Tatuointia ottaessa kannattaa tosiaan satsata laatuun.. Ei ole pitkä aika kun potilaaksi tuli henkilö joka oli saanut hepatiittitartunnan festareilla otetusta tatuoinnista (ilmeisesti EI ollut suomalainen tatuoija). Eli itse ainakin maksaisin hieman enemmän kunnon paikassa tehdystä tatuoinnista (steriileillä neuloilla) kuin halvalla jossain epämääräisessä paikassa.. Toki laadunvalvonta on tuollakin alalla lisääntynyt viime vuosina tatuointien yleistyttyä.
Juu, tämä on kyllä tärkeä huomioitava pointti.
Mulle ei tulis mieleenkään mennä festareilta ottamaan lävistystä tai tatuointia, vaikka ainakin tatuointien tekeminen on vissiin nykyään jo täysin kielletty ???
Virallisessa liikkeessä käyn ehdottomasti, vaikka kuinka kaverilta olen kuullut pimeistä tatuoijista, jotka tekevät loistojälkeä himpun halvemmalla, niin minä kyllä maksan täyden hinnan mielelläni
Onhan nuo tauointiliikkeet aina vähän sellasia synkkiä ja... miten sen nyt selittäis... no sellasia "hämäriä" paikkoja, mutta oikeat liikkeet nyt ainakin yleisesti puhelinluettelosta löytyvät ja jos ei muuten niin yritysrekisteristä
www.ytj.fiOnpahan sitten ainakin joku "virallinen paikka" jota syyttää, jos taudin saa
No, ei kai, mutta ihan tosissaan, minäkin kyllä suosittelen suosimaan ihan virallisia tatuointiliikkeitä, ei mitään tutuntutuntuttuja, jotka pimeästi tekevät kuvia.