Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 12/05/2024, 20:22:07

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kosovo  (Luettu 113193 kertaa)

Poissa Kinttunen

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5964
  • Unifil II 1/07-10/07
Re: Kosovo
« Vastaus #230 : 09/05/2007, 21:11:49 »
Miksi et laittaisi itse tekstiviestiä? Eihän se ole kiellettyä. Mä uskon että miehesi arvostaisi ja jopa saattaa odottaakin sitä. Ja jos sulla on välitystiedot päällä puhelimessa niin saat heti tietää että onko viesti mennyt perille-> toimiiko puhelin.

Oon miettiny tuota et laittaisin ite, mut jotenki mul on sit sellanen olo et ahistan sitä ikävälläni. Ja mikäli oikein miehen tunnen, sillä on puhelin kiinni aina ku sillä ei oo kenellekään asiaa.  :-\

No mut hei, sä oot sen avovaimo, et eiköhän sun viesti ois ihan toivottu.  :) Eikä se varmasti siitä ahistuis.






Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

ellu

  • Vieras
Re: Kosovo
« Vastaus #231 : 09/05/2007, 21:21:28 »
Ei muutakuin rohkeasti viestiä laittamaan, ihan yhtälaillahan mies voi siellä päässä odotella että täältä kuuluisi jotakin.
Miten teillä muilla tuoreilla leskillä meni lähtöä edeltävä ilta? Itse en ainakaan muista milloin viimeksi olisi kyynelkanavat olleet yhtä kovalla käytöllä... ja kyllä lentokentälläkin tuli vielä tippa silmään. Nyt kyllä jo jotenkin parempi mieli ja tavallaan helpottunutkin olo, kun se kauan pelätty erohetki on ohi.

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Kosovo
« Vastaus #232 : 09/05/2007, 21:26:04 »
Ilta meni hyvin.. Yöllä se parkuminen alko. Kentällä oli sellanen hyvä pokeri, liimatipat kyynelkanavilla. Mut nyt.. Ei vielä tietooka et helppais..

Hani

  • Vieras
Re: Kosovo
« Vastaus #233 : 09/05/2007, 21:32:57 »
Minulle viime viikko oli vaikea - koko ajan oli pala kurkussa - mutta sitten vkonloppuna  oli mukavaa tekemistä poissa kotoa - kumpikin omissa jutuissaan - joten sai tehokkaasti ajatukset pois lähdöstä ja  alkuviikko olikin  ihan helppoa  :)  Ilta meni  pakkaillessa ja viimeisiä ohjeita  saadessa - siis minä häneltä käytännön asioissa  ;)  ja sinnepä mies lähti  kenttää kohti ajamaan mun mennessä nukkumaan. Hyvillä mielin saatoin aamulla  toivotella antoisaa vuotta  vaikka pelkäsin sitä parkua  ::)
DNA:n kautta tuli iltapvällä tekstaria ja  eka mailikin  tunti sitten. Nyt onkin ihan  vapaa olo  ;D  Kai se ikävä sieltä alkaa hiipiä kunhan päivät  kuluu...

Poissa mussu

  • Koditar
  • Mega-Koditar
  • ****
  • Viestejä: 435
  • KFOR 05/07-05/08
Re: Kosovo
« Vastaus #234 : 09/05/2007, 21:35:51 »
Ilta meni ihan mukavasti. Me oltiin ihan tarkoituksella vaan kahdestaan oikeastaan muutama päivä ennen lähtöä. Mä en tarkotuksella lähteny lentokentälle koska mä tiesin etten mä pääsis sieltä omalla autolla kotiin. Sen sijaan mä vein miehen linja-autoasemalle. Kyllä sekin jo sai kanavat kuivumaan.

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Kosovo
« Vastaus #235 : 09/05/2007, 22:48:46 »
Mies joka päätti ettei omaan laskuun ittestään ilmottele kehtas odottaa iltaan et pääsi tietokoneelle.. *itkuparku* Lupas soitella huomenna jos vaan ehtii..

Kamomilla

  • Vieras
Re: Kosovo
« Vastaus #236 : 10/05/2007, 08:39:06 »
Mies joka päätti ettei omaan laskuun ittestään ilmottele kehtas odottaa iltaan et pääsi tietokoneelle.. *itkuparku* Lupas soitella huomenna jos vaan ehtii..

RO asenne ei oo vielä tarttunut  ;)
mutta nyt vaan odottamaan soittoa pususta :)  Tsemppiä!

Jospa ne sais messissä rempan valmiiksi, niin pususta pääsis soittelemaan.

Räpätättäri

  • Vieras
Re: Kosovo
« Vastaus #237 : 10/05/2007, 13:31:26 »
Ja tuo soitteluhomma on aika pitkälle käsittääkseni myös asennekysymys. Meillä mies pystyi soittamaan koko vuoden joka päivä, aivan muutamaa yksittäistä päivää ja yhtä pidempää missiota lukuun ottamatta. Välillä puheluja tuli päivässä jopa reilut viisi. Vaikka väliin mahtui kellon ympäri partioimista, niin kahvitauoilla tuli aina kun vaan mahdollista soittamaan.. se on sitä asioiden priorisoimista  ;D Mutta joukkoon mahtuu tosiaankin niitä laiskempiakin soittelijoita, joku ei kuulemma ollut soittanut yli kolmeen viikkoon emännälleen.. aika karua ainakin mun mielestä  ::)

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Kosovo
« Vastaus #238 : 10/05/2007, 13:38:19 »
joku ei kuulemma ollut soittanut yli kolmeen viikkoon emännälleen.. aika karua ainakin mun mielestä  ::)

Jos meillä isäntä tuon tekee, ni saa hartaasti jo harkita sitä kukkakimppua kun tulee kotiin et pääsee kynnyksen yli hengissä.

Räpätättäri

  • Vieras
Re: Kosovo
« Vastaus #239 : 10/05/2007, 13:51:00 »
joku ei kuulemma ollut soittanut yli kolmeen viikkoon emännälleen.. aika karua ainakin mun mielestä  ::)

Jos meillä isäntä tuon tekee, ni saa hartaasti jo harkita sitä kukkakimppua kun tulee kotiin et pääsee kynnyksen yli hengissä.

Ja ainakin mulle tulis tuolasesta soittamattomuudesta sellanen olo, et enpä taida paljoo äijälle merkata, kun ei kiinnosta ollenkaan ilmotella kuulumisistaan tai kysellä miten Suomessa menee..  :(