Yleiset > RT-jutut

Ystävien/sukulaisten suhtautuminen

<< < (3/42) > >>

Cat:

--- Lainaus ---Nyt kun noin kuukausi on kulunut miehen reissuun lähdöstä, on mun lähipiirissä alkanut tilanne normalisoitua tän asian suhteen. Tarkoitan, ettei rt-asia ole koko ajan pinnalla, eikä niin kamalasti kysellä, että millaista siellä nyt on (en pysty oikein sanomaan kun en ole itse ollut), ja mitä minä nyt sitten ajattelen jne.

Olin vanhempien luona käymässä ja tajusin, että taas on "normaalit" puheenaiheet käytössä. ;) Ja mun miehestäkin puhutaan taas muutenkin kuin rauhanturvaajana. Kaverit nyt ei ole vouhottanut alun perinkään. :)

Onko muut huomannut tällaista?
--- Lainaus päättyy ---



Oispa vaan meilläki rauhottunu ees vähän... välillä tuntuu että se vaan kiihtyy :-/

zatu:

--- Lainaus ---


Oispa vaan meilläki rauhottunu ees vähän... välillä tuntuu että se vaan kiihtyy :-/

--- Lainaus päättyy ---


Eiköhän ne sillä vouhottamisella kuitenkin hyvää tarkoita. Onhan se ihan kiva, että osoitetaan kiinnostusta, mutta rajansa toki kaikella...  :)

Karlis:
Mies on ollut alhaalla kohta 9 kuukautta. Tähän mennessä kaikki on mennyt hyvin sukulaisten ja ystävien suhteen. Kaikki ovat ymmärtäneet tilanteen, että emme voi rynniä viikon aikana joka paikkaan. Nyt sitten miehen sisko on muuttamassa ja painostaa miestä kovasti muuttoavuksi. Olemme koko juhannuksen pois ja tulemme Espooseen vasta tiistaina. Käly ei ymmärrä ollenkaan, miksi mies ei voi tulla muutamaan edes tiistai-illaksi (lento alas on siis ke aamuna). Ei vaikka sanoin, että on pyykin pesut ja pakkaamiset ja muutenkin vielä juoksevia asioita tiistaille.

Sanoin tänään, että älä laske miehen varaan mitään. Ja töksäytin, että mitä sä multa näitä juttuja kyselet, kyllä  P osaa itsekin vastata.  >:( Ärsyttää! Lisäksi kun kyseisellä ihmisellä, josta pidän paljon, on ärsyttävä tapa yrittää syyllistää ihmisiä. Mulla ei ainakaan olis pokkaa, kun miettii kuinka paljon heidän 2-vuotiasta tyttöään olen hoitanut tämänkin talven ja kevään aikana.

Karlis:
Mä en onneksi tuollaisia huokauksia joudu ottamaan vastaan. Miehen vanhemmat saattavat soittaa mulle ja kysyä, että onko Panu kunnossa. Itsekin ovat asuneet levottomissa maissa ja tietävät, että turha asioiden pohtiminen ei auta mitään. Eli aika rauhassa saan olla.

minttukoo:
Jonkin verran olen saanut huokauksia osakseni, varsinkin tämän edellisen välikohtauksen jälkeen. Puhelin soi ainaki 10 kertaa, siellä soitti sukulainen tai kaveri ja kyseli miten mies voi? Onko siis hengissä :o?
Muuten on suht rauhallisissa merkeissä, siis ilman isompia huokailuja, mennyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta