Yleiset > Asian vierestä

Autot ja liikenne III

<< < (3/187) > >>

Taru:

--- Lainaus käyttäjältä: Tara - 13/05/2009, 19:13:37 ---^Voin muistaa aivan väärin, mutta mulla on mielikuva ettei ne nouse joka vuosi. Ja että jotkut muutkin asiat vaikuttaisi.

Muoks. on vakuutusyhtiökohtaista, mutta kyllä niiden pitäisi joka vuosi nousta pikkuisen. Kai. Mutta auton pitää olla liikenteessä tietty määrä päiviä vuodesta. Sullahan se kyllä täyttyy varmaan kepeästi.

--- Lainaus päättyy ---

Vuoden kolarittoman jälkeen kymppiin, sit 5% vuoden välein. Murrrr. Mulla ei oo noussut. Mutta miksi?

KouTa:
Auton huolto... vuosihuolto ja samalla 80 000 huolto...
laittoivat ikkunanpesunestettä ja vaihtoi yhden suodattimen... 117€...

Ihan olisin itekin osannut sen pissipojan nesteen laittaa...  ;D :o

Lapis:

--- Lainaus käyttäjältä: KouTa - 15/05/2009, 10:57:54 ---Auton huolto... vuosihuolto ja samalla 80 000 huolto...
laittoivat ikkunanpesunestettä ja vaihtoi yhden suodattimen... 117€...

Ihan olisin itekin osannut sen pissipojan nesteen laittaa...  ;D :o

--- Lainaus päättyy ---

Mulle on käyny samalla lailla. Vein auton km-huoltoon ja lisäksi olivat laittaneet lasinpesunestettä. Ja vielä kallista kun sen hinta oli laskussa 15 €. Hieman ärsytti, taisin siitä sanoakin että ei sitä ois tarvinnu täyttää.

Lilian:
Onpa ollut synkkä viikonloppu :-\http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Viisi%20kuoli%20ja%20useita%20loukkaantui%20sunnuntain%20liikenteess%C3%A4/1135246041053?ref=msn

s^n^:
Mazda viety kesää viettämään porukoille.. Vielä kun löytäis kaikki asiaan kuuluvat paperit ni vois käydä katsastuskonttorilla ilmottamassa väliaikasesta liikenteestäpoistosta.. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta