Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 13:04:02

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

No lähtisittekö? (Jos olisi mahdollista.)

Joo.
2 (22.2%)
En.
4 (44.4%)
Ehkä.
3 (33.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 9

Kirjoittaja Aihe: Lähtisittekö itse?  (Luettu 50494 kertaa)

Leena

  • Vieras
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #20 : 16/06/2004, 18:12:23 »
Intti on käytynä ja RT-hommistakin haaveilin ennen kuin mieheni tapasin!
Nyt en enää lähtis, toivottavasti lähdetään yhdessä joskus muuten vaan ulkomaille hommiin!

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #21 : 18/06/2004, 20:33:06 »
Jos OIKEASTI olisi mahdollisuus, en tiedä lähtisinkö. Vai jäisikö jossitteluksi. Luultavasti jäisi. ;)
-memento vivere-

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #22 : 21/06/2004, 15:40:04 »
Lainaus

Itse en pysty olemaan kunnolla erossa yhtä yötä pojasta saatika, että pitäisi olla viikkoja!  :o


Sama täällä! Tyttö on elämän tärkein asia eikä kyllä ole koskaan aiemminkaan ollut mitään mielenkiintoa lähtee. Sen vuoksi varmaan onkin ollut aika vaikea ymmärtää miehen halua lähteä faitteriks.
Fear never fixed anything.

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #23 : 19/07/2004, 21:15:03 »
Heh, näin unta, että olin lähdössä Kosovoon. Eikä ollut edes painajainen.  ;D Ei nyt sikäli tänne kuulu mitenkään, mutta...  ;D
-memento vivere-

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #24 : 29/07/2004, 10:10:40 »
Mitäs arvon lesket on mieltä siitä, että vaimoke lähtee mukaan, siis siviilinä? Mahdollisuuksia ei viime vuosina ole paljon ollut, mutta ehkä Bosnian kaltaiset paikat mahdollisia myös meille vaimokkeille.

Onkohan työnantaja velvoitettu antamaan virkavapaata tms jos esimerkiksi minä haluaisin lähteä miehen mukana maailmalle? Meillä lomatkin pitäisi ottaa rahana joten kovin positiivista reaktiota pomoilta turha odottaa...

Ah, kuinka ihanaa olisi repäistä itsensä irti tästä oravanpyörästä kuukausiksi... Päiväunilla...

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #25 : 29/07/2004, 18:26:53 »
Mä haluaisin lähteä mukaan... Ainut vaan, että sit sen pitäis mennä niin, et mieskin asuis samassa kämpässä kuin itee... Ettei niin, et mies asuu posella ja ite asuis josain kaupungis.. :P
Ad astra per aspera!




Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #26 : 29/07/2004, 18:39:09 »
Riippuen tietysti paikasta ja tilanteesta, mutta miksei? Mies just viime lomilla kerto, et jonkun Kosovossa palvelevan perhe muuttaa talveks Pohjois-Kreikkaan ja mies ajaa sinne aina lomillaan. Ei kuulosta yhtään hassummalta.
Fear never fixed anything.

minni

  • Vieras
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #27 : 29/07/2004, 18:58:09 »
Silloin olisin halunnut lähteä mukaan, mutta se ei ollut mahdollista tai sitä ei ainakaan suositeltu. Israelissa oli silloin aika levotonta, mutta kylläpä siellä silti moni perhe asusti. Olisi ollut varmasti oikein ikimuistoinen kokemus.  ::)

Sama juttu Kosovon aikaan, eipä sinnekään perheitä mielellään mukaan otettu (pääsikö edes? en muista enää) ja itse en sinne olisi mielellään edes lähtenyt.

Harmittaa, etten silloin ehtinyt edes käydä kummassakaan paikassa (Libanon, Kosovo). Olisi ollut ihan hienoa nähdä poset yms., mutta eihän meitä tavallisia pulliaisia sinne olisi edes päästetty...

Mutta tulevaisuudessa perheenä - miksi ei? Jonkunlainen ulkomaankomennus olisi ihan tervetullut, mutta ei välttämättä rt-reissu.  :P

Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #28 : 30/07/2004, 08:38:01 »
Pike, varmasti oli opettavainen ja huima kokemus! tässä miehen kanssa ollaan jo salaa vähän suunniteltu että jos lähtö taas tulee ja johonkin suht rauhalliseen maahan niin ehkäpä minäkin pakkaan kimpsut ja kampsut kasaan ja vaihdan maisemaa. Eikä välttämättä vuodeksi, vähempikin aika riittää.

Luojan kiitos poselle ei pääse emäntiä, siitähän nyt ei mitään tulisi... Ja täytyy kuitenkin muistaa että he ovat siellä töissä, ei lomailemassa!! Mun duuneja pystyy jonkin verran tekemään etänä, joten olisi itsellekkin jotain ajanvietettä.

Itsellä oli mahdollisuus käydä kummallakin posella missä mies on ollut. Oli kiva nähdä millaisissa olosuhteissa mies on vuoden jos toisenkin viettänyt!



Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #29 : 04/08/2004, 12:22:51 »
Lainaus


Kummasti sitä tottui siihen kaukaiseen kranaatinheittimien kuminaan, kun otettiin naisten kanssa arskaa Naharriyan rannalla. Israelin armeijan hekot ja hävittäjät varjostivat välillä enemmän aurinkoa kuin pilvet... kovia poikia olivat harjoittelemaan.  :-/


Huih, minä olisin varmasti liian heikkohermoinen tuollaiseen. Tai eihän sitä tiedä, mihin tottuu, ennen kuin kokeilee. ;)

Mutta mukaan lähteminen olisi kiinnostavaa kyllä. Ja toistaiseksi kohtuullisen helppoakin, ei vakituista työtä, ei lapsia... (Paitsi kissa. ;)) Jonnekin suhtkoht rauhalliselle alueelle voisin seurata. Että katsotaan, jos se Bosnia tulee ajankohtaiseksi... :D
 
-memento vivere-