Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/04/2024, 00:12:50

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

No lähtisittekö? (Jos olisi mahdollista.)

Joo.
2 (22.2%)
En.
4 (44.4%)
Ehkä.
3 (33.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 9

Kirjoittaja Aihe: Lähtisittekö itse?  (Luettu 58650 kertaa)

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #30 : 04/08/2004, 12:41:51 »
Lainaus

Jonnekin suhtkoht rauhalliselle alueelle voisin seurata. Että katsotaan, jos se Bosnia tulee ajankohtaiseksi... :D
 


Aivan niin, mielenkiinnolla odotellaan syksyä ja Bosnian valintoja  ;D

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #31 : 30/03/2005, 18:19:56 »

Aivan niin, mielenkiinnolla odotellaan syksyä ja Bosnian valintoja  ;D


Niinpä niin, sinnehän se meni, Bosniaan!

Ukon työ vaan on sellainen, että liikkuu siellä koko ajan ja tekee 24/7 töitä, missäs välissä se ennättäis mamia halia? Noh, kesällä sinne päin menossa kuitenkin  ;D

Mites muilla, lueskelin tän aiheen alusta juttuja...Suunnitelmat tainneet muuttua monella  ::)

Pikku_Myy

  • Vieras
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #32 : 30/03/2005, 20:44:12 »
Mie olen usein miettinyt, että jos tilaisuus tulisi lähteä miehen mukana reissulle, niin todennäköisesti pakkaisin kimpsut kasaan ja lähtisimme.  ;D Tietenkin lähdölle on tietyt reunaehdot, mutta olisi se mahtava kokemus käydä haistelemassa uusia tuulia. Valitettavasti vielä ei ole tullut mahdollisuutta, mutta toivoa ei ole vielä menetetty  ;)

miipe

  • Vieras
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #33 : 31/03/2005, 08:01:45 »
Mä haluaisin lähteä mukaan jos tilanne sallisi. Ulkomaa ei tuottaisi ongelmia, vaan se että kuinka työ, asunto yms.
Mutta jos kysyttäisiin mukaan niin mielelläni  ;)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #34 : 31/03/2005, 09:39:36 »
Mä haluaisin lähteä mukaan jos tilanne sallisi. Ulkomaa ei tuottaisi ongelmia, vaan se että kuinka työ, asunto yms.
Mutta jos kysyttäisiin mukaan niin mielelläni  ;)

Kuin myös :)


KFOR 11/04-11/05

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #35 : 31/03/2005, 10:47:22 »
Mä haluaisin lähteä mukaan jos tilanne sallisi. Ulkomaa ei tuottaisi ongelmia, vaan se että kuinka työ, asunto yms.
Mutta jos kysyttäisiin mukaan niin mielelläni  ;)

no jos meillä olis ollu mahista mun lähtee mukaan, nii tottakai olisin lähteny!!! oma elämäntilanne täällä kotosuomessa on kuitenki sellanen,että ei ulkomaan vuosi mitään kaatais.. siirtäis vaan vähän... ;)  ja jos joskus olis tällanen mahis, niin en epäröisin.. sen verran on onneks vielä huoleton tää elämä,ku ei oo omistuskämppää, eikä töitäkään...  ;D  :P  ::)





Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #36 : 03/04/2005, 11:53:03 »
En kyllä totta puhuen välittäisi lähteä maailmalle. miehen mukana tai muutenkaan. kotisuomi on ihana ja oma rutiini kaikki kaikessa. inhoan sitä kaikkea vaivaa, mitä ulkomaille muuttaminen ja siellä asuminen tuovat mukanaan...  :-\

Leena

  • Vieras
Re: Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #37 : 14/04/2005, 14:04:50 »
Mitäs arvon lesket on mieltä siitä, että vaimoke lähtee mukaan, siis siviilinä? Mahdollisuuksia ei viime vuosina ole paljon ollut, mutta ehkä Bosnian kaltaiset paikat mahdollisia myös meille vaimokkeille.


Mehän oltiin koko perhe kolme kertaa mukana isän reissuilla.. Ekalla kerralla vain isosiskoni ja äiti (minä sain alkuni sillä reissulla), viettivät vuoden verran Siinailla ja eilatissa, seuraavalla reissulla oltiinkin isolla porukalla; äiti, kolme tyttöä ja alle vuoden ikäinen pikkuveli! Naharyassa asuttiin silloin puoli vuotta.. Viimeinen reissu jonne mukaan lähdettiin, oli 1990-91, isä oli Golanilla, perhe Tiberiaksessa.
Hienoa aikaa oli koko perheelle. Jouluna päästiin Camp Ziouaniin syömään, ja myös pihvi/viihdeiltoihin oli perheillä pääsy!
Suomalainen peruskoulukin oli tuohon aikaan Tiberiaksessa, siellä meitä oli parikymmentä oppilasta!

miipe

  • Vieras
Re: Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #38 : 14/04/2005, 14:28:01 »
Mitäs arvon lesket on mieltä siitä, että vaimoke lähtee mukaan, siis siviilinä? Mahdollisuuksia ei viime vuosina ole paljon ollut, mutta ehkä Bosnian kaltaiset paikat mahdollisia myös meille vaimokkeille.


Mehän oltiin koko perhe kolme kertaa mukana isän reissuilla.. Ekalla kerralla vain isosiskoni ja äiti (minä sain alkuni sillä reissulla), viettivät vuoden verran Siinailla ja eilatissa, seuraavalla reissulla oltiinkin isolla porukalla; äiti, kolme tyttöä ja alle vuoden ikäinen pikkuveli! Naharyassa asuttiin silloin puoli vuotta.. Viimeinen reissu jonne mukaan lähdettiin, oli 1990-91, isä oli Golanilla, perhe Tiberiaksessa.
Hienoa aikaa oli koko perheelle. Jouluna päästiin Camp Ziouaniin syömään, ja myös pihvi/viihdeiltoihin oli perheillä pääsy!
Suomalainen peruskoulukin oli tuohon aikaan Tiberiaksessa, siellä meitä oli parikymmentä oppilasta!

Leena, kuulosti todella mukavilta reissuilta!
Jos itselle tulee vain mahdollisuus lähtee joskus mukaan tulevina (?) reissuina, niin innolla haluan nähdä maailmaa  :)

Kisu

  • Vieras
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #39 : 03/07/2005, 20:46:15 »
Punnerretaanpas tätä hieman ylöspäin, kun uusia on niin paljon tullut. Ja olen ymmärtänyt, että se nykyään vaadittu naisten asepalveluskin on vähintään suorituksen alla, jos ei jo suoritettuna.

Eli: Lähtisittekö itse? ??? Ja onko jollakin sitä omaa lähtöä suunnitelleella tai siitä pidättäytyneellä mieli alkanut muuttua?