana, jolloin teksti on taas kuin toisesta maailmasta...  ;D Mutta sitä en jaksa nyt pohtia.  8)
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.


Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #42 : 07/07/2005, 07:35:18 »
Eli ikävästä ja muusta huolimatta, osaatteko nauttia kesästä ja tehdä omia juttuja, vai kuluuko kaikki aika ja energia sitä seuraavaa lomaa ja kotiutumista odottaessa?

Onhan se odottamista. Tää toinen puolisko vuodesta on (ainakin toistaseks) helpompi kuin ensimmäinen, mutta en silti ihan täysillä nauti tästä kesästä :-\ Just eilen sanoin Papalle, että menis kesä nopeesti ohi ja tulis syksy ja marraskuu... Olishan se ihanaa, kun sais nauttia kesän lämmöstä ja auringosta sen oman rakkaan kanssa.

Mulla on onneks nyt kädet täynnä töitä, että saan kodin näyttämään kodilta eikä siltä sekamelskalta miltä se nyt näyttää :) Muuton jäljiltä on vielä vähän fiilaamista ja höyläämistä, joten siinä puuhastelussa kuluu aika paremmin :)
Ja onneks töitä on. Vaikka vaan elokuun loppuun asti, mutta kuitenkin. Jos koko kesän olisin ollut ilman töitä, niin pää olis hajonnut aika päiviä sitten, ei sitä ihan toimettomana muutenkaan viihdy saati sitten tän mission aikana, kun kaipaa jotain muuta ajateltavaa kuin sitä raastavaa ikävää :'(

Kalenterin käyttö on muotoutunut. Aikaa lasketaan ainoastaan seuraavaan lomaan ja tietysti kotiutumiseen :) Vielä kolme viikkoa, vielä viisi päivää... Loma menee onnensekaisessa sumussa ja taas loman jälkeen mietitään ainoastaan sitä, että koska se seuraava loma on.

Mutta tästä kaikesta huolimatta joskus on sellainen olo, että eihän tämä nyt niin kamalaa ole. Kyllä mä yksinkin pärjään, kun ei tää ikävä ihan sängynpohjalle heitä. Joskus on tosiaan kiva olla yksin, saa katsoa telkkarista mitä lystää ;D , saa syödä mitä huvittaa, voi tehdä ihan mitä vaan, kun on yksin... Mutta sitten iskee se yksinäisyyskin :-\ Miten mä muka pärjään yksin, voi kun Pappa olis nyt mun vieressä...

Kaikki nämä ovat onneksi ohimeneviä tunteita viimeistään siinä vaiheessa kun se kotiutuminen koittaa :D Rakkaus tässä vuoden aikana vahvistuu, se on varma! Tästäkin selvitään odottamisineen, lanoineen ja yksinolon ihanuuksineen päivineen :)


KFOR 11/04-11/05

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #43 : 07/07/2005, 08:11:03 »
@Mirka: en olisi voinut sanoa sen yhtään paremmin itse, just tuollaiset fiilikset mullakin on ;)
Siis koko ajan toivoo että se toinen ois täällä että vois kunnolla nauttia kesästä, ja kalenteri on nykyään vaan sitä varten että saa laskea päiviä seuraavaan lomaan :)

Mutta toki tässä välilläkin tulee nautittua tästä yksinolosta...
Alkukesästä vielä tuntui että kuolen tähän ikävään, ja halusin vaan että kesä äkkiä olisi ohi.
Mutta sitten kun sain viettää ihanan juhannuksen vanhan kaveriporukan kanssa, elämä rupesi tuntumaan vähän mukavemmalta. Nyt on jo kaikenmoista kivaa sunnitteilla tääksi kesäksi, sekä kullan kanssa (hänen lomalla) että ilman :)

virve

  • Vieras
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #44 : 07/07/2005, 19:51:54 »
Ainahan tämä on odottamista milloin mitäkin asiaa. Me ollaan menty ihan päivä kerrallaan ja oman jaksamisen mukaan, mutta yhtä kaikki odottamista on. kalenterista katsotaan lähinnä päivät joina on ollut töissä ja nyt odotellaan 7 v synttäreitä.  tuntuu tuo isukkikin laskevan koska tulee lomille.

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #45 : 07/07/2005, 21:27:12 »
Nimittäin juuri menneen viikonlopun aikana tunsin saavani tästä kesästä kiinni ensimmäistä kertaa kunnolla. :) Ja voi että tuntuu hyvältä!! 
---
Voin vastata uudestaan seuraavan lanailukohtauksen aikana, jolloin teksti on taas kuin toisesta maailmasta...  ;D Mutta sitä en jaksa nyt pohtia.  8)

Hieno homma! :D Ja aikakin kuluu paljon nopeammin, kun ei koko ajan kyttää sitä seuraavaa päivää ja seuraavaa viikkoa...

Turha niistä seuraavista lanoista on tosiaan murehtia. Ja ohi menee nekin sitten, vaikkei siltä tuntuisi. 8)

En ole vielä alkanut odottaa seuraavaa reissua ;D ;)

"Kaikki energia menee siihen, kun odottaa, että lähtis jo ihmeessä..." :-X ;D
-memento vivere-

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #46 : 09/07/2005, 16:02:11 »
No mie oon pikkasen alkanu jo fiilistelemään sitä seuraavaa leski missiota  ;)  ;D
:o :o 8) Hui kauhistus ;)
Kyllä mäkin silti oon luvan antanut (tietyin ehdoin :P ) seuraavaan reissuun :) Saa nyt nähdä lähteekö tuo, kun on lanaa ilmassa ollut pidempään... Mutta, aika se kultaa nekin pahat muistot 8)
Puolen vuoden reissuun oon antanu luvan, vuosi ei tuu kysymykseen, vaikka ei tuo Pappa sen perään haaveilekaan :D


KFOR 11/04-11/05

Enila

  • Vieras
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #47 : 25/07/2005, 09:50:46 »
Epäilemättä kotona odottaminen voi olla turhauttavaa.
Mutta kyllä se oli reissussakin - vaikka paljon siellä tapahtui ja aika kului nopeasti, niin ensimmäisenä aamulla sitä mietti mitä rakkaalleen kuului ja päivällä sähköpostissa piti saada kuulla kuulumiset ja illalla puhelimessa toisen ääni. Ainakin minun. Vaikka reissussa oli mukavaa, niin kyllä niitä lomia ja oman rakkaansa näkemistä odotettiin, kotona ja körmyssä. 

point

  • Vieras
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #48 : 25/07/2005, 21:46:38 »
Epäilemättä kotona odottaminen voi olla turhauttavaa.
Mutta kyllä se oli reissussakin - vaikka paljon siellä tapahtui ja aika kului nopeasti, niin ensimmäisenä aamulla sitä mietti mitä rakkaalleen kuului ja päivällä sähköpostissa piti saada kuulla kuulumiset ja illalla puhelimessa toisen ääni. Ainakin minun. Vaikka reissussa oli mukavaa, niin kyllä niitä lomia ja oman rakkaansa näkemistä odotettiin, kotona ja körmyssä. 
Wau, oletko siis itse ollut alhaalla?
Tahtoo kuulla lisää!
-itse depparina mukana ollut-

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #49 : 26/07/2005, 07:06:15 »
Epäilemättä kotona odottaminen voi olla turhauttavaa.
Mutta kyllä se oli reissussakin - vaikka paljon siellä tapahtui ja aika kului nopeasti, niin ensimmäisenä aamulla sitä mietti mitä rakkaalleen kuului ja päivällä sähköpostissa piti saada kuulla kuulumiset ja illalla puhelimessa toisen ääni. Ainakin minun. Vaikka reissussa oli mukavaa, niin kyllä niitä lomia ja oman rakkaansa näkemistä odotettiin, kotona ja körmyssä. 
Wau, oletko siis itse ollut alhaalla?
Tahtoo kuulla lisää!
-itse depparina mukana ollut-
Tämänkin kiinnostus heräsi :)


KFOR 11/04-11/05