Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 12/05/2024, 23:56:50

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kosovo  (Luettu 113279 kertaa)

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Re: Kosovo
« Vastaus #240 : 10/05/2007, 13:56:00 »
joku ei kuulemma ollut soittanut yli kolmeen viikkoon emännälleen.. aika karua ainakin mun mielestä  ::)

Jos meillä isäntä tuon tekee, ni saa hartaasti jo harkita sitä kukkakimppua kun tulee kotiin et pääsee kynnyksen yli hengissä.
Ei taitais meillä kukkakimpulla selvitä... ::). Mutta kyllä meilläkin se molemminpuoleinen kiire heijastui välillä yhteydenpitoon. Monesti minä olin se joka ei olisi ehtinyt Skypettelemään jne., mutta priorisoin kyllä mieheni ja yhteydenpidon  :D. Ihan kivasti loppujen lopuksi pidettiin yhteyttä, silleen tasaisesti joka päivä.

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Kosovo
« Vastaus #241 : 10/05/2007, 14:01:08 »
joku ei kuulemma ollut soittanut yli kolmeen viikkoon emännälleen.. aika karua ainakin mun mielestä  ::)

Jos meillä isäntä tuon tekee, ni saa hartaasti jo harkita sitä kukkakimppua kun tulee kotiin et pääsee kynnyksen yli hengissä.
Ei taitais meillä kukkakimpulla selvitä... ::). Mutta kyllä meilläkin se molemminpuoleinen kiire heijastui välillä yhteydenpitoon. Monesti minä olin se joka ei olisi ehtinyt Skypettelemään jne., mutta priorisoin kyllä mieheni ja yhteydenpidon  :D. Ihan kivasti loppujen lopuksi pidettiin yhteyttä, silleen tasaisesti joka päivä.

Meillä kyllä soitettiin puolin ja toisin jokaikinen päivä!  :) Muita yhteyksiä, meseä, sähköpostia ym. ei ollut oikein tuolta alhaalta mahollista käytää missä hää oli.
Isännän mielestä oli pakko soittaa joka päivä, koska halusi tietää mitä meitin katastrofiperheelle kuului. Koska meillähän sattui ja tapahtui kaikennäköistä ihmeellistä aina.  ;D ;)

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Kosovo
« Vastaus #242 : 10/05/2007, 14:05:41 »
joku ei kuulemma ollut soittanut yli kolmeen viikkoon emännälleen.. aika karua ainakin mun mielestä  ::)

Jos meillä isäntä tuon tekee, ni saa hartaasti jo harkita sitä kukkakimppua kun tulee kotiin et pääsee kynnyksen yli hengissä.
Meillä ei kyllä selvittäis tommoisesta millään kukkakimpulla, tuskin ois enää ollut asiaa kynnyksen yli jos moista ois tehnyt >:(  Meillä soiteltiin ja viestiteltiin joka päivä :D 
Mutta nyt taidetaan jo olla aika sivussa koko Kosovo-aiheesta ;)

Jansku

  • Vieras
Re: Kosovo
« Vastaus #243 : 10/05/2007, 14:54:25 »
Ja tuo soitteluhomma on aika pitkälle käsittääkseni myös asennekysymys. Meillä mies pystyi soittamaan koko vuoden joka päivä, aivan muutamaa yksittäistä päivää ja yhtä pidempää missiota lukuun ottamatta. Välillä puheluja tuli päivässä jopa reilut viisi. Vaikka väliin mahtui kellon ympäri partioimista, niin kahvitauoilla tuli aina kun vaan mahdollista soittamaan.. se on sitä asioiden priorisoimista  ;D Mutta joukkoon mahtuu tosiaankin niitä laiskempiakin soittelijoita, joku ei kuulemma ollut soittanut yli kolmeen viikkoon emännälleen.. aika karua ainakin mun mielestä  ::)

 Ei meillä soiteltu kun pääasiassa 2krt/vko, aluks enempi...Mutta en mä enää välttämättä ½vuotta sitten oisin sanonu ;D sanois ettei se välitä tai ikävöi jos ei soita jokapäivä.  ::) Toki yhteydenpito oli sillon tiiviimpää kun kovakova ikävä oli. loppua kohden Paatunut. Mut eipä tuo pakottamalla/äksyämällä parantunut.

Poissa annevi

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 842
Re: Kosovo
« Vastaus #244 : 10/05/2007, 15:40:05 »
Ja tuo soitteluhomma on aika pitkälle käsittääkseni myös asennekysymys. Meillä mies pystyi soittamaan koko vuoden joka päivä, aivan muutamaa yksittäistä päivää ja yhtä pidempää missiota lukuun ottamatta. Välillä puheluja tuli päivässä jopa reilut viisi. Vaikka väliin mahtui kellon ympäri partioimista, niin kahvitauoilla tuli aina kun vaan mahdollista soittamaan.. se on sitä asioiden priorisoimista  ;D

Meillä meni juuri näin! :D

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Kosovo
« Vastaus #245 : 10/05/2007, 18:47:06 »
ihanan hyvin tuntuu tuo puheyhteys kosovosta tänne muodostuvan. laatuaikaa, vaikka toinen on niin kaukana.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Kosovo
« Vastaus #246 : 10/05/2007, 23:12:35 »
Mutta joukkoon mahtuu tosiaankin niitä laiskempiakin soittelijoita, joku ei kuulemma ollut soittanut yli kolmeen viikkoon emännälleen.. aika karua ainakin mun mielestä  ::)
Meillä mies soitti koko vuoden aikana aina kerran lomavälissä, kun oli niin kallista... Pihi mies... :P
Ad astra per aspera!




Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Kosovo
« Vastaus #247 : 11/05/2007, 02:04:57 »
joku ei kuulemma ollut soittanut yli kolmeen viikkoon emännälleen.. aika karua ainakin mun mielestä  ::)

Jos meillä isäntä tuon tekee, ni saa hartaasti jo harkita sitä kukkakimppua kun tulee kotiin et pääsee kynnyksen yli hengissä.

Ja ainakin mulle tulis tuolasesta soittamattomuudesta sellanen olo, et enpä taida paljoo äijälle merkata, kun ei kiinnosta ollenkaan ilmotella kuulumisistaan tai kysellä miten Suomessa menee..  :(

Enpä enää muista miten K sieltä soitteli, mut tosi vähän ainakin. Ja tosiaan en tainnutkaan paljoa enää merkata.  ;D  Ja kuinka ollakkaan ei hänkään minulle enää kotiutuessaan.  ;)  Hyvä näin!

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Kosovo
« Vastaus #248 : 11/05/2007, 08:23:24 »
no eipä meillä puhelimet laulellu joo sen 13kk aikana.. varmaan voi laskee sormien ja varpaiden lukumäärän sisään ne kerrat ku mies mulle soitti...  :-\ :-X siitähän välillä meillä oliki kitkaa.. kun 6vkon aikana hyvä jos sen yhen kerran soitti.. (etenki ku OLIS voinu soittaa joka päivä)

tekstarit kyllä kulki ja meilit. mutta olis se ollu iha kiva joskus kuulla ääntäki...  :-[





taamaa

  • Vieras
Re: Kosovo
« Vastaus #249 : 11/05/2007, 10:36:37 »
 >:( Mulle kyllä soitettiin joka päivä se kymmenen minuutin puhelu! Jos siinä olisi joskus ollut jotain sisältöäkin niin sitten ois ollut ihan ok. Nyt ei. :(