Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 11/05/2024, 15:48:56

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kotijoukot & Hölkkäri  (Luettu 86186 kertaa)

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #70 : 31/08/2005, 11:37:44 »
Ja täytyy muistaa, että me kotijoukkolaisethan se osio tavallaan jätettiin käyttämättä.  :-[


Ihmekös tuo, kun tämäkään kotijoukkolainen ei edes tiennyt koko foorumin olemassaolosta. ::) Jos sitä jossain on mainostettu silloin joskus, niin tooodella pienesti.

Täällä toinen joka ei tiennyt siitä yhtään mitään ennen kuin täällä ruvettiin ottaa asia puheeksi ::) 

minni

  • Vieras
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #71 : 31/08/2005, 11:57:49 »
Kuuluittekos Anki ja Zatu muuten kotijoukot-postituslistalle? Siellä sitä on varmaan mainostettu, kuten rt-leskiäkin, mutta en osaa sanoa, onko muualla.  :-[ Toisaalta sitä on kyllä enää turha murehtia. ;)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #72 : 31/08/2005, 11:59:37 »
Kuuluittekos Anki ja Zatu muuten kotijoukot-postituslistalle? Siellä sitä on varmaan mainostettu, kuten rt-leskiäkin, mutta en osaa sanoa, onko muualla.  :-[ Toisaalta sitä on kyllä enää turha murehtia. ;)

Joo, kuuluin (ja kuulun muuten edelleen), siksi ihmettelenkin. Mutta voi olla taas sen kuuluisan hyvän huomiokyvynkin ansiota. ;)
-memento vivere-

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #73 : 31/08/2005, 12:00:20 »
Kuuluittekos Anki ja Zatu muuten kotijoukot-postituslistalle? Siellä sitä on varmaan mainostettu, kuten rt-leskiäkin, mutta en osaa sanoa, onko muualla.  :-[ Toisaalta sitä on kyllä enää turha murehtia. ;)

Tosiaan on vähän turhaa murehtia siitä enää mutta...
Kyllä kuulun postituslistalle, mutta tää asia on kuitenkin jotenkin mennyt ohi mun korvia/silmiä, joten aika hiljaiseen sävyyn sitä kyllä on taidettu mainostaa, tai sitten ei oo mainostettu sen jälkeen kun itse on liittynyt tohon postituslistaan....Noh, sama se nyt enää ;)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #74 : 31/08/2005, 12:00:41 »
Kuuluittekos Anki ja Zatu muuten kotijoukot-postituslistalle? Siellä sitä on varmaan mainostettu, kuten rt-leskiäkin, mutta en osaa sanoa, onko muualla.  :-[ Toisaalta sitä on kyllä enää turha murehtia. ;)

Mä kuuluin kyllä postituslistalle, enkä muista, että koskaan siellä olis siitä puhuttu... Ainakaan sinä aikana, jonka mä olin listoilla...
Itse etsin tieni foorumille :)


KFOR 11/04-11/05

Poissa Paso

  • Hang-around-jäsen
  • Mega-Koditar
  • *
  • Viestejä: 715
  • Kuormasta ei syödä!!
    • HOW
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #75 : 31/08/2005, 12:19:44 »
Voisko se "tietokatkos" johtua siitä että Kotijoukkojen postituslistan hoitaja on tämän foorumin perustaja ja ylläpitäjä    ??? ::)

Postituslistan hoitajan tehtäviin on kuulunut myös tiedottaminen....
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

minni

  • Vieras
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #76 : 31/08/2005, 12:28:03 »
Voisko se "tietokatkos" johtua siitä että Kotijoukkojen postituslistan hoitaja on tämän foorumin perustaja ja ylläpitäjä    ??? ::)

Postituslistan hoitajan tehtäviin on kuulunut myös tiedottaminen....

Sellaisen automaattisen viestin tein joskus, joka infosi itse listasta, Hölkkärin KuKusta (kotijoukot) ja Kotona ja Kaukana -toiminnasta. Se ei varmaan enää ole käytössä?  ::)

Ehkä sitä ei sitten ole enää katsottu tarpeelliseksi...

Ja eikös Mirka löytänyt kuitenkin tiensä tänne postituslistan kautta?

No, mitäpä näitä kaivamaan. Ollutta ja mennyttä. Pääasia, että jokainen on löytänyt mieluisen kanavan jotenkin. Ehkä tulevaisuudessa on toisin.  :P

Poissa Paso

  • Hang-around-jäsen
  • Mega-Koditar
  • *
  • Viestejä: 715
  • Kuormasta ei syödä!!
    • HOW
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #77 : 31/08/2005, 12:33:24 »
Sellaisen automaattisen viestin tein joskus, joka infosi itse listasta, Hölkkärin KuKusta (kotijoukot) ja Kotona ja Kaukana -toiminnasta. Se ei varmaan enää ole käytössä?  ::)

Ehkä sitä ei sitten ole enää katsottu tarpeelliseksi...

Ja eikös Mirka löytänyt kuitenkin tiensä tänne postituslistan kautta?

No, mitäpä näitä kaivamaan. Ollutta ja mennyttä. Pääasia, että jokainen on löytänyt mieluisen kanavan jotenkin. Ehkä tulevaisuudessa on toisin.  :P

Kummastas foorumista ja sen löytämisestä nyt oli puhe.... muistaakseni Anki ja Zatu eivät olleet löytäneet tietään Kotijoukkojen foorumille (ei edes Kotijoukkojen postituslistan kautta)...

Ei tuo nyt näytä olevan ollutta ja mennyttä kun asia tuodaan koko ajan takaisin keskustelun aiheeksi...
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

Poissa Paso

  • Hang-around-jäsen
  • Mega-Koditar
  • *
  • Viestejä: 715
  • Kuormasta ei syödä!!
    • HOW
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #78 : 31/08/2005, 12:36:49 »
Sellaisen automaattisen viestin tein joskus, joka infosi itse listasta, Hölkkärin KuKusta (kotijoukot) ja Kotona ja Kaukana -toiminnasta. Se ei varmaan enää ole käytössä?  ::)

Ehkä sitä ei sitten ole enää katsottu tarpeelliseksi...

Ei varmaan katsottu tarpeelliseksi vaan tarpeellisemmaksi katsottiin ohjata sinne tulleet jonnekin muualle  :(
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

minni

  • Vieras
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #79 : 31/08/2005, 12:39:11 »
Sellaisen automaattisen viestin tein joskus, joka infosi itse listasta, Hölkkärin KuKusta (kotijoukot) ja Kotona ja Kaukana -toiminnasta. Se ei varmaan enää ole käytössä?  ::)

Ehkä sitä ei sitten ole enää katsottu tarpeelliseksi...

Ja eikös Mirka löytänyt kuitenkin tiensä tänne postituslistan kautta?

No, mitäpä näitä kaivamaan. Ollutta ja mennyttä. Pääasia, että jokainen on löytänyt mieluisen kanavan jotenkin. Ehkä tulevaisuudessa on toisin.  :P

Kummastas foorumista ja sen löytämisestä nyt oli puhe.... muistaakseni Anki ja Zatu eivät olleet löytäneet tietään Kotijoukkojen foorumille (ei edes Kotijoukkojen postituslistan kautta)...

Ei tuo nyt näytä olevan ollutta ja mennyttä kun asia tuodaan koko ajan takaisin keskustelun aiheeksi...

No minä puhuin siitä Hölkkärin Kuso Kulkee -palstan kohta suljettavasta kotijoukot-osiosta. Puhuikos kaikki muut jostakin muusta?  ::)

Tarkoitin, että ainakin siellä kotijoukot-postituslistalla ennen puhuttiin näistä kaikista tukimuodoista.

Antakee anteeks, jos puhun taas asian vierestä.  :-[

Muoks: kun en enää itse kuulu sinne, niin spekuloin ja vähän otin historiaakin mukaan
« Viimeksi muokattu: 31/08/2005, 12:42:56 kirjoittanut minni »