Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 10/05/2024, 02:17:41

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

No lähtisittekö? (Jos olisi mahdollista.)

Joo.
2 (22.2%)
En.
4 (44.4%)
Ehkä.
3 (33.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 9

Kirjoittaja Aihe: Lähtisittekö itse?  (Luettu 61454 kertaa)

Poissa Hansu

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5565
  • KFOR oli ja meni ;)
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #50 : 04/01/2006, 15:08:03 »
Mitenkäs on, naiset, kiinnostaako ihan omakohtainenkin rt-kokemus? (Siis vaikka ihan hypoteettisesti. ;))
Ei! En varmaan edes lähtisi mukaan jos sellainen joskus olisi mahdollista.  ::) Meillä se on miehen juttu ja mä olen vain henkisesti mukana.  :)

miipe

  • Vieras
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #51 : 04/01/2006, 15:32:13 »
Mitenkäs on, naiset, kiinnostaako ihan omakohtainenkin rt-kokemus? (Siis vaikka ihan hypoteettisesti. ;))
Ei! En varmaan edes lähtisi mukaan jos sellainen joskus olisi mahdollista.  ::) Meillä se on miehen juttu ja mä olen vain henkisesti mukana.  :)

Mä oon omasta puolestani samaa mieltä. Vaikka kyllä voisin kuvitella asuvani jossain siellä lähistöllä miehen ollessa rt-tehtävissä. Mutta en itse haluaisi rt-tehtäviin.

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #52 : 04/01/2006, 15:41:52 »
Mitenkäs on, naiset, kiinnostaako ihan omakohtainenkin rt-kokemus? (Siis vaikka ihan hypoteettisesti. ;))

Reissuun mukaan voisin lähteä, siis ihan hengailemaan ;D Mut en usko, että henkkohtaset rt-tehtävät vetäis verta ulkomaille.


KFOR 11/04-11/05

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #53 : 04/01/2006, 15:47:40 »

Mitenkäs on, naiset, kiinnostaako ihan omakohtainenkin rt-kokemus? (Siis vaikka ihan hypoteettisesti. ;))

Ei kiinnostais yhtään! Enkä vois kuvitella muuttavanikaan muksujen kanssa johonkin läheisyyteen.  :) Olis senverran hankala juttu kaikkien koulujen ym. järjestelyjen kanssa.

Mari@

  • Vieras
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #54 : 04/01/2006, 17:06:56 »
Niin kuin kuvasta näkyy... Ehdottomasti kyllä!
Tuon asian kanssa olen taistellut todella paljon ja tiedän katuvani jos en tuota haavetta armeijasta ja joukoista ikinä toteuta :blob1:
Eli, kun saan itseni nyt töihin kunnolla kiinni, sit mä lähden ;D

Poissa kasu

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3806
  • ota suklaakeksi, se helpottaa - tenavat
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #55 : 04/01/2006, 17:54:07 »
Mie ja.

Tarkoitus oli käydä intti, mutta sitten tuo äitiys sattuikin eteen ::) ja se haave jäi. Mikäli toisin olisi sattunut käymään niin rt-jutut olis varmasti olleet listalla. mullakin.luulenma

 :icon_thumright:
kasu 75

Hanna

  • Vieras
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #56 : 04/01/2006, 19:29:08 »
Mukaan voisin minäkin lähteä, mutta en kyllä itse rt-tehtäviin.

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #57 : 04/01/2006, 21:36:01 »
Mukaan voisin minäkin lähteä, mutta en kyllä itse rt-tehtäviin.

Samaa mieltä täällä..  :)

Poissa Heidi82

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4109
  • KFOR 05/05-05/06
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #58 : 05/01/2006, 10:46:58 »
Tästä asiasta ollaan kullan kaa puhuttu monesti ja ei se mua kuulemma ees päästäs rt-hommiin ::) ;),mutta mua kiinnostas esim:punaisen ristin työt yms...Ja haaveissa olisikin ulkomailla työskentely,mutta milloin se jää nähtäväksi ;)



Jooppoliini

  • Vieras
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #59 : 17/01/2006, 10:18:22 »
Armeijaan? Minä?? Ehei todellakaan.. Olisin juuri sellainen nainen armeijassa, jota siellä ei kaivata kun ei kunto ja voima riitä niin olisin vaan tiellä suuren osan ajasta. Kyllähän se muuten voisi olla ihan ok. Sitten nuo RT-hommat.. Kyllähän sinne voisi jotain mennä tekemään (siis oletetaan että pääsis ilman inttitaustaa) mut en tiedä mahtaisko musta nyt ihan sotilaaksi olla  ???  ::)  Mukaan voisin tietty lähteä, kun ei ole vielä muksujakaan.

Eikä kyllä mussu edes päästäis mua sen paremmin armeijaan kun rt-hommiinkaan. Tuo SPR-homma kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta ja jotain sellaista voisin ajatella, mikäli olisi alan koulutus.