Yleiset > Asian vierestä

Autot ja liikenne III

<< < (186/187) > >>

Lapis:
Mä käytin huoltoasemalla renkaanvaihdossa, 35€, ei ollut mun mielestä paha, kun en sitä kerran itsekään osaa ja puoliso ei ollut lähettyvillä.

zatu:
Mä vien ylihuomenna huoltamolle, vaihdetaan öljyt samalla. Kaupungissa kun parkkipaikalla katsoin, niin tosi monella oli vielä nastat.

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 12/02/2016, 10:21:48 ---Ja nyt on perheessä auto, johon mahtuu koko perhe kyytiin. Renault Grand Scenic, vm2004 muutti eilen taloon! Mun Scenic siirtyynyt miehen omistukseen niin on taaskin kaks autoa taloudessa.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Paskan myivät. Tää auto on kyl ollut kaikkein paskin mitä olen tähän mennessä omistanut. ::) Nyt hajosi mittaristo. Uusi maksaa 1300€+ asennus ja ohjelmointikulut. Käytetyn saa n. 250€, mutta sit muuttuu kilometrilukema. Vittu mä sanon oikeesti. >:(

Janica:
Kun kilometrit lisääntyy ja on janoinen auto, niin voi olla aika päivittää. Sama merkki ja malli, mutta 5v uudempi ja diesel muutti taloon tänään. :)

IceQueen:
Mulla on taas auto etsinnässä. Pitäis vaihtaa taas isompaan, nyt alkaa jätkät olla niin pitkiä, ettei enää kunnolla mahdu Grand Scenicin takapenkeille. Siis kun ihan takimmaisessa rivissä istuu 2 kyytiläistä ja keskipenkeillä väkeä, niin ei mahdu kunnolla jalat kyytiin.

Volkswagen Transporteria ollaan katseltu, niissä vaan on aika paljon kilometreja sen hintaluokan vehkeissä mihin ois varaa..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta