Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 12/05/2024, 17:21:10

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kosovo  (Luettu 113104 kertaa)

Kaisa

  • Vieras
Re: Kosovo
« Vastaus #250 : 11/05/2007, 21:45:59 »
Heips vaan uudet ja vanhat RT-lesket! Selailin yhden illan tätä foorumia ja päätin itsekin liittyä mukaan. Helpottavaa huomata, kuinka moni muukin painiskelee samojen mietteiden ja tunteiden kanssa, mitä miehen lähteminen rauhanturvaajaksi aiheuttaa. Minunkin kultani lähti keskiviikkona vuoden operaatiolle Kosovoon. Nyt parin päivän päästä alkaa vasta tajuta kuinka isosta asiasta oikeasti onkin kyse..apua tämähän vaikuttaa minunkin elämään todella paljon  :) Ikävä on nyt jo todella iso, mutta eihän tässä auta kuin yrittää jatkaa normaalin arkielämän pyörittämistä ilman oman puolison jokapäiväistä läsnäoloa  :( Mutta stemppiä kaikille samassa tilanteessa oleville ja kyllähän ne sieltä lomille aina silloin tällöin tulevat  :D

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Kosovo
« Vastaus #251 : 11/05/2007, 21:49:10 »
Mutta stemppiä kaikille samassa tilanteessa oleville ja kyllähän ne sieltä lomille aina silloin tällöin tulevat  :D

Tsemppiä täältä myös sinne. Ja tosiaan, lomille tulevat.. Mä jo mietin et miltä ne lomaperhoset mahtaa mahassa tuntua. ;D

Poissa annevi

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 842
Re: Kosovo
« Vastaus #252 : 11/05/2007, 22:10:50 »
Tsemppiä Kaisalle!

Kaisa

  • Vieras
Re: Kosovo
« Vastaus #253 : 11/05/2007, 22:11:38 »
Joo, mulle tuli toi "perhosia vatsassa"  -tunne jo eilen, kun sain ensimmäisen puhelun lähdön jälkeen  :) Hauska huomata, kuinka useamman yhdessäolovuoden jälkeenkin tulee se samanlainen kiva fiilis kuin alkuaikoina viestin tai puhelun saadessa. Tuskin malttaa odottaa lomia ja sitä, millasta vipinää silloin mahtaa olla  :D

su^sa

  • Vieras
Re: Kosovo
« Vastaus #254 : 25/05/2007, 21:43:59 »
Hei vain kaikille!

Olen ihan uusi täällä, selailin rt-juttuja netistä ja eksyin tänne ja heti piti rekisteröityä  :) Mun poikakaveri kans lähti tänään Kosovoon vuodeksi, kiva kuulla täältä miten muillakin rt-leskillä menee. Itsellä ainakin viime päivät on aika tunnemyrskyä ollut, mut toivottavasti tää tästä lähtee sujumaan...  ::)

Hej!
Omakin ukkoni lähti kosovoon toukokuun alussa vuodeksi. Alun tunnemyrsky jo ohi ja nyt jo kovasti oottelen et tulis jo kesäkuu et kulta tulis kotona käymään.  :)

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Kosovo
« Vastaus #255 : 25/05/2007, 21:51:51 »
Hej!
Omakin ukkoni lähti kosovoon toukokuun alussa vuodeksi. Alun tunnemyrsky jo ohi ja nyt jo kovasti oottelen et tulis jo kesäkuu et kulta tulis kotona käymään.  :)

Nämä ne on tunnelmat täälläki.. Ihanan hyvin mies pitää sieltä yhteyttä tänne päin. <3

Poissa Tintsu

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1438
  • KFOR 5/07 -5/08 -Oli ja meni!
Re: Kosovo
« Vastaus #256 : 25/05/2007, 23:44:31 »
Samoilla viivoilla mennään! Alussa olit tosi hankalaa, mutta tällä viikolla on tuntunut siltä, että mähän selviän tästä! Reilu viikko (12pvää)vielä, niin kulta tulee lomille.

-kyllä tää tästä-
-Kyllä se siitä!

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Kosovo
« Vastaus #257 : 25/05/2007, 23:56:18 »
Täällä 19päivää lomiin.. Nyt alkaa jo mennä.. Oon kaikenlaista tekemistä ja yhteyttä pidetään hyvänä päivänä 6 kertaa..

Tintsu se kirjottaa aina näihin jotain pienellä.. ;D

su^sa

  • Vieras
Re: Kosovo
« Vastaus #258 : 26/05/2007, 11:12:47 »
En yleensä ole kauhea ikävöijä, mutta lentokentälle kun jätin ni itku tuli!!:( Sit menikin pari päivää aika sumussa: ruoka ei maistunut, en tehnyt mitään, suurin piirtein välttelin ihmisiä. Helpotti kuitenki tosi paljon ku pääs töihin vapaa päivien jälkeen ja tuttu rutiini lähti pyöriin. Ja nyt enää 11 päivää kun kulta tulee lomille..HUh!  :D
Vielä en kuitenkaan oo tohtinut sisäistää et Hei se on vuoden siellä..!!Toivottavasti aika menee nopeasti! :)

reika1

  • Vieras
Re: Kosovo
« Vastaus #259 : 15/06/2007, 21:31:11 »
Hei vaan kaikille kohtalotovereille!
Eka kertaa tänne kirjoittelen, mutta nyt tuli sellainen olo että pitää munkin sanainen arkkuni avata. Mies lähti 5 viikkoa sitten Kosovoon ja nyt on eka loma 5 päivän päässä (toivottavasti).
 Koko ajan pelottaa, että mitä jos jotain tapahtuu ja hän ei pääsekään lomalle. Onko kellekään tapahtunut niin? Mulla on ihana tilanne siinä, kun miehelläni on työpuhelin, niin voimme soittaa vaikka kuinka monta kertaa päivässä. Minusta aika on mennyt paljon nopeammin kuin kuvittelin, mutta tää arjen pyöritys vie mukanaan, kun hoitaa kodin,kaksi-vuorotyön ja yhden 3- vuotiaan uhmaikäisen pojan, jolla on kauhea ikävä iskää.Välillä kyllä väsyttä niin vietävästi ja on mulla per......... lennelleet tänä aikana jo. Mulla ei kuitenkaan ole rt-leski elämää kuin toi 6 kk, koska en antanut lupaa enempään.