Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 25/04/2024, 17:24:08

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Shoppailua  (Luettu 44013 kertaa)

Poissa PMP

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1315
  • KFOR 11/07-11/08
Shoppailua
« : 04/07/2008, 22:49:51 »
En löytäny mitään shoppailuun liittyvää kirjoitusta, niin aattelin että jospas tälle omistaisí kokonaan oman keskustelun. Oli pakko päästä nimittäin kertomaan, mitä kaikkee löysin kaupungilta tänään.  ;D
 Elikkäs, palkka poltteli sen verran kovasti taskussa tänään että menin kaupungille töiden jälkeen. Tarkoituksena oli löytää uudet sisäpelikengät salille. Parin muun kaupan jälkeen menin Kesportiin ja siellä mukava nuori miesmyyjä möi minulle uudet hienot Adidaksen sisäpelikengät (edelliset olikin ostettu vuonna 2002......), ja sai minut höynäytettyä ostamaan vielä uudet lenkkikengätkin. Mutta on ne niin hienot kyllä!! Oon tässä mallaillu koko illan niitä kumpiakin jalkaan!! Että lenkkareista voikin tulla hyvä mieli..
  Sitten samalla löysin Kesportista alesta vielä uudet caprit jumppaan ja rahaa kuluikin sitten lähemmäs toista sataa... Sit vielä Lindexiltä uudet alusvaatteet ja Anttilasta miehelle sukat  ;D ja voilaa!!!!!! Rahapa ei enää sen jälkeen poltellukkaan taskussa... Mut on se vaan ihmeellistä miten hyvällä mielelle shoppailusta tulee.... Nyt mä varmaan nukunkin ens yön noiden uusien kenkien kaa... Kun on ne niiiiiiin hienot!! ;) :D

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Shoppailua
« Vastaus #1 : 05/07/2008, 20:13:03 »
Joko kaikki on käynyt aleissa ihmettelemässä? Mä olen tosi varovasti, kun tuota rahaa on niin niukasti.
-memento vivere-

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Shoppailua
« Vastaus #2 : 05/07/2008, 21:46:32 »
No joo, eilen kävin. Tuli se yllättävä vapaapäivä kalliiksi ::). Kävin kampaajalla, ostin lasten sänkyihin päiväpeitot (on ollu hankinnassa jo ties kuinka kauan), pari hametta ja kotiin kaikkea pientä sisustusjuttua. Reilu satanen meni, mutta kyllä se shoppailu on aina yhtä kivaa ;D

Poissa Ämmä

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2498
  • ISAF 04/06-02/07, 08/09-02/10
Re: Shoppailua
« Vastaus #3 : 05/07/2008, 22:48:25 »
Joko kaikki on käynyt aleissa ihmettelemässä? Mä olen tosi varovasti, kun tuota rahaa on niin niukasti.

Vaikka kuinka menisin alennusmyynteihin, löydän aina ostokseni niistä hyllyistä, joiden tuotteet ei oo alennuksessa. Ja tätä siis sattuu usein. Viimeksi tänään. 8)

Janica

  • Vieras
Re: Shoppailua
« Vastaus #4 : 06/07/2008, 09:46:36 »
Mikä shoppailu? Onko se jotain syötävää?  ???

Meillä on pitänyt niin kiirettä ettei ole kerennyt juuri kuin lähikaupassa käymään. Ehkä on ihan hyvä ettei pääsekkään shoppailemaan, on näitä raksailuun liittyviä kulunkeja.. Ja ne häätkin tulossa.

Eilen kyllä kuolasin alehintaisia sisustustarvikkeita paikallisessa halpismarketissa kun kävin ostamassa sinipiikaan vaihtosieniä ja työrukkasia itselle.  :P Toivotaan että elokuussa olis pikkuisen alennusmyyntiä vielä jäljellä.  :)

anniinak

  • Vieras
Re: Shoppailua
« Vastaus #5 : 06/07/2008, 18:43:39 »
Ei tosiaan ole paljon tullu shoppailtua lähiaikoina ja ostoslista on vaan kasvanu.. Mut no eiköhän sitä piakkoin pääse shoppailee ku saadaan sopiva tilaisuus lähteä..  ::) (seli seli)

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Re: Shoppailua
« Vastaus #6 : 06/07/2008, 19:20:06 »
Tulipahan taas tänään todettua, että mä en nauti shoppailusta. :-[  Kävin Idiksessä katselemassa alennusmyynneissä, mutta se ihmispaljous jo saa mut kääntymään liikkeen ovelta pois. H&M:lläkin on sellaiset kassajonot, että oksat pois. No, pari pientä bodya ostin kavereiden vauvoille, oli ihania raitabodyja Marimekolla alessa. Itse en sovittanut mitään, kunhan katselin. Elokuisiin häihin pitäisi kai jonkunnäköinen tanttu löytää... tai sit meen vanhassa...

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Shoppailua
« Vastaus #7 : 08/07/2008, 14:41:12 »
Eilen eksyin alennysmyynteihin. Ruuhkattomissa liikkeissä oli kohtuullisen miellyttävää kierrellä, minäkään en siedä jonottamista ja tungosta.
-memento vivere-

Poissa PMP

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1315
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Shoppailua
« Vastaus #8 : 08/07/2008, 15:35:15 »
Mä löysin aivan ihanan paidan H&M:ltä ja makso alessa vaan 7 egee!! Löyty todellakin!! ;D

Poissa Pipsa

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5926
  • ISAF
Re: Shoppailua
« Vastaus #9 : 08/07/2008, 17:08:36 »
Minä en juuri shoppailusta välitä. En tiiä mikä siinä on että ei nappaa....  ::)  Ahdistavaa kierrellä alennusmyynneissä, kun ihmiset tungeksii sinne ja tänne. Lähinnä lähden shoppailemaan vain kun oikeasti tarvitsen jotain.