Yleiset > Asian vierestä

Autot ja liikenne III

<< < (183/187) > >>

IceQueen:
Mä en oo varmaan koskaan jälkikiristäny.  :-[ Täytyy varmaan tarkistaa...  :D

KouTa:

--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 11/11/2015, 06:39:50 ---Mä en oo varmaan koskaan jälkikiristäny.  :-[ Täytyy varmaan tarkistaa...  :D

--- Lainaus päättyy ---

En minäkään ennen... nyt keväällä ja taas nyt oli ongelmaa...
Aluvanteet on ne mitä pitää kiristää....

Pikkunen:
Meillä mies jälkikiristää aina meidän renkaat. Tässä sen näkee kuinka tärkeää se on  :)

s^n^:
Mulle kävi Hn auton kanssa kerran noin. Oli Opelista toisen takarenkaan pultit ihan löysässä. Rupesin 35km ennen Riksua ihmettelemään kun vapaalla rullatessa kuuluu kolinaa. Pyssäsin mut ei sitte ollu avaimia sen kotelon avaamiseen mikä peitti pultit. Varovasti kotiin ja kämpillä tarkistus, ja löysällä kaikki.

Mä oon meillä se joka kiukulla kiristää pultit, M on vähän sinne päin. Tänä vuonna sentään on jo talvirenkaat vaihdossa. Yleensä mennään sinne asti kesärenkailla kun eka lumi tulee.  ;D

veeruska:
Meillä M vaihtoi talvirenkaat suunnilleen viikko sitten. Mun auton takarenkaan lukkopultti ei auennu. Kahdestaan sitä väänettiin ja saatiin lukkopultinavain hajalle. Edessä olisi ollu kallis porausteissu korjaamolla ja siihen lisäksi pultit. No M meinasi tehdä sen itse ja kysy mun isältä poranteriä töistä lainaan. No pappa taitavana miehenä teki työkaverinsa kanssa uuden lukkopultin mittojen mukaan ja viimein saatiin rengas vaihdettua toissapäivänä.

Kätevästä metallimiehestä on paljon apuja. Säästettiin pitkä penni ison terassin teossa kun pappa teki kulmaraudat ja säädettävät jalat  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta