Yleiset > RT-jutut

Kotiutuminen II

<< < (2/125) > >>

zatu:

--- Lainaus käyttäjältä: kasu - 05/12/2006, 22:19:57 --- :headbang: Viimeinen ilta ! Aamulla on lautta rannassa ja tämä jokapäiväinen leskeily ohi tältä erää! Ihan mielettömän hyvä olotila! Vähänkö oon ittestäni ylpee ja lapsosista kanssa! Hyvä meidän joukkue!

--- Lainaus päättyy ---

Hienoa! Syytäkin olla ylpeä! ;D Muistakaa nyt nauttia toisistanne!

kasu:
 ;D jo vain  8)

Krisse:
Ihana on lukea näitä muiden kotiutumisjuttuja. Tulee itselleen semmonen olo, että ei tämä rauhanturvaaminen koko loppu elämää kestä, vaan kyllä se ukkeli sieltä lopulta kottiin tulloo. :)
Ja tätä kasun miehen kotiutumista on ollu kiva seurata. Ihanaa yhteiseloa teille! :)

Wilma:
Hienoa Kasu!!! Onnellinen olo puolestasi ja kirjoitit niin mukavasti "teidän joukkueesta"!! Olen seurannut tiiviisti miehesi matkan kulkua matkapäiväkirjasta ja oma ukkoni on ollut pyöräilyn hengessä niin mukana!!!  Nauttikaa nyt taas oman perheen yhteen paluusta!!!! Ehkä mekin sitten joskus... ;o)

Mirka:

--- Lainaus käyttäjältä: zatu - 05/12/2006, 22:26:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: kasu - 05/12/2006, 22:19:57 --- :headbang: Viimeinen ilta ! Aamulla on lautta rannassa ja tämä jokapäiväinen leskeily ohi tältä erää! Ihan mielettömän hyvä olotila! Vähänkö oon ittestäni ylpee ja lapsosista kanssa! Hyvä meidän joukkue!

--- Lainaus päättyy ---

Hienoa! Syytäkin olla ylpeä! ;D Muistakaa nyt nauttia toisistanne!

--- Lainaus päättyy ---
Komppaan!! Onnea kotiutumisesta!! :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta