Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 27/04/2024, 19:45:44

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Tämäkö totuus Kosovosta?  (Luettu 36163 kertaa)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #40 : 17/01/2006, 10:17:42 »
Eilen viimeksi työkaveri naljaili, kun kerroin mitä tuliaisia M toi. Tyyliin: "Eikö muita tuliaisia tuonut, tiedätkö sellaisia mitkä huomaa vasta muutaman vkon päästä?" Hitto et teki mieli sanoo suorat sanat, tyydyin kuitenkin toteamaan viileästi, "eipä siellä kuule ole mahdollisuuksia sellaiseen, kaverini oli koko rt-vuoden ajan etsinyt bordellia tuloksetta."

Tollanen ottaa kyllä rankasti pannuun kun ei ihmiset ollenkaan mieti mitä suustaan päästelee. Olen kuullu kans yhden jos toidenkin kerran että onko se veroton auto muka sitten sen arvosta että saat jonkun taudin tai että miehes käy vieraissa... >:( Voi hyvää päivää!! 

No että jotkut sitten viitsiikin! >:(  :o Saavat kai siitä jotain itselleen.

Minulla on käynyt niin hyvä tuuri, etten ole mitään *askaa saanut keneltäkään kuulla kummankaan reissun yhteydessä. :)
-memento vivere-

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #41 : 17/01/2006, 10:54:38 »
Minäkin säästyin kaukenmoisilta sexiepäilyiltä, kaiketi siksi että afrikan toimista ei ole niin paljon "huhuja" ta tietoa muutenkaan, kun taas Kosovo on kaikille tuttu juttu. Ainut mitä koin erittäin loukkaavana oli se, että aidsin pelko oli muutamassa ystävässäni todella läpinäkyvää  Ja se kohdistui minuun:-[

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #42 : 17/01/2006, 10:59:20 »
Minäkin säästyin kaukenmoisilta sexiepäilyiltä, kaiketi siksi että afrikan toimista ei ole niin paljon "huhuja" ta tietoa muutenkaan, kun taas Kosovo on kaikille tuttu juttu. Ainut mitä koin erittäin loukkaavana oli se, että aidsin pelko oli muutamassa ystävässäni todella läpinäkyvää  Ja se kohdistui minuun:-[

 ??? ::) Ei voi muuta kuin ihmetellä ihmisten suhtautumista!

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #43 : 17/01/2006, 11:16:25 »
Minulla on käynyt niin hyvä tuuri, etten ole mitään *askaa saanut keneltäkään kuulla kummankaan reissun yhteydessä. :)

En minäkään ole kuullut tuollaisia juttuja minkään reissun aikana...

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #44 : 17/01/2006, 11:48:16 »
Jooppoliinille ja muille tiedonhaluisille voi vielä suositella sivustoa www.holkkari.net Siellä on näitä oikeita rt-ukkoja /naikkosia ja kotilaisiakin :D


KFOR 11/04-11/05

Jooppoliini

  • Vieras
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #45 : 17/01/2006, 11:59:38 »
Jooppoliinille ja muille tiedonhaluisille voi vielä suositella sivustoa www.holkkari.net Siellä on näitä oikeita rt-ukkoja /naikkosia ja kotilaisiakin :D

Jep, siellä oon käynyt tonkimassa jo ylösalaisin koko sivuston  ;D

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #46 : 17/01/2006, 12:21:49 »
Jooppoliinille ja muille tiedonhaluisille voi vielä suositella sivustoa www.holkkari.net Siellä on näitä oikeita rt-ukkoja /naikkosia ja kotilaisiakin :D

Jep, siellä oon käynyt tonkimassa jo ylösalaisin koko sivuston  ;D
Ei se ainakaan äsken ollu ylösalaisin?(mitä minäkö tyhmä,nyt en ymmärrä) :rotf:
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Jooppoliini

  • Vieras
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #47 : 17/01/2006, 12:37:46 »
Jooppoliinille ja muille tiedonhaluisille voi vielä suositella sivustoa www.holkkari.net Siellä on näitä oikeita rt-ukkoja /naikkosia ja kotilaisiakin :D

Jep, siellä oon käynyt tonkimassa jo ylösalaisin koko sivuston  ;D
Ei se ainakaan äsken ollu ylösalaisin?(mitä minäkö tyhmä,nyt en ymmärrä) :rotf:

 :rotf:  Odota vaan, hetkenä minä hyvänsä alkaa serverit kaatuilla yms. Mulla vaan on sellanen vaikutus tietokoneisiin  ;D

Jartsa

  • Vieras
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #48 : 17/01/2006, 22:58:02 »
Kaikenlaista paskaahan sitä tulee kaikissa semmosissa asioissa, joihin ei kaikki pääse... Ei sitä aina sietää tartte, mutta tottumaan siihen joutuu. Oon ollu vuoden Libanonissa ja toisen mokoman Kosovossa enkä kertaakaan huorissa käynyt. En sen puoleen omissakaan, vaikka toisella noista reissuista tapasin aika ihanan naisen. Ystäviä ollaan vieläkin ja siitä olen iloinen.

Eipä silti, ei ilotaloon tehnyt mielikään... En ole ikinä siitä ilosta maksanut, enkä aio aloittaa tällä iälläkään.

Tätä ja Hölkkäriä voin suositella Jooppoliinille ja muille tuoreille leskille parhaimman totuuden (ja tuen) lähteinä ja suosittelisin jättämään nuo Suo**24- sun muut foorumit omaan arvoonsa. Varsinkin lesket on kotiin jääneelle "paremmalle puoliskolle" kokemukseni perusteella tosi hyvä. Me miehet ei sitä ihan täysin kai ymmärretä, mutta teillä naisilla on se joku oma juttu näissä asioissa. Ja rt-vuoden aikana: hyvä niin.

Poissa Pipsa

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5926
  • ISAF
Re: Tämäkö totuus Kosovosta?
« Vastaus #49 : 17/01/2006, 23:27:10 »
Eiköhän se ole niin että jos se mies on vieraaseen sänkyyn hyppäämässä niin helpommin se täällä kotimaassa onnistuu.