Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 18:42:05

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kuvan lisääminen profiiliin.  (Luettu 34740 kertaa)

Poissa Pipsa

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5926
  • ISAF
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #50 : 14/07/2007, 00:28:16 »
En saa koneeltani vaihdettua uutta kuvaa profiiliin.... Ja sit en kyllä osaa taas lisätä kuvaa sivuille muutenkaan....tunari mikä tunari...  :-X

Janica

  • Vieras
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #51 : 14/07/2007, 11:52:55 »
En saa koneeltani vaihdettua uutta kuvaa profiiliin.... Ja sit en kyllä osaa taas lisätä kuvaa sivuille muutenkaan....tunari mikä tunari...  :-X

Kuvan lisääminenhän onnistui siis niin, että kun kirjoitat viestiä, niin tekstikentän alla on nuoli ja sen vieressä lukee Lisätoiminnot. Klikkaa siitä.

Alle avautuu kaksi "palkkia", joitten vieressä lukee Liite ja toisella puolella nappula, jossa lukee "Selaa..". Klikkaa "Selaa.." -nappia, sitten voit omalta koneelta etsiä haluamasi kuvan. Kun kuva/kuvat on valittu, paina normaalisti Lähetä-nappia.

Kuvienhan siis pitää olla valmiiksi pienennettyjä, liian isoista kuvia ei pysty laittamaan vaan tulee virheilmoitus.  :)


Sitten kun kuva on foorumilla, klikkaa sitä hiiren oikealla napilla. Valitse avautuvasta laatikosta "ominaisuudet" ja sieltä maalaa ja kopioi kuvan osoite. Mene omaan profiiliisi ja valitse Muokkaa profiilia -kohdasta profiilin ulkoasu. Valitse "Minulla on oma kuva" ja liitä siihen haluamasi kuvan osoite. Tallenna. Tällä pitäisi onnistua.  :)
« Viimeksi muokattu: 14/07/2007, 11:58:05 kirjoittanut Janica »

Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #52 : 25/09/2007, 21:00:42 »
Minen saa kuvaa profiiliin :(

Yritin laittaa ruksin että lataan kuvan koneelta ja sitten etsin kuvan koneelta ja painoin että muuta profiilia (ihan niin kuin tämän ketjun alussa neuvottiin), mutta mitään muuta ei tapahdu, kuin että profiilin asetuksissa kohta "valmiit kuvat" (tms.) muuttuu punaiseksi fontiksi.
Yritin jpeg muodossa.

 :'( on tosi blondi olo.

Janica

  • Vieras
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #53 : 25/09/2007, 21:13:25 »
Minen saa kuvaa profiiliin :(

Yritin laittaa ruksin että lataan kuvan koneelta ja sitten etsin kuvan koneelta ja painoin että muuta profiilia (ihan niin kuin tämän ketjun alussa neuvottiin), mutta mitään muuta ei tapahdu, kuin että profiilin asetuksissa kohta "valmiit kuvat" (tms.) muuttuu punaiseksi fontiksi.
Yritin jpeg muodossa.

 :'( on tosi blondi olo.

Kuten aiemminkin sanottu, kuvan lisääminen omalta koneelta suoraan profiiliin EI onnistu, vaan pitää linkittää.
Voit lisätä kuvan ensin tänne foorumille jonnekkin ja sitten siitä linkittää sen profiiliin, suoraan siis ei saa ladattua edelleenkään.

Toinen vaihtoehto on linkittää kuva jostain nettikuvagalleriasta, esim. photobucketista. :)

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #54 : 25/09/2007, 21:15:55 »
Niinhän se taisikin olla. Ehdin juuri laittaa rapulaiselle privaa, että laittaa sen kuvan mulle, niin laitan sen profiiliin. Uups.
Hyvä, että joku muistaa, kun ylläpito ei muista kaikkea :)

Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #55 : 25/09/2007, 21:30:15 »
"takkar och pokkar"  ;D kokeilenpa tuota. Kiitos Janica ja Tara!

irma

  • Vieras
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #56 : 02/02/2008, 22:43:18 »
kokeillut olen kaikkia kikkoja, mut yhtään kuvaa en saa millään ilveelläkään minnekään laitettua..tulee aina ilmoitus "liitteiden tallentaminen ei onnistu, yritä uudelleen" mutta sen jälkeen kaikki onkin jumissa eikä voi yrittää uudelleen
siis mikä tallentaminen?

nyt mua alkaa suututtaa..
« Viimeksi muokattu: 02/02/2008, 23:22:42 kirjoittanut irma »

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #57 : 02/02/2008, 23:07:49 »
kokeillut olen kaikkia kikkoja, mut yhtään kuvaa en saa millään ilveelläkään minnekään laitettua..tulee aina ilmoitus "liitteiden tallentaminen ei onnistu, yritä uudelleen" mutta sen jälkeen kaikki onkin jumissa eikä voi yrittää uudelleen
siis mikä tallentaminen?

nyt mua alkaa suututtaa..
Ilmeisesti sulle jo selvis, kun kerran kuva profiilissas näkyy?

Edelleenkään siis omalta koneelta kuvaa ei jostain syystä voi liittää. Mut netistä onnistuu, esim. tallentamalla tänne foorumille kuva ja linkittämällä sieltä.
Ad astra per aspera!




irma

  • Vieras
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #58 : 02/02/2008, 23:20:01 »
juuh, viimiseltään sitten näköjään onnas...kyllä mä taistelinkin sen kanssa..jotenkin odotin et se näkyis siinä profiilin-muokkauskohdassakin ja sitten oli iloinen yllätys kun se onnasikin...
kaikki rupee sujumaan, kun tänne vaan vähän vihjailee ongelmistaan.. ;D

muok. sinne phtobuckettiin sitten ryntäsin suutuspäissäni ja sitä kautta alkoi tapahtumaan..!
« Viimeksi muokattu: 02/02/2008, 23:23:30 kirjoittanut irma »

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #59 : 22/03/2008, 18:42:59 »
Miks toi mun profiilikuva venyy leveyssuunnassa? Miten sen saa "normaaliks"?
Fear never fixed anything.