Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 11/05/2024, 11:32:45

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kotijoukot & Hölkkäri  (Luettu 86125 kertaa)

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #90 : 31/08/2005, 13:41:27 »
Just det. No se taisi olla vähän ahdas, me tarvitsemme nimittäin paaaaaalljooon tilaa (kokonaisen oman foorumin ;))!  ;D

Sitä en epäile yhtään ja suotakoon se teille...  ;D

tässä vaan keskusteltiin siitä kun toiset eivät ole koskaan kuulleetkaan ko. paikasta (Kotijoukot-foorumi) vaikka ovat olleet Kotijoukot-postituslistalla jo vuodesta 1 ja 2...

tiedotus on varmasti siltä osin tökkinyt, sitä ei kukaan kiellä mutta jostain kumman syystä kaikki on kuitenkin löytänyt Kotijoukot-postituslistan kautta rt-leskien foorumille  ???


Kuten Mirkakin niin minä löysin tätä foorumia ihan itse varmaan jotenkin netillä surffaten, mutta kukaan ei todellakaan ole mainostanut tätä tai muutenkaan puhunut siitä että sen takia oisin löytänyt tänne!  
Joten ei kyllä tartte syyttää  ;) ketään siitä että mikään tiedotus tökkisi sen takia että saisi enemmän jäseniä tähän foorumiin!!!!!

Ja muutenkin näistä asioista: vaikka olisin heti löytänyt sen Hölkkärin Kotijoukot-"osaston", niin kyllä paljon mieluummin kirjoittelen tänne sillä tässä foorumissa on sallittu olla oma itsensä ja olla nainen (ja ilmaista kaikki hullut päähänpistokset) ilman että kukaan sitä sensuroi tai pyörittää silmiään !

Ja tällä kirjoituksellani ei todellakaan ole tarkoitus ilmaista mitään negatiivisiia mielipiteitä mistään, vaan haluan vaan korostaa kuinka hyvä ja toimiva tämä foorumia ainakin minulle on! Ja miehet ovat hyvinkin tervetulleita täällä, kunhan kuitenkin saadaan jatkaa samaa rataa kuin ennenkin ilman että kukaan sen kummemmin ruotii meidän mielipiteitä ;) :)

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #91 : 31/08/2005, 13:42:54 »
Ja siks toisekseen olen mielestäni käyttäynyt ihan korrektisti, joskin sanon niinkuin asiat on...

Asioista kuuluukin puhua niiden oikeilla nimillä. Elikäs anna tulla vaan Paso jatkossakin asiaa  :D
Fear never fixed anything.

Poissa BB

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3522
  • EUFOR14
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #92 : 31/08/2005, 13:43:12 »
Just det. No se taisi olla vähän ahdas, me tarvitsemme nimittäin paaaaaalljooon tilaa (kokonaisen oman foorumin ;))!  ;D

Sitä en epäile yhtään ja suotakoon se teille...  ;D

tässä vaan keskusteltiin siitä kun toiset eivät ole koskaan kuulleetkaan ko. paikasta (Kotijoukot-foorumi) vaikka ovat olleet Kotijoukot-postituslistalla jo vuodesta 1 ja 2...

tiedotus on varmasti siltä osin tökkinyt, sitä ei kukaan kiellä mutta jostain kumman syystä kaikki on kuitenkin löytänyt Kotijoukot-postituslistan kautta rt-leskien foorumille  ???


Monet täällä kirjoittelevista ovat ihan live-ystäviäkin - ja ehkä tästä foorumista on sitä kautta (ja puskiksen kautta) tullut näin viriili. Kyllä yritin joskus käyttää sitä kotijoukkojen foorumiakin, mutta ei jaksanut kirjoitella samoja juttuja moneen kertaan - enkä sitten ole kyllä kotijoukkojen foorumia kenellekään muistaakseni edes suositellut, kun kaikki toiminta oli jo täällä (lue: minäi itse olin jo täällä...  ::)).

Ja ei kukaan ketään (kai?) ole painostanut foorumille tai toiselle, ehkä tästä preferenssien kohdistumisesta rt-lesket foorumille pitäisi käyttää nimitystä "luonnonvalinta"?

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #93 : 31/08/2005, 13:43:39 »
Ja siks toisekseen olen mielestäni käyttäynyt ihan korrektisti, joskin sanon niinkuin asiat on...

Käyttäydyt (ainakin minun mielestä) oikein esimerkillisesti, ja hatunnosto siitä että olit ensimmäinen mies joka tänne uskalsi liittyä ;D
Eikä täällä todellakaan tarvi sanojansa varoa, kyllä me sit hyökätään sun/teidän kimppuun jos tulee liian terävää tekstiä ;) ;D Toki tämä tarkoittaa myös sitä että sä joudut sietämään meidän juttuja ;D ;D ;D

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #94 : 31/08/2005, 13:48:12 »
tässä vaan keskusteltiin siitä kun toiset eivät ole koskaan kuulleetkaan ko. paikasta (Kotijoukot-foorumi) vaikka ovat olleet Kotijoukot-postituslistalla jo vuodesta 1 ja 2...

tiedotus on varmasti siltä osin tökkinyt, sitä ei kukaan kiellä mutta jostain kumman syystä kaikki on kuitenkin löytänyt Kotijoukot-postituslistan kautta rt-leskien foorumille  ???

Mä olen sitä jo aiemmin kritisoinut, että miksi tiedotus on tökkinyt /tökkii edelleen ???
Mun mielestä on todella outoa, että jos olen liittynyt kotijoukkojen postituslistalle, niin kukaan ei ohjasta kotijoukkojen foorumille ??? Tai edes mainitse siitä ???

Tämän foorumin osalta mainostaminen on varmaan jäänyt vähiin sen takia, että kyseessä on epävirallinen tukimuoto... Mutta eipä tuo haittaa pieni mainostaminen tekisi tällekään foorumille... Kyllä mä ainakin sain oikeesti näpytellä paljon koneella, ennen kuin tämän täältä bittiavaruudesta löysin...

Kuten Mirkakin niin minä löysin tätä foorumia ihan itse varmaan jotenkin netillä surffaten, mutta kukaan ei todellakaan ole mainostanut tätä tai muutenkaan puhunut siitä että sen takia oisin löytänyt tänne!  
Joten ei kyllä tartte syyttää  ;) ketään siitä että mikään tiedotus tökkisi sen takia että saisi enemmän jäseniä tähän foorumiin!!!!!

Siis eikös Paso nimenomaan kritisoi sitä tiedotuksen puutetta ??? Eli siis sitä, ettei tätäkään foorumia ole mainostettu kovin missään...
Ymmärsinkö jo nyt Pason väärin ;)


KFOR 11/04-11/05

Poissa Paso

  • Hang-around-jäsen
  • Mega-Koditar
  • *
  • Viestejä: 715
  • Kuormasta ei syödä!!
    • HOW
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #95 : 31/08/2005, 13:48:48 »
Kyllä yritin joskus käyttää sitä kotijoukkojen foorumiakin, mutta ei jaksanut kirjoitella samoja juttuja moneen kertaan - enkä sitten ole kyllä kotijoukkojen foorumia kenellekään muistaakseni edes suositellut, kun kaikki toiminta oli jo täällä (lue: minäi itse olin jo täällä...  ::)).

Ja ei kukaan ketään (kai?) ole painostanut foorumille tai toiselle, ehkä tästä preferenssien kohdistumisesta rt-lesket foorumille pitäisi käyttää nimitystä "luonnonvalinta"?

No ei varmaan kukaan jaksa samaa asiaa kahteen kertaan kirjoittaa kun teidänkin viestimääriä katsoo  ;D mutta molemmilla foorumeillahan on ollut koko ajan sama mode... toinen vaan on kehittynyt ja toinen kuihtunut  ???

Tottahan toki jokainen taaplaa tyylillään ja valitsee tiensä mitä kulkea... onnea vaan valitsemallanne uralla on ollut tapana sanoa  ;)
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #96 : 31/08/2005, 13:52:48 »
Voisko se "tietokatkos" johtua siitä että Kotijoukkojen postituslistan hoitaja on tämän foorumin perustaja ja ylläpitäjä    ??? ::)

Postituslistan hoitajan tehtäviin on kuulunut myös tiedottaminen....
Niin... siellä mun tietääkseni on myös toinenkin ylläpitäjä ja hoitaja, joten turha on mun niskaani sitä ruveta kaatamaan..

Mä oon pitänyt itsestään selvänä, että porukka tietää siitä foorumissa olevasta palstasta, koska Hölkkärin kauttahan tuonne Kotijoukkoihin liitytään...
Ad astra per aspera!




Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #97 : 31/08/2005, 13:54:52 »


Siis eikös Paso nimenomaan kritisoi sitä tiedotuksen puutetta ??? Eli siis sitä, ettei tätäkään foorumia ole mainostettu kovin missään...
Ymmärsinkö jo nyt Pason väärin ;)

Ehkä mäkin täss ymmärsin väärin ::) ::)
Ymmärsin sen taas niin että Paso meinaa että "joku" on suosinut tätä foorumia ja melkein tahallaan pimittänyt tietoa kotijoukkojen paikasta Hölkkärissä.... Mutta kai tää tosiaan oli mun oma väärinkäsitys :)

Poissa BB

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3522
  • EUFOR14
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #98 : 31/08/2005, 13:55:45 »
Kyllä yritin joskus käyttää sitä kotijoukkojen foorumiakin, mutta ei jaksanut kirjoitella samoja juttuja moneen kertaan - enkä sitten ole kyllä kotijoukkojen foorumia kenellekään muistaakseni edes suositellut, kun kaikki toiminta oli jo täällä (lue: minäi itse olin jo täällä...  ::)).

Ja ei kukaan ketään (kai?) ole painostanut foorumille tai toiselle, ehkä tästä preferenssien kohdistumisesta rt-lesket foorumille pitäisi käyttää nimitystä "luonnonvalinta"?

No ei varmaan kukaan jaksa samaa asiaa kahteen kertaan kirjoittaa kun teidänkin viestimääriä katsoo  ;D mutta molemmilla foorumeillahan on ollut koko ajan sama mode... toinen vaan on kehittynyt ja toinen kuihtunut  ???

Tottahan toki jokainen taaplaa tyylillään ja valitsee tiensä mitä kulkea... onnea vaan valitsemallanne uralla on ollut tapana sanoa  ;)

Jep, mutta tuskin tässä modeakaan voi kaikesta kuihtumisesta syyttää - hankala se modenkin on koko ajan harrastaa monologioita.
Kuten minni taisikin sanoa, niin kyllä kuihtumiseen on syy meissä kaikissa. Mutta onneksi on näitä vaihtoehtoisia kanavia... ;)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #99 : 31/08/2005, 13:58:25 »
Sellaisen automaattisen viestin tein joskus, joka infosi itse listasta, Hölkkärin KuKusta (kotijoukot) ja Kotona ja Kaukana -toiminnasta. Se ei varmaan enää ole käytössä?  ::)

Ehkä sitä ei sitten ole enää katsottu tarpeelliseksi...

Ei varmaan katsottu tarpeelliseksi vaan tarpeellisemmaksi katsottiin ohjata sinne tulleet jonnekin muualle  :(
Höpö höpö. Mä en ainakaan ole mainostanut RT-leskiä Kotijoukoissa. Ja minä en ainakaan ole pidellyt automaattisia viestejä, siellä ne edelleen on, ja oon olettanut niiden edelleen toimivan ja lähtevän jäsenille.

Eikä kukaan oo käskeny mua siellä pitämään ylläpitäjänä, jos kerran niin huonosti hommani hoidan.
Ad astra per aspera!