Yleiset > Asian vierestä

Keväänmerkkejä

<< < (2/114) > >>

Mirka:
Äidin mukaan varma merkki keväästä on "uusi lumi" vanhan päälle. Se kuulemma vanhan kansan mukaan tappaa vanhan lumen ja tuo kevään. Toivoa sopii. Eilisen päivän ja viime yön aikan satoi lunta. Plussakelit kyllä, eli räystäät tippuu vettä. Mutta aurinko ei paista ei :(

Anna 1.0:

--- Lainaus käyttäjältä: Mirka - 30/03/2006, 13:46:36 ---Äidin mukaan varma merkki keväästä on "uusi lumi" vanhan päälle. Se kuulemma vanhan kansan mukaan tappaa vanhan lumen ja tuo kevään.
--- Lainaus päättyy ---

"Uusi lumi on vanhan lumen surma." Näin minua valaisi mummo, kun marisin lumisateesta. Jos tämä pitää paikkaansa, kevään pitäisi tulla tänne pikavauhtia ::).

Mirka:

--- Lainaus käyttäjältä: Anna 1.0 - 30/03/2006, 13:52:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mirka - 30/03/2006, 13:46:36 ---Äidin mukaan varma merkki keväästä on "uusi lumi" vanhan päälle. Se kuulemma vanhan kansan mukaan tappaa vanhan lumen ja tuo kevään.
--- Lainaus päättyy ---

"Uusi lumi on vanhan lumen surma." Näin minua valaisi mummo, kun marisin lumisateesta. Jos tämä pitää paikkaansa, kevään pitäisi tulla tänne pikavauhtia ::).

--- Lainaus päättyy ---
Just prikulleen noin se meni se sanonta :P Äiti sen tänään mulle kertoi, kun marmatin lumentulosta :D

soila:
JUURI oikea otsikko mun töistätulovalaistumiselle. :D
Poljin töistä kotiin jäätävässä tihkussa ja manasin mielessäni että miksei oo jo kesä, mutta SITTEN vastaan tuli koko jalkakäytävän levyinen vesilätäkkö, ja se oli niin syvä, että piti nostaa jalat pois polkimilta ettei kengät kastu kun vesi roiskuu NIIN korkealle. :D Ja riemastuin niinku lapset. :D Kevät tulee! Olisitte nähneet kuinka levee virne mun naamalla oli. ;D Pienet on ilot. ;D

Mirka:

--- Lainaus käyttäjältä: soila - 30/03/2006, 15:16:01 ---JUURI oikea otsikko mun töistätulovalaistumiselle. :D
Poljin töistä kotiin jäätävässä tihkussa ja manasin mielessäni että miksei oo jo kesä, mutta SITTEN vastaan tuli koko jalkakäytävän levyinen vesilätäkkö, ja se oli niin syvä, että piti nostaa jalat pois polkimilta ettei kengät kastu kun vesi roiskuu NIIN korkealle. :D Ja riemastuin niinku lapset. :D Kevät tulee! Olisitte nähneet kuinka levee virne mun naamalla oli. ;D Pienet on ilot. ;D

--- Lainaus päättyy ---
Tää selittää Papan käytöstä... Eilen autolla ajaessaan oli ihan pakko ajaa sellasesta kolmesataametriä suurestä lätäköstä ja sitten hihkui ihan innoissaan ::) :-[ ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta