Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 12/05/2024, 18:42:13

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kosovo  (Luettu 113144 kertaa)

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Kosovo
« Vastaus #220 : 09/05/2007, 16:21:46 »
[sitten alkaa tekemään raporttia kotia päin. :)

en mä raporttia kaipaa.. Seki riittäis et laittais et tulee mummoja kirveet olalla taivaalta..  :-\

No en minä sitä ihan noin tarkoittanutkaan. :) Kyllä se ensimmäinen puhelu/tekstari sieltä pian tulee. :)

Tiedän. Tulee vaan ylireagointeja.. Saakelin puhelinki piippaa koko ajan, mut ei vaan sieltä suunnasta.

ellu

  • Vieras
Re: Kosovo
« Vastaus #221 : 09/05/2007, 17:15:44 »
Hei vain kaikille!

Olen ihan uusi täällä, selailin rt-juttuja netistä ja eksyin tänne ja heti piti rekisteröityä  :) Mun poikakaveri kans lähti tänään Kosovoon vuodeksi, kiva kuulla täältä miten muillakin rt-leskillä menee. Itsellä ainakin viime päivät on aika tunnemyrskyä ollut, mut toivottavasti tää tästä lähtee sujumaan...  ::)

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Kosovo
« Vastaus #222 : 09/05/2007, 17:17:33 »
Hei vain kaikille!

Olen ihan uusi täällä, selailin rt-juttuja netistä ja eksyin tänne ja heti piti rekisteröityä  :) Mun poikakaveri kans lähti tänään Kosovoon vuodeksi, kiva kuulla täältä miten muillakin rt-leskillä menee. Itsellä ainakin viime päivät on aika tunnemyrskyä ollut, mut toivottavasti tää tästä lähtee sujumaan...  ::)

Heissan vaan.. Kuten jo varmaan huomasit niin täältäkin löytyy tuore Kosovo-leski, nyt sitte vuoden verran.

Ja todellinen tunnemyrsky menossa. Nyt tiedän et oon melkolailla riidanhalunen tällä hetkellä..

Jansku

  • Vieras
Re: Kosovo
« Vastaus #223 : 09/05/2007, 17:20:03 »
Hei vain kaikille!

Olen ihan uusi täällä, selailin rt-juttuja netistä ja eksyin tänne ja heti piti rekisteröityä  :) Mun poikakaveri kans lähti tänään Kosovoon vuodeksi, kiva kuulla täältä miten muillakin rt-leskillä menee. Itsellä ainakin viime päivät on aika tunnemyrskyä ollut, mut toivottavasti tää tästä lähtee sujumaan...  ::)

Moron vaan Ellu! Nykyisten leskien lisäks täällä on PALJON vanhentuneita leskiä..Mä menin vanhaks tänään!  ;D ;D Ja aion kyllä jäädä notkumaan vielä vuoden jälkeen!

Poissa Heidi82

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4109
  • KFOR 05/05-05/06
Re: Kosovo
« Vastaus #224 : 09/05/2007, 17:53:11 »
Tervetuloa mukaan Ellu...Ja tosiaankin minäkin oon jo entinen leski,mutta niin vaan tänne oon jämähtänyt ;D



Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Re: Kosovo
« Vastaus #225 : 09/05/2007, 18:04:54 »
Tervetuloa vaan kaikki uudet!
Vaikka mä en oikeesti ole leski ollenkaan... melkein vaan... ;)  ;D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Nina

  • Vieras
Re: Kosovo
« Vastaus #226 : 09/05/2007, 19:37:00 »
Heissan! Itse kans vasta löysin muutama viikko sitten näille sivuille. Hieman myöhään nimittäin "vapauduin" leskeydestäni tänään, taikka tarkemmin puolentoista tunnin päästä kun Mies on Porin lentokentällä  ;D

Teille tuoreille leskille voin sanoa, että se tunnemyrsky ainakin itsellä jatku hyvinkin pitkään...ja sitten ku just alko asettua ni nyt se tuleekin jo kotiin... tosin, nyt odotan kyllä taas uutta tunnehurrikaania...nimimerkillä itsekseen elämään oppinut... Mutta se kenties tässä hienointa onkin...Eipähän puutu tunteita eikä mene elämä tylsäks ja tasaiseks...

Ja Kosovosta on hyvät puhelinyhteydet ja lomat toimii tasaisesti ja tiuhasti!
Eikun kirjottamaan tänne niin jaetaan kokemuksia!

Haleja! Nina

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Kosovo
« Vastaus #227 : 09/05/2007, 20:15:47 »
Minkä operaattorien liittymät toimii/ei toimi tuolla? Vai onko sellasia edes?

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Re: Kosovo
« Vastaus #228 : 09/05/2007, 20:35:43 »
Minkä operaattorien liittymät toimii/ei toimi tuolla? Vai onko sellasia edes?
Miksi et laittaisi itse tekstiviestiä? Eihän se ole kiellettyä. Mä uskon että miehesi arvostaisi ja jopa saattaa odottaakin sitä. Ja jos sulla on välitystiedot päällä puhelimessa niin saat heti tietää että onko viesti mennyt perille-> toimiiko puhelin.

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Kosovo
« Vastaus #229 : 09/05/2007, 20:38:57 »
Miksi et laittaisi itse tekstiviestiä? Eihän se ole kiellettyä. Mä uskon että miehesi arvostaisi ja jopa saattaa odottaakin sitä. Ja jos sulla on välitystiedot päällä puhelimessa niin saat heti tietää että onko viesti mennyt perille-> toimiiko puhelin.

Oon miettiny tuota et laittaisin ite, mut jotenki mul on sit sellanen olo et ahistan sitä ikävälläni. Ja mikäli oikein miehen tunnen, sillä on puhelin kiinni aina ku sillä ei oo kenellekään asiaa.  :-\