Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 12/05/2024, 01:48:59

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kotijoukot & Hölkkäri  (Luettu 86376 kertaa)

minni

  • Vieras
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #120 : 01/09/2005, 07:40:16 »
Siis tarkoitin, että siitä linkistä saa väärän käsityksen, sehän kun sanoo osoittavansa kotijoukkojen postituslistalle, ei hölkkärin kotijoukot-osioon... (suljetun kyllä ymmärsin ;) )

Mielestäni se kertoo Hölkkäri On Webin ylläpitämistä toiminnoista eli molemmista, mutta tämä näkökohta johtuu varmaan taas siitä, että asia on mulle niin tuttu, etten osaa samaistua, miltä se muista näyttää...  ;D

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #121 : 01/09/2005, 08:36:11 »
Siis tarkoitin, että siitä linkistä saa väärän käsityksen, sehän kun sanoo osoittavansa kotijoukkojen postituslistalle, ei hölkkärin kotijoukot-osioon... (suljetun kyllä ymmärsin ;) )

Mielestäni se kertoo Hölkkäri On Webin ylläpitämistä toiminnoista eli molemmista, mutta tämä näkökohta johtuu varmaan taas siitä, että asia on mulle niin tuttu, etten osaa samaistua, miltä se muista näyttää...  ;D
Ei tuolla Hölkkärin kotijoukot osiossa (ei siis foorumilla, vaan siellä kotijoukkojen "sivuilla")kerrota sanallakaan Kuso Kulkeessa olevasta osioista... ::)
Ad astra per aspera!




Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #122 : 01/09/2005, 09:49:36 »
Edit: niin siis postituslistan löytämisessä mulla ei ollut mitn vaikeuksia sen jälkeen kun hölkkärin löysin ;D

Niin ja postituslistalta sulle olisi pitäny tulla infoa foorumista (näin ainakin aikaisemmin).... jos ei ole tullut niin viittaan edellisiin kommentteihini

Niin tai sit mä OLEN tyhmä, mikä ei kyllä mikään uutinen olisi ::) ::)

Sit meitä on vaan useampi, eikä sekai myöskään ole mikään uutinen ;)

Juups, useampi meitä on, täälläkin on sitten yks tyhmä ::)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #123 : 01/09/2005, 11:30:12 »
Noh... Nyt se sitten tapahtui. Kotijoukkojen osio on poistunut keskuudestamme...


KFOR 11/04-11/05

minni

  • Vieras
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #124 : 01/09/2005, 11:30:27 »
Edit: niin siis postituslistan löytämisessä mulla ei ollut mitn vaikeuksia sen jälkeen kun hölkkärin löysin ;D

Niin ja postituslistalta sulle olisi pitäny tulla infoa foorumista (näin ainakin aikaisemmin).... jos ei ole tullut niin viittaan edellisiin kommentteihini

Niin tai sit mä OLEN tyhmä, mikä ei kyllä mikään uutinen olisi ::) ::)

Sit meitä on vaan useampi, eikä sekai myöskään ole mikään uutinen ;)

Juups, useampi meitä on, täälläkin on sitten yks tyhmä ::)

Kuten aikaisemmin todettiin, jostakin syystä tieto ei tavoittanut kaikkia. Ehkä se ei ollut oikeassa muodossa tai oli epäselvä tai teknisten ongelmien vuoksi se ei edes lähtenyt kenellekään. Eli tässä ei nyt ollut kyse kenenkään tyhmyydestä...

Mutta nythän kotijoukot-osio (siis Hölkkärin Kuso Kulkee -palstan osasto) on lopetettu.  :'( Joten varmaan jossakin vaiheessa (olen ennustaja ;)) päivittyy sitten tekstikin sinne info-kohtaan...

Muoks: Mirkan kanssa taas samalla asialla

« Viimeksi muokattu: 01/09/2005, 11:47:55 kirjoittanut minni »

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #125 : 01/09/2005, 13:30:02 »
Olin jo päättänyt etten ikinä mee hölkkäriin sekaantumaan mihinkään asioihin, mutta nyt vedin herneet nenään sen verran pahasti että oli pakko kirjoitella vastausta yhteen tekstiin. Mutta tää oli kyllä viimeinen kerta, tämän jälkeen yritän pysyä tässä 8)

minni

  • Vieras
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #126 : 01/09/2005, 13:35:31 »
Olin jo päättänyt etten ikinä mee hölkkäriin sekaantumaan mihinkään asioihin, mutta nyt vedin herneet nenään sen verran pahasti että oli pakko kirjoitella vastausta yhteen tekstiin. Mutta tää oli kyllä viimeinen kerta, tämän jälkeen yritän pysyä tässä 8)


Silloin pitää purkaa, kun siltä tuntuu...ja kyllä kai sitä sopii vierailla puolin ja toisin.

Joku viisas ;) on kyllä joskus sanonut, että ei pidä provosoitua, vaikka joku tarkoituksella yrittäisi provosoida. 

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #127 : 01/09/2005, 13:37:37 »


Joku viisas ;) on kyllä joskus sanonut, että ei pidä provosoitua, vaikka joku tarkoituksella yrittäisi provosoida. 

Tuota olisi kyllä pitänyt oppia kantapään kautta jo moneen kertaan, mutta kun ei niin ei ;)
Ja tuo mihin vastasin olikin varmaan jonkun ukon selvä provo mutta minkäs sille voi että on vähän äkkipikainen ::)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #128 : 01/09/2005, 13:58:24 »
Ja tuo mihin vastasin olikin varmaan jonkun ukon selvä provo mutta minkäs sille voi että on vähän äkkipikainen ::)

Hih, se ukko taitaa olla täällä ;D ;D


KFOR 11/04-11/05

Poissa Paso

  • Hang-around-jäsen
  • Mega-Koditar
  • *
  • Viestejä: 715
  • Kuormasta ei syödä!!
    • HOW
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #129 : 01/09/2005, 14:09:31 »
Ja tuo mihin vastasin olikin varmaan jonkun ukon selvä provo mutta minkäs sille voi että on vähän äkkipikainen ::)

Hih, se ukko taitaa olla täällä ;D ;D

Joo, voit jatkaa keskustelua tällä puolen niin ruminkin tykkää enemmän  ;)
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-