Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 11/05/2024, 10:04:13

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kotijoukot & Hölkkäri  (Luettu 86104 kertaa)

minni

  • Vieras
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #160 : 21/07/2006, 21:58:20 »
Olenkohan jotenkin yksinkertainen, kun en hiffaa, mistä tarinassa on kysymys?  ::) Kamalan epäselvästi selitetty mielestäni, eikä juttu edes johda mihinkään. Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.

point

  • Vieras
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #161 : 21/07/2006, 22:28:20 »
Olenkohan jotenkin yksinkertainen, kun en hiffaa, mistä tarinassa on kysymys?  ::) Kamalan epäselvästi selitetty mielestäni, eikä juttu edes johda mihinkään. Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.
Me ollaan oltu samalla tyhjällä kauhalla.  ???

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #162 : 21/07/2006, 23:12:49 »
RT-leskillähän on varmaan ystävättäriä jotka toivovat löytävänsä oman ihqun faitterin niin heille voi mainostaa tänään perustettua Hölkkärin deittinurkkausta: http://www.holkkari.net/foorumi/index.php?topic=1613.0

Vielä ei tosin ole vielä yhtään rohkeata pistänyt omaa ilmoitusta, mutta ehkä vielä joku päivä  ;D

Ai ne sit perusti sen..  ;D  ;D

Muoks. Taitaa siellä yksi ilmoitus jo ollakkin.  ;)
« Viimeksi muokattu: 21/07/2006, 23:15:45 kirjoittanut Katja »

point

  • Vieras
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #163 : 22/07/2006, 13:25:19 »
RT-leskillähän on varmaan ystävättäriä jotka toivovat löytävänsä oman ihqun faitterin niin heille voi mainostaa tänään perustettua Hölkkärin deittinurkkausta: http://www.holkkari.net/foorumi/index.php?topic=1613.0

Vielä ei tosin ole vielä yhtään rohkeata pistänyt omaa ilmoitusta, mutta ehkä vielä joku päivä  ;D

Ai ne sit perusti sen..  ;D  ;D

Muoks. Taitaa siellä yksi ilmoitus jo ollakkin.  ;)
Johan mä viimeviikolla ilmoitin tällä foorumilla että olen vapailla markkinoilla :D
Ei sua lasketa, ku sä oot aina vapailla markkinoilla.  ;D

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #164 : 22/07/2006, 14:24:58 »
RT-leskillähän on varmaan ystävättäriä jotka toivovat löytävänsä oman ihqun faitterin niin heille voi mainostaa tänään perustettua Hölkkärin deittinurkkausta: http://www.holkkari.net/foorumi/index.php?topic=1613.0

Vielä ei tosin ole vielä yhtään rohkeata pistänyt omaa ilmoitusta, mutta ehkä vielä joku päivä  ;D

Ai ne sit perusti sen..  ;D  ;D

Muoks. Taitaa siellä yksi ilmoitus jo ollakkin.  ;)
Johan mä viimeviikolla ilmoitin tällä foorumilla että olen vapailla markkinoilla :D
Ei sua lasketa, ku sä oot aina vapailla markkinoilla.  ;D

 ;D   ;D

Poissa Maya

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7390
  • KFOR 11/05-11/06
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #165 : 23/07/2006, 20:55:29 »
Olenkohan jotenkin yksinkertainen, kun en hiffaa, mistä tarinassa on kysymys?  ::) Kamalan epäselvästi selitetty mielestäni, eikä juttu edes johda mihinkään. Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.
Mä ehkä tajusin mistä tarinassa oli kyse, mutta en varsinaisesti, että mitä siinä ajettiin takaa. Siis oli kai vaan tarina muiden joukossa. Ja eihän se nainen kai se päätämätön ollut  ??? Siis eikös se mies ollut laittanut sen suhteen poikki alhaalla ollessaan, kun ei ollut tuntenut naista kohtaan enää samoin! Ja nainen oli pettynyt mieheen, kun ensin mies ei olisi edes naisen takia halunnut lähteä, mutta neinen patisti ettei tulisi miehelle katkeruutta! Noh sepäs siitä analyysistä!  :D Pakko oli käydä lukemassa kummiskin!  :D

Poissa Pirtu

  • Hang-around-jäsen
  • Yli-Koditar
  • *
  • Viestejä: 144
  • Only Me
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #166 : 24/07/2006, 19:36:09 »
Johan mä viimeviikolla ilmoitin tällä foorumilla että olen vapailla markkinoilla :D
Ai?
Onko uusi Avec Tarttoon tilauksessa?
Pessimisti ei pety

Kisu

  • Vieras
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #167 : 26/07/2006, 10:04:27 »
Johan mä viimeviikolla ilmoitin tällä foorumilla että olen vapailla markkinoilla :D
Ai?
Onko uusi Avec Tarttoon tilauksessa?
Nyt ei ihan vähään aikaan mitään aveckia tule.Ihan vaan poika porukassa ::) ;)

ei se kerta homoa tee... ;)

termari

  • Vieras
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #168 : 28/07/2006, 12:30:09 »
Nyt on Hölkkärissä hyvä juttu parisuhteesta.Siinä näkee kuinka päättämättömiä TE naiset olette

Jos tarkoitat uutta juttua kohdassa "parisuhteet", siinähän nimenomaan se mies oli päättämätön osapuoli, joka ensiksi oli kovin rakastunut, ja sitten ei yhtäkkiä enää ollutkaan. :-\

Kuulostipa tutulta toi juttu... ::) :-\

Poissa Pirtu

  • Hang-around-jäsen
  • Yli-Koditar
  • *
  • Viestejä: 144
  • Only Me
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #169 : 29/07/2006, 19:24:42 »
Perustettiin sekin deittinurkkaus Hölkkäriin vasta sit kun vannoutuneet poikamiehetkin oli sieltä jo viety  laatutietoisille naisille   ::) ::) ;)
Pessimisti ei pety