Yleiset > RT-jutut

Jännittää vaikka koettu ennenkin

<< < (6/8) > >>

veeruska:
Meillä kuopus oli 6v kun isi oli alhaalla. Hänellä kanssa oli alkuun sitä että ei uskaltanut nukkua. Sovittiin pelisäännöksi, että nukkui minun vieressä aina kun siltä tuntui, isän lomien aikana tietysti omassa sängyssä. Homma toimi hyvin.

Ajattelin silloin, että kaipasi läheisyyttä ja tiedon siitä, että äiti on vieressä. Nyt siis jo useampi vuosi tuosta ja kaikki lapset nukkuvat omissa sängyissään.

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: veeruska - 22/11/2016, 09:37:48 ---Meillä kuopus oli 6v kun isi oli alhaalla. Hänellä kanssa oli alkuun sitä että ei uskaltanut nukkua. Sovittiin pelisäännöksi, että nukkui minun vieressä aina kun siltä tuntui, isän lomien aikana tietysti omassa sängyssä. Homma toimi hyvin.

Ajattelin silloin, että kaipasi läheisyyttä ja tiedon siitä, että äiti on vieressä. Nyt siis jo useampi vuosi tuosta ja kaikki lapset nukkuvat omissa sängyissään.

--- Lainaus päättyy ---
Juu, tästä syystä mäkin oon herkästi viereen ottanut. Meillä kans nykyään nukkuu kyllä ihan hyvin omassa sängyssään vaikka elämänsä ensimmäiset 6 vuotta käytännössä joka yö kun oltiin saman katon alla, nukkui mun vieressä.

Lilian:
Meidän nuorempi, nyt 10v nukkuu mun vieressä aina kun iskä on työreissussa eikä ole tullut tapaa. Ollaan tehty selvät pelisäännöt että vieressä vain kun iskä ei ole kotona, muutoin omassa huoneessa ja hyvin on mennyt.

Marge:
Meillä kans oli aikoinaan niin, että K nukkui aina mun vieressä, kun iskä ei ollut kotona. Lapsen kanssa kun tekee säännöt selväks niin ei siitä tule ongelmaa

Evi:
Nyt on sujunut jo paremmin lapset nukkuvat vapailla kun ei ole koulua vieressä muuten omissa sängyissä. Joulu oli itselle vähän haikea mutta sujui sekin yllättävän kivasti kun oli lähisukulaiset vierailemassa... Lapsilla oli hauskaa ja olivat iloisia itsejään mieheltäni oli tullut Kirjekuoressa joululahja meille kaikille pikkulahjat ja ihanin lahja oli kirje jossa oli omat osiot meille kaikille ja jossa oli isiltä terveiset ja rakkauden tunnustukset meille kaikille... Kyllä siinä vähän tippa tuli silmä kulmaan. Rauhallista joulun aikaa kaikille  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta