Yleiset > Asian vierestä

Ärsytykset & Inhotukset

<< < (2/23) > >>

Krisse:

--- Lainaus käyttäjältä: Myy - 20/11/2006, 21:38:27 ---ärsyttävintä on se, että ihmiset ei osaa käyttää vilkkua kääntyessään risteyksessä..  >:(

--- Lainaus päättyy ---

Niin, tai sit että sitä vilkkua käytetään ihan just viime hetkellä, eli sillon kun on sen käännöksenkin melkein jo tehnyt. Varsinkin sillon se ärsyttää, kun on itse odottamassa että pääsee suojatien yli, ja huomaa että onkin oottanu ihan turhaan kun se auto päättääkin kääntyä toiseen suuntaan.

Alkaa olla just tämä joululahjapaketointikin ajankohtaista, niin sekin kyllä sapettaa, jos kauppa ei oo älynny perustaa eri kassoja niille, jotka haluaa ostokset pakettiin ja niille jotka ei. Tietenkin aina sillon, kun itsellä olisi ostettavana joku yksi deodoranttipullo, on kassajonossa itseään edellä noin kymmenen akkaa, joista jokainen haluaa jokaisen ostoksen eri pakettiin. Kaikki pääsis niin paljon helpommalla kun ne lahjat yrittäis ees paketoida itse. Eikös se ole osa sitä lahjan antamistakin?

Tosiaankin aika pieniä juttuja nämä, mutta oma aika on aina niin kallista ettei sitä haluaisi tuhlata tuollaisiin asioihin.  ;D

yama:

--- Lainaus käyttäjältä: Krisse - 20/11/2006, 22:04:27 ---Alkaa olla just tämä joululahjapaketointikin ajankohtaista, niin sekin kyllä sapettaa, jos kauppa ei oo älynny perustaa eri kassoja niille, jotka haluaa ostokset pakettiin ja niille jotka ei. Tietenkin aina sillon, kun itsellä olisi ostettavana joku yksi deodoranttipullo, on kassajonossa itseään edellä noin kymmenen akkaa, joista jokainen haluaa jokaisen ostoksen eri pakettiin. Kaikki pääsis niin paljon helpommalla kun ne lahjat yrittäis ees paketoida itse. Eikös se ole osa sitä lahjan antamistakin?


--- Lainaus päättyy ---

Missäs kaupoissa vielä paketoidaan kassalinjalla?  ???  ??? Miusta melkein kaikilla on kyllä kassojen ulkopuolella paketointipisteet!

Krisse:

--- Lainaus käyttäjältä: yama - 20/11/2006, 22:09:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Krisse - 20/11/2006, 22:04:27 ---Alkaa olla just tämä joululahjapaketointikin ajankohtaista, niin sekin kyllä sapettaa, jos kauppa ei oo älynny perustaa eri kassoja niille, jotka haluaa ostokset pakettiin ja niille jotka ei. Tietenkin aina sillon, kun itsellä olisi ostettavana joku yksi deodoranttipullo, on kassajonossa itseään edellä noin kymmenen akkaa, joista jokainen haluaa jokaisen ostoksen eri pakettiin. Kaikki pääsis niin paljon helpommalla kun ne lahjat yrittäis ees paketoida itse. Eikös se ole osa sitä lahjan antamistakin?


--- Lainaus päättyy ---

Missäs kaupoissa vielä paketoidaan kassalinjalla?  ???  ??? Miusta melkein kaikilla on kyllä kassojen ulkopuolella paketointipisteet!

--- Lainaus päättyy ---

Esimerkiks Kuopion Sokoksella vielä viime jouluna ei ollu erillistä paketointipistettä. Sitä edellisenä jouluna siellä oli muutama erillinen "pikakassa", mut viime jouluna ei näkyny niitäkään.

IceQueen:
Mua ärsyttää suunnattomasti se, jos mulle valehdellaan jostain asiasta. Siis nytkin yks kaveri jäi kiinni valehtelusta todella ikävällä tavalla, eikä sinänsä oo mikään pieni juttu, kun on muiden ihmisten rahoja kii yli 300€ tossa jutussa. ::)

Janica:
Ah, taas pari inhotusta lisää! (tää on kiva ketju!  ;D)

Hämeenlinnan liikennekulttuuria:
- Ei osata RYHMITTÄYTYÄ  >:(
ja
- Isketään ensin suoralla jarrut pohjaan ja vasta sitten pistetään se vilkku päälle..  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta