Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 11/05/2024, 10:05:47

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kotijoukot & Hölkkäri  (Luettu 86104 kertaa)

Poissa Paso

  • Hang-around-jäsen
  • Mega-Koditar
  • *
  • Viestejä: 715
  • Kuormasta ei syödä!!
    • HOW
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #100 : 31/08/2005, 14:00:18 »
Mä olen sitä jo aiemmin kritisoinut, että miksi tiedotus on tökkinyt /tökkii edelleen ???
Mun mielestä on todella outoa, että jos olen liittynyt kotijoukkojen postituslistalle, niin kukaan ei ohjasta kotijoukkojen foorumille ??? Tai edes mainitse siitä ???

Siis eikös Paso nimenomaan kritisoi sitä tiedotuksen puutetta ??? Eli siis sitä, ettei tätäkään foorumia ole mainostettu kovin missään...
Ymmärsinkö jo nyt Pason väärin ;)

No niin palataan tähän tiedottamiseen sit viimeisen kerran koska näyttää että kaikille ei ole selvää miksi se on tökkinyt:

Kotijoukot-postituslistan hoitaja ei ole ollut Hölkkärin jäsen vaan Kotijoukkojen jäsen eli esim. Hölkkärin toimitus ei puuttunut Kotijoukkojen-postituslistan toimintaan eikä foorumiin vaan myös Kotijoukkojen foorumin moderaattorina on toiminut sama henkilö kuin postituslistan hoitajana.


Selvää tähän saakka?.... hyvä


Koska aikaisemmin (kun oli vain kj-foorumi) postituslistalta sai faktaa kj-foorumista ja esim. K&K-toiminnasta niin aikaisemmin liittyneet ovat kuulleet kj-foorumistakin edes jotakin.
Jossain vaiheessa (eli kun rt-lesket foorumi perustettiin) kj-postituslistalta ohjeet onkin vain rt-lesket foorumiin eikä esim. kj-foorumiin ollenkaan.


Edelleen selvää?.... hyvä


Nyt kun ynnätään yhteen:

Kotijoukot-postituslistan hoitaja: hlö x
Kotijoukot-foorumin mode: hlö x
RT-lesket foorumin perustaja ja ylläpitäjä: edelleen hlö x

niin viivan alta ei pitäisi olla liian vaikea laskea miksi kotijoukot-foorumin tiedotus kotijoukot-postituslistalla on tökkinyt...

Voiko sen asian vielä selvemmin ilmaista?
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #101 : 31/08/2005, 14:00:50 »
tässä vaan keskusteltiin siitä kun toiset eivät ole koskaan kuulleetkaan ko. paikasta (Kotijoukot-foorumi) vaikka ovat olleet Kotijoukot-postituslistalla jo vuodesta 1 ja 2...

tiedotus on varmasti siltä osin tökkinyt, sitä ei kukaan kiellä mutta jostain kumman syystä kaikki on kuitenkin löytänyt Kotijoukot-postituslistan kautta rt-leskien foorumille  ???


Eipä taida olla siellä kotijoukkojen sivuillakaan ole (ainakaan helposti) löydettävissä mainintaa kyseisestä foorumista, enkä hölkkärissäkään koskaan törmännyt aiheeseen, vaikka melko paljon leskivuotena siellä pyörinkin. Eikös ylläpidon homma ole laittaa tietoa eteenpäin?

Ja ota huomioon, että monet meistä ovat olleet rt-leskien postituslistalla jo ennen kuin foorumi perustettiin.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #102 : 31/08/2005, 14:03:25 »
No ei varmaan kukaan jaksa samaa asiaa kahteen kertaan kirjoittaa kun teidänkin viestimääriä katsoo  ;D mutta molemmilla foorumeillahan on ollut koko ajan sama mode... toinen vaan on kehittynyt ja toinen kuihtunut  ???
Niin... edelleenkin voin sanoa, että modeja on ollut useampi kuin yks...

Ja miten ihmeessä foorumi ei silloin ottanut "ilmaa alleen" ja saanut ihmisiä kiinnostumaan siitä, kun modeina kotijoukkojen postituslistalla ja foorumissa olivat Minni ja Pike? Eli, turha on mun niskaani kaataa.
Ad astra per aspera!




Poissa Paso

  • Hang-around-jäsen
  • Mega-Koditar
  • *
  • Viestejä: 715
  • Kuormasta ei syödä!!
    • HOW
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #103 : 31/08/2005, 14:03:52 »
Asia lienee kuitenkin tullut selväksi mutta turhaa lienee tästää jauhaa sen enempää kuin itse itseäni toistaen:
Onnea valitsemallanne uralla  ;D
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

Poissa BB

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3522
  • EUFOR14
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #104 : 31/08/2005, 14:07:11 »
No ei tämä rt-lesket mikään diktatuuri ole, for christ sake! Tätä foorumia on perustajan ja modejen lisäksi ollut kehittelemässä myös muut fooumin jäsenet - joten aika yksipuolinen näkökulma on että tämä foorumi henkilöityisi vain yhteen persoonaan.

Voin toki puhua vain omasta puolestani, mutta minun mielestäni IQ on toeuttanut tätä foorumia paljolti juuri käyttäjien tahdon ja vaatimusten mukaan, ja on itse ottanut varsin epäohjailevan roolin. Periaatteessa foorumi on itseohjautuva.


Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #105 : 31/08/2005, 14:31:28 »
No ei tämä rt-lesket mikään diktatuuri ole, for christ sake! Tätä foorumia on perustajan ja modejen lisäksi ollut kehittelemässä myös muut fooumin jäsenet - joten aika yksipuolinen näkökulma on että tämä foorumi henkilöityisi vain yhteen persoonaan.

Voin toki puhua vain omasta puolestani, mutta minun mielestäni IQ on toeuttanut tätä foorumia paljolti juuri käyttäjien tahdon ja vaatimusten mukaan, ja on itse ottanut varsin epäohjailevan roolin. Periaatteessa foorumi on itseohjautuva.



Jep jep, hyvä että IQ jaksaa ja viitsii toteuttaa meidän naisten toiveita  :)

Ei kai sillä oikeesti ole mitään väliä, että mikä foorumi/postituslista tms. toimii, kunhan joku toimii. Ja tämähän toimii!!!
Fear never fixed anything.

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #106 : 31/08/2005, 14:48:36 »
Mä sörkin edelleen vähäsen... ;)
Tietoa rt-lesket foorumista tai kotijoukot-osiosta EN ole saanut keneltäkään... Itse etsimällä löysin tieni molempiin...
Ja jos nyt kritisoidaan, niin voisipa sanoa, ettei tuota kotijoukkojen osiota kyllä hölkkärissäkään liiemmin mainostettu... Enkä minäkään Tarun tavoin ole löytänyt mainintaa kotijoukkojen kotisivuiltakaan ???

Tuskin mitään yhden ihmisen niskaan kannattaa heittää...


KFOR 11/04-11/05

Poissa Paso

  • Hang-around-jäsen
  • Mega-Koditar
  • *
  • Viestejä: 715
  • Kuormasta ei syödä!!
    • HOW
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #107 : 31/08/2005, 15:53:58 »
jos nyt vielä puutun kuitenkin asiaan sen verran että Hölkkärin Kuso kulkee palstalla on kj-osion alusta lähtien sivun ylhäällä kohta "Kotijoukot"  josta saa lisätietoa kuinka kj-joukot postituslistalle pääsee ja vasta sinne kirjautumisen jälkeen tulee info kj-foorumista.

Se mitä infoa siellä (kj-postituslistalla) nykyään annetaan on aivan hämärän peitossa mutta, edellisiin leskien kommentteihin viitaten, ei sieltä ainakaan infoa kj-foorumista ole saanut.

Kuten Minni (edellinen kj-pl hoitaja) kertoi että ennen siellä oli kirjautuneille automaattiviesti, jossa oli lisätietoa kj-toiminnasta ja K&K-toiminnasta. Postituslistan hoitajan vaihtuessa tämä viesti lienee muuttanut muotoaan ja tarkoitustaan.
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

point

  • Vieras
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #108 : 31/08/2005, 17:09:01 »
Ja miten ihmeessä foorumi ei silloin ottanut "ilmaa alleen" ja saanut ihmisiä kiinnostumaan siitä, kun modeina kotijoukkojen postituslistalla ja foorumissa olivat Minni ja Pike? Eli, turha on mun niskaani kaataa.

Mä en muuten ollut kj-foorumin modena koskaan. Postituslistalla olin ja jätin tehtävät, koska ylläpitäjältä tuli niin paljon paskaa päälle, ettei sellaisessa tilanteessa voinut järkevällä tavalla jatkaa.  >:(

minni

  • Vieras
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #109 : 31/08/2005, 17:59:38 »
Ja jos nyt kritisoidaan, niin voisipa sanoa, ettei tuota kotijoukkojen osiota kyllä hölkkärissäkään liiemmin mainostettu...

Mainostamisesta en tiedä, mutta tämä infonpätkä sieltä löytyy:

Netissä toimiva suljettu Kotijoukot-postituslista on tarkoitettu rauhanturvaajien omaisten keskustelukanavaksi. Kotijoukoissa on nelisenkymmetä aktiivista jäsentä ja viestejä eri aiheista listan kautta lähetetään 100 – 400 kpl/kuukaudessa. 
Listan jäsenininä on eri ikäisiä ja eri elämäntilanteissa olevia puolisoita ja omaisia eri puolilta Suomea. 
Postituslistalle mukaan pääset lähettämällä viestin osoitteeseen [email protected].
Uutena palveluna rauhanturvaajien omaisille on kotijoukkojen oma keskustelupalsta ”Hyötytietoja eri aiheista” Hölkkärin Kuso Kulkee –palvelussa. Mukaan keskusteluun Kuso Kulkee –palstalle pääset rekisteröitymällä käyttäjäksi osoitteessa: www.holkkari.net/reklom.htm.


Toivottavasti tuota sai lainata tähän? Ajattelin, että jos ei sitä joku löydä tuosta ylläolevasta Pason vinkistä huolimatta, niin lainaan sitä tähän. :)

P.S. Infossa nuo luvut vähän heittää, mutta muuten pitänee paikkansa...

Muoks: toivottavasti en taas kirjoita asian vierestä tai väärästä palstasta  :-[ Vaikka kuten jo edellä todettu, turhanhan tätä on enää tuumailla...
« Viimeksi muokattu: 31/08/2005, 18:02:27 kirjoittanut minni »