Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 20:01:52

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kuvan lisääminen profiiliin.  (Luettu 34755 kertaa)

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #10 : 15/04/2006, 23:27:56 »
hmm mun kuva on yhtäkkiä kadonnut profiilista?? onkohan kukaan huomannut koska se on tapahtunut  ???

point

  • Vieras
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #11 : 15/04/2006, 23:42:24 »
Kyllä sun kuva ainakin mulla näkyy.  :D

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #12 : 16/04/2006, 21:39:58 »
juu tänään taas kuva näkyy, joten no problemos ;)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #13 : 17/04/2006, 19:37:21 »
hmm mun kuva on yhtäkkiä kadonnut profiilista?? onkohan kukaan huomannut koska se on tapahtunut  ???
Toi johtuu sun kotisivutilastasi tuo kuvan häviäminen. :)
Ad astra per aspera!




Poissa Outi

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4203
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #14 : 18/05/2006, 20:33:50 »
Miksiköhän mä en saa millään kuvaa profiiliini?  ??? Siis en linkillä netistä kohtaan "Minulla on oma kuva" enkä koneelta lisäämällä kohtaan "Lataan oman kuvan koneeltani". Osaako kukaan neuvoa varsinaista tietokone-experttiä?  ;) Luulin eka ettei se toimi nyt kenelläkään tai siis on joku vika, mutta joillakin uusilla jäsenillä on kuva profiilissa.. Miten te saitte sen?

Janica

  • Vieras
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #15 : 18/05/2006, 21:28:19 »
Miksiköhän mä en saa millään kuvaa profiiliini?  ??? Siis en linkillä netistä kohtaan "Minulla on oma kuva" enkä koneelta lisäämällä kohtaan "Lataan oman kuvan koneeltani". Osaako kukaan neuvoa varsinaista tietokone-experttiä?  ;) Luulin eka ettei se toimi nyt kenelläkään tai siis on joku vika, mutta joillakin uusilla jäsenillä on kuva profiilissa.. Miten te saitte sen?

Koneelta lataus ei taida vielä(kään  ???) onnistua, mutta netistä linkittämällä onnistuu esim. niin että laitat kuvan jollekkin kuvasivustolle (esim. irc-galleria tai photobucket tvs) ja katsot että kuva on tarpeeksi pieni. En nyt äkkiseltään muista minkä kokoinen omani on, mutta isompi kuva ei toimi. :)

Jätetään loput niille, jotka ymmärtää näistä enemmän.  ;)

Poissa Outi

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4203
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #16 : 18/05/2006, 23:01:04 »

Koneelta lataus ei taida vielä(kään  ???) onnistua, mutta netistä linkittämällä onnistuu esim. niin että laitat kuvan jollekkin kuvasivustolle (esim. irc-galleria tai photobucket tvs) ja katsot että kuva on tarpeeksi pieni. En nyt äkkiseltään muista minkä kokoinen omani on, mutta isompi kuva ei toimi. :)

Jätetään loput niille, jotka ymmärtää näistä enemmän.  ;)

Kiitti Janica! Onnistuin nyt vihdoinkin  :jee: Parissakin eri paikassa mulla on kuvia, mutta ainut mistä onnistui oli toi photobucket..

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #17 : 19/05/2006, 09:19:02 »
Koneelta lataus ei taida vielä(kään  ???) onnistua, mutta netistä linkittämällä onnistuu esim. niin että laitat kuvan jollekkin kuvasivustolle (esim. irc-galleria tai photobucket tvs) ja katsot että kuva on tarpeeksi pieni. En nyt äkkiseltään muista minkä kokoinen omani on, mutta isompi kuva ei toimi. :)

Jätetään loput niille, jotka ymmärtää näistä enemmän.  ;)
Irc-galleriasta ei kannata linkittää, sillä sieltä kautta se ei aina toimi.
Ad astra per aspera!




Janica

  • Vieras
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #18 : 19/05/2006, 10:56:27 »
Koneelta lataus ei taida vielä(kään  ???) onnistua, mutta netistä linkittämällä onnistuu esim. niin että laitat kuvan jollekkin kuvasivustolle (esim. irc-galleria tai photobucket tvs) ja katsot että kuva on tarpeeksi pieni. En nyt äkkiseltään muista minkä kokoinen omani on, mutta isompi kuva ei toimi. :)

Jätetään loput niille, jotka ymmärtää näistä enemmän.  ;)
Irc-galleriasta ei kannata linkittää, sillä sieltä kautta se ei aina toimi.

Mulla on sieltä.. On pitänyt jo pitkään siirtää muualle, mutta aina jäänyt.. Kaippa se ihan on toiminut..?  ???

Poissa Suttura

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4930
    • KFOR 11/05-11/06 KFOR 06/08-11/08
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #19 : 21/05/2006, 22:00:25 »
Mulla ei pelitä, vaikka yritän irc-galleriasta ja webshotista linkittää... Kuva olis kiva  ;D