Yleiset > Asian vierestä

Ärsytykset & Inhotukset

<< < (4/23) > >>

yama:

--- Lainaus käyttäjältä: Outi - 21/11/2006, 17:14:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ämmä - 21/11/2006, 17:02:56 ---Ärsyttää ihan suunnattomasti se, että etenkin työkaverit toistelee jatkuvasti kuinka nopeasti minun leskiaika on menny ja kuinka usein (6 viikon välein) mies käy lomilla ja kuinka pian mies kotiutuu (helmikuussa ehkä). Mulle on ihan turha tuommosta sontaa höpöttää.
Oon kyllä kestäny tämän leskeilyn, mutta turha väittää, että aika on menny nopeasti! >:(

--- Lainaus päättyy ---

Joo, mulla on ihan samanlaisia kokemuksia! Vaikka ei tää rt-lesken elämä nyt älyttömän kamalaa olekaan, niin tuntuu typerältä just tollaiset Ämmän mainitsemat ulkopuolisten kommentoinnit, joilla surimmalla osalla itsellään ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta tällaisesta kaukosuhteesta.

--- Lainaus päättyy ---

Miulla taas työkaverit eivät viitsineet koko puolivuotisaikana ees kyselemään, mites teillä nyt menee, kun isäntä on siellä!  ::)

Mirka:
Mua ärsyttää myös elintarvikepakkaukset. Se, että karkkipussia avatessa pitää olla vähintään nahkamies taskussa :P
Mutta mua myös ärsyttää se, kun joku ihminen avaa jonkun paketin 'väärin'. Siis repii keksipaketin auki, vaikka siinä on selkeästi merkittynä sellainen avausnauha ;D ;D

yama:
Se että sanomalehti jaetaan kahteen osaan!  >:( Varsinkin aamulla, jos saa eteen taka-osan, jossa on vaan p******* urheilua! Mie haluun lukea lehden kokonaisena!  ;) ;D

kasu:
Ärsyttää.. No ainakin ne kaikki tuotepakkaukset joihin ei pääse sisälle vaikka kuinka haluais; keksipaketit, teepaketit, karkkipussit ja korkilliset mehutölkit :angry4:

Ja ihmisissä - myöhästely! Ollaan ajoissa prkle. Jos on sovittu aika ni sit ollaan sillon paikalla eikä soiteta kännyllä että myöhästyn vartin. Siis miten niin myöhästyt kun aika on jo sovittu !

Ja käytöstapojen puute eritoten suomalaisilla miehillä. Missä on katsekontakti ja kohteliaat sanat kuten ole hyvä-kiitos-anteeksi... Asiakaspalvelutehtävissä tulee järkyttävästi ero esille nuitten suomalaisten mörköjen ja eurooppalaisten liikemiesten välillä. Hävettää!  :nuija:

anniinak:
Ärsyttää aivan suunnattomasti kun kotona on joku kaapin ovi jätetty raolleen!! Tai kun keittiön tuolit on hujanhajan eikä siinä pöydän vieressä missä ne kuuluu olla!! Pieniä asioita, mutta ottaa silti päähän!!  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta