Yleiset > Asian vierestä

Autot ja liikenne III

<< < (184/187) > >>

KouTa:
Kohtuullinen ajokeli; aamukahvipöydässä 5/6 oli samassa jäisessä mutkassa ollut poikittain töihin tullessa ja yhden vaimo ajanut ulos tieltä.
Mä kanssa "driftasin" sen mutkan, auton perä lähti irti vaikka vauhtia oli alle 60km/h kasikympin alueella. On oikealle kääntyä mutka mikä lähtee nousemaan samalla, eli on himpun ehkä kiihdytettävä.

IceQueen:
Mennään tänään katsomaan paria Renault Grand Sceniciä pääkaupunkiseudulle. Toivonmukaan jompikumpi olis sellainen et lähtis tänään mukaan, niin ei tarvis enää jännittää liikenteessä kun ollaan koko perhe mukana. On vähän ahtasta tossa Scenicissä ja oli miehen Golfissa...

KouTa:
Meillä tie tänne työmaalle on melko vaarallinen. Mutkainen ja huonokuntoinen metsätie. Eilen olin just päässy töihin kun laitoksen lanssit lähti vauhdilla ja alkoi viestit paukkumaan kun oli ollut nokkakolari. Yksi työntekijä oli saanut paikallisen setän pikku Yariksella pakun keulaan. Tie oli vaan niin liukas ja kallistuu "väärään suuntaan" pikkuauton tulosuunnasta. Paku kuski tuli töihin, toinen vietiin sairaalaan....
Joka aamu saa jännittää keliä, vastaantulevia ja hirviä. Oon ottanutkin tavaksi että olen töissä jo siinä vaiheessa kun yö vasta lähtee.. ei ole vastaantulevaia niin paljoa.

IceQueen:
Ja nyt on perheessä auto, johon mahtuu koko perhe kyytiin. Renault Grand Scenic, vm2004 muutti eilen taloon! Mun Scenic siirtyynyt miehen omistukseen niin on taaskin kaks autoa taloudessa.  ;D

Mary:
Mä ostin kans uuden auton. Tosin edelleen ei mahdu koko perhe kyytiin, lapseen kanssa mahdutaan liikkumaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta