Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 11/05/2024, 18:11:18

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kotijoukot & Hölkkäri  (Luettu 86237 kertaa)

point

  • Vieras
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #110 : 31/08/2005, 18:03:22 »
Ja jos nyt kritisoidaan, niin voisipa sanoa, ettei tuota kotijoukkojen osiota kyllä hölkkärissäkään liiemmin mainostettu...

Mainostamisesta en tiedä, mutta tämä infonpätkä sieltä löytyy:

Netissä toimiva suljettu Kotijoukot-postituslista on tarkoitettu rauhanturvaajien omaisten keskustelukanavaksi. Kotijoukoissa on nelisenkymmetä aktiivista jäsentä ja viestejä eri aiheista listan kautta lähetetään 100 – 400 kpl/kuukaudessa. 
Listan jäsenininä on eri ikäisiä ja eri elämäntilanteissa olevia puolisoita ja omaisia eri puolilta Suomea. 
Postituslistalle mukaan pääset lähettämällä viestin osoitteeseen [email protected].
Uutena palveluna rauhanturvaajien omaisille on kotijoukkojen oma keskustelupalsta ”Hyötytietoja eri aiheista” Hölkkärin Kuso Kulkee –palvelussa. Mukaan keskusteluun Kuso Kulkee –palstalle pääset rekisteröitymällä käyttäjäksi osoitteessa: www.holkkari.net/reklom.htm.


Toivottavasti tuota sai lainata tähän? Ajattelin, että jos ei sitä joku löydä tuosta ylläolevasta Pason vinkistä huolimatta, niin lainaan sitä tähän. :)

P.S. Infossa nuo luvut vähän heittää, mutta muuten pitänee paikkansa...

Tuon itsekin muistan sieltä, mut ilmeisesti meidän modejen olis pitänyt laittaa oman viestin allekirjoitukseksi tuo sama litania...
 ;)

minni

  • Vieras
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #111 : 31/08/2005, 18:06:48 »
Tuon itsekin muistan sieltä, mut ilmeisesti meidän modejen olis pitänyt laittaa oman viestin allekirjoitukseksi tuo sama litania...
 ;)


Niinpä kai.  ;) Vaikka kyllä minusta välillä tuntui, että infosin/infottiin liiankin kanssa kaikesta mahdollisesta. Ehkä se alkoi ahdistaa jäseniä...  :-[

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #112 : 31/08/2005, 18:09:30 »
Juu löytyyhän tuo sieltä, aika mutkan takaa, mutta kuitenkin :) Itse rekisteröintilomake (tjsp) ei toimi ja heittää suoraan hölkkärin sivuille, jossa ei taas kerrota sitä, että miten kotijoukkolaiseksi pääsee hölkkärin kotijoukko-osioon ???
Ja jos oikein tarkkoja ollaan, niin linkki,joka johtaa tuohon Minnin lainaamaan tekstiin mun mielestä on vähän huono... Sehän kertoo, että hölkkäri ylläpitää suljettua kotijoukot-postituslistaa... Siitä saa aivan väärän käsityksen, mä olen sen aina ymmärtänyt niin, että sen linkin pitäisi osoittaa postituslistalle...

Edit: niin siis postituslistan löytämisessä mulla ei ollut mitn vaikeuksia sen jälkeen kun hölkkärin löysin ;D
« Viimeksi muokattu: 31/08/2005, 18:11:46 kirjoittanut Mirka »


KFOR 11/04-11/05

Poissa Paso

  • Hang-around-jäsen
  • Mega-Koditar
  • *
  • Viestejä: 715
  • Kuormasta ei syödä!!
    • HOW
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #113 : 31/08/2005, 18:22:03 »
Edit: niin siis postituslistan löytämisessä mulla ei ollut mitn vaikeuksia sen jälkeen kun hölkkärin löysin ;D

Niin ja postituslistalta sulle olisi pitäny tulla infoa foorumista (näin ainakin aikaisemmin).... jos ei ole tullut niin viittaan edellisiin kommentteihini
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #114 : 31/08/2005, 18:34:43 »
Edit: niin siis postituslistan löytämisessä mulla ei ollut mitn vaikeuksia sen jälkeen kun hölkkärin löysin ;D

Niin ja postituslistalta sulle olisi pitäny tulla infoa foorumista (näin ainakin aikaisemmin).... jos ei ole tullut niin viittaan edellisiin kommentteihini

Niin tai sit mä OLEN tyhmä, mikä ei kyllä mikään uutinen olisi ::) ::)


KFOR 11/04-11/05

minni

  • Vieras
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #115 : 31/08/2005, 20:25:44 »
Sehän kertoo, että hölkkäri ylläpitää suljettua kotijoukot-postituslistaa... Siitä saa aivan väärän käsityksen, mä olen sen aina ymmärtänyt niin, että sen linkin pitäisi osoittaa postituslistalle...

Suljettu tarkoittaa, että täytyy olla postituslistan jäsen pystyäkseen lukemaan ja lähettämään viestejä. Näin on aikoinaan ajateltu siksi, että jäsenten olisi helpompi kirjoittaa kaikista asioista listalle...

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #116 : 31/08/2005, 20:39:17 »
Sehän kertoo, että hölkkäri ylläpitää suljettua kotijoukot-postituslistaa... Siitä saa aivan väärän käsityksen, mä olen sen aina ymmärtänyt niin, että sen linkin pitäisi osoittaa postituslistalle...

Suljettu tarkoittaa, että täytyy olla postituslistan jäsen pystyäkseen lukemaan ja lähettämään viestejä. Näin on aikoinaan ajateltu siksi, että jäsenten olisi helpompi kirjoittaa kaikista asioista listalle...

Iiks, ilmiselvästi mulla on vaikeuksia käyttää sanaa ;D ;D
Siis tarkoitin, että siitä linkistä saa väärän käsityksen, sehän kun sanoo osoittavansa kotijoukkojen postituslistalle, ei hölkkärin kotijoukot-osioon... (suljetun kyllä ymmärsin ;) )


KFOR 11/04-11/05

tiitu

  • Vieras
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #117 : 31/08/2005, 21:06:16 »
Edit: niin siis postituslistan löytämisessä mulla ei ollut mitn vaikeuksia sen jälkeen kun hölkkärin löysin ;D

Niin ja postituslistalta sulle olisi pitäny tulla infoa foorumista (näin ainakin aikaisemmin).... jos ei ole tullut niin viittaan edellisiin kommentteihini

Niin tai sit mä OLEN tyhmä, mikä ei kyllä mikään uutinen olisi ::) ::)

Sit meitä on vaan useampi, eikä sekai myöskään ole mikään uutinen ;)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #118 : 31/08/2005, 21:08:12 »
Ilmeisesti se automaattinen viesti ei sitten enää toimi. :-\ Siellä se viesti on edelleen files osiossa, mut ei taida sit enää lähteä jäsenille.
Ad astra per aspera!




tiitu

  • Vieras
Re: Kotijoukot & Hölkkäri
« Vastaus #119 : 31/08/2005, 21:16:18 »
Ilmeisesti se automaattinen viesti ei sitten enää toimi. :-\ Siellä se viesti on edelleen files osiossa, mut ei taida sit enää lähteä jäsenille.

Mä en ainakaan sellaista saanut, koska käsitykseni oli vielä pitkään, ettei siellä ole mitään foorumia... No olishan sitä voinut itsekin kysellä, mut jostain kautta löysin sit tänne, ehkä googlella tai sit joku vinkkas, kun kirjoittelin levottomia postituslistalla ::)