Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 23:33:57

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?  (Luettu 15568 kertaa)

Unique

  • Vieras
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #20 : 04/01/2011, 00:53:04 »
Vaikka missio ei ole vielä edes alkanut, niin pelottaa jo valmiiksi tuo ikävä ja yksinäisyys. Uskon sen olevan kaikista pahinta tämän tulevan vuoden aikana..  :-[

Tottakai hirvittää sekin, että jos siellä sattuu jotain kamalaa.

Ei ehkä ole viisainta lukea tätä palstaa näin etukäteen..  :sad5:

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #21 : 04/01/2011, 04:26:03 »
Vaikka missio ei ole vielä edes alkanut, niin pelottaa jo valmiiksi tuo ikävä ja yksinäisyys. Uskon sen olevan kaikista pahinta tämän tulevan vuoden aikana..  :-[

Tottakai hirvittää sekin, että jos siellä sattuu jotain kamalaa.

Ei ehkä ole viisainta lukea tätä palstaa näin etukäteen..  :sad5:
Kyllä noi rt-hommat on monille tuonut paljon positiivistakin. :) Ja toiset sanoo, et ikäväänkin tottuu.

Vaikka palstalle on moni kirjoittanut kokemuksistaan, muista, et jokainen parisuhde on erilainen. Yhtään valmista mallia teidän reissullenne et täältä löydä, vaan itse määritätte sen, millainen siitä tulee.

Mä haluaisin itse korostaa molemminpuolista avoimuutta reissun aikana. Älkää keskittykö riitelemään asioista ennen reissua, ja sen aikana, vaan keskustelkaa. Molempia taatusti murehdituttaa jotkut asia, joten keskustelkaa ja ennen kaikkea, olkaa puolin ja toisin läsnä, vaikka välimatkaa onkin.

Hyvin se menee! :) Kokemusta rikkaampina jatkatte reissun jälkeen yhteistä taivaltanne!
« Viimeksi muokattu: 04/01/2011, 04:28:06 kirjoittanut IceQueen »
Ad astra per aspera!




Unique

  • Vieras
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #22 : 07/01/2011, 16:47:01 »
Kiitos tsempeistä!  :)

Joo, riitely on kyllä asia numero yksi jota tulee vältellä.. Enkä usko että siitä ongelmaa tuleekaan.. Yksinäisyydestä voi tulla, mutta toivottavasti siihen tottuu niinkuin sanoit!

Poissa Kinttunen

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5964
  • Unifil II 1/07-10/07
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #23 : 07/01/2011, 19:57:19 »
Täältä löytyy aivan mahtavaa vertaistukea,sillä jokainen on käynyt saman läpi,jotkut jopa useampia kertoja. :) Kaikkeen tottuu ajan kanssa ja on hyvä vaan, että etsii tietoa ennen ku reissu alkaa,pääsee itse enemmän sinuksi asian kanssa. :)






Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #24 : 31/08/2012, 17:16:37 »
Eriasteinen epätietoisuus (huoleksi ja välillä jopa peloksi yltyvä) milloin mistäkin asiasta. Ikävä. Kommunikaatio-ongelmat (johtuen joko kommunikoijista itsestään tai välineistä ;)).
-memento vivere-

Poissa Taria

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1460
    • UNMOGIP 06/12-06/13
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #25 : 31/08/2012, 17:26:20 »
Eriasteinen epätietoisuus (huoleksi ja välillä jopa peloksi yltyvä) milloin mistäkin asiasta. Ikävä. Kommunikaatio-ongelmat (johtuen joko kommunikoijista itsestään tai välineistä ;)).

Missio ei ole edes puolessa välissä vielä, mutta veit niin sanat suustani jo nyt.
some heroes wear capes, mine wears combat boots.

Poissa Omppis

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2467
    • KFOR 5/09-5/10, ISAF 3/13-9/13
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #26 : 31/08/2012, 20:01:14 »
Mulla ei mitään ihmeellistä negatiivista itse keikasta jäänyt mieleen, mutta johtunee siitä että mies oli Kosovon "lintukodossa". Lasten ikävä oman ikävän rinnalla ja pohjaton tyhjyys kun erottiin  lomien jälkeen olivat ehkä pahimpia. Nyt tulevan Afgakeikan aikana ja jälkeen on varmaan eri mietteet, mutta en halua/uskalla sitä vielä miettiä :-\ ...
« Viimeksi muokattu: 03/09/2012, 11:29:53 kirjoittanut Omppis »
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #27 : 09/10/2012, 19:14:03 »
Mun mielessä on lumi.
Se on jäänyt päällimmäisenä mieleen . ;D Se et musta tuntui et mitään muuta en sinä vuonna tehnyt kun kolasin lunta.
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #28 : 10/10/2012, 20:08:13 »
Yksinäisyys. Se helvetin yksinäisyys. :'( Ja se, kun jää kahden pienen lapsen kanssa kotiin, ja tuntuu että voimat arjen pyörittämiseen ei vaan riitä...
Ad astra per aspera!




Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Pahimmat missiosta mieleen jääneet asiat?
« Vastaus #29 : 10/10/2012, 21:03:57 »
^tosta en voi olla kuin samaa mieltä :( Mulla oli tunne että mä olen kotini vanki, kadotin itseni jonnekin tosi kauas, elin vain muille, päivät palvelin asiakkaita, illat lapsia...minä en saanut mitään.

Mutta KouTan miehen reissusta on kyllä jäänyt mieleen itsellekin lumi :D Sitä tuli ja tuli ja tuli ja tuli..